Anskaffelse av teknisk og praktisk bistand til Norads arrangementer
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver inviterer til en rekke arrangementer gjennom året, alt fra seminarer og frokostmøter i egne lokaler, til større eventer og store nasjonale og internasjonale konferanser. Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale med én leverandør som kan ta ansvar for teknisk produksjon av alle typer arrangementer, stå for praktisk planlegging og gjennomføring samt bidra med strategisk rådgivning og regi. Antall oppdrag i året vil variere, men Oppdragsgiver ønsker årlig bistand til Norad-konferansen med rundt 500 deltakere, Tall som teller med ca. 150 og til koordinering og gjennomføring av arrangementer i Arendal under Arendalsuka. Annet hvert år arrangeres Oslo Tropical Forest Forum, en global konferanse som samler rundt 400 mennesker fra hele verden i Oslo.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Norad – Direktoratet for utviklingssamarbeid
Juridisk type kjøper
Statlige myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Anskaffelse av teknisk og praktisk bistand til Norads arrangementer
Beskrivelse:
Oppdragsgiver inviterer til en rekke arrangementer gjennom året, alt fra seminarer og frokostmøter i egne lokaler, til større eventer og store nasjonale og internasjonale konferanser. Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale med én leverandør som kan ta ansvar for teknisk produksjon av alle typer arrangementer, stå for praktisk planlegging og gjennomføring samt bidra med strategisk rådgivning og regi. Antall oppdrag i året vil variere, men Oppdragsgiver ønsker årlig bistand til Norad-konferansen med rundt 500 deltakere, Tall som teller med ca. 150 og til koordinering og gjennomføring av arrangementer i Arendal under Arendalsuka. Annet hvert år arrangeres Oslo Tropical Forest Forum, en global konferanse som samler rundt 400 mennesker fra hele verden i Oslo.
Prosedyreidentifikator
651ef724-5b90-4d64-82f6-8021b0b943a7
Intern identifikator
2401756
Type prosedyre
Åpen
Hovedtrekkene i prosedyren
Anskaffelsen gjennomføres iht. lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og II. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse jf. FOA § 8-3.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Organisering av arrangement
Ytterligere klassifisering
Organisering av seminarer
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
25 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Anskaffelse av teknisk og praktisk bistand til Norads arrangementer
Beskrivelse:
Oppdragsgiver inviterer til en rekke arrangementer gjennom året, alt fra seminarer og frokostmøter i egne lokaler, til større eventer og store nasjonale og internasjonale konferanser. Oppdragsgiver ønsker å inngå rammeavtale med én leverandør som kan ta ansvar for teknisk produksjon av alle typer arrangementer, stå for praktisk planlegging og gjennomføring samt bidra med strategisk rådgivning og regi. Antall oppdrag i året vil variere, men Oppdragsgiver ønsker årlig bistand til Norad-konferansen med rundt 500 deltakere, Tall som teller med ca. 150 og til koordinering og gjennomføring av arrangementer i Arendal under Arendalsuka. Annet hvert år arrangeres Oslo Tropical Forest Forum, en global konferanse som samler rundt 400 mennesker fra hele verden i Oslo.
Intern identifikator
2401756
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Organisering av arrangement
Ytterligere klassifisering
Organisering av seminarer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Oslo (NO081)
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
24.05.2025
Sluttdato
23.05.2027
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
1+1 år
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
25 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Økonomisk og finansiell kapasitet
Beskrivelse:
Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Krav til dokumentasjon: Foretakets siste årsregnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiveren har krevd, kan han dokumentere økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiveren anser egnet, dette i henhold til Anskaffelsesforskriften § 16-4 (2).
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Lovlig etablert foretak
Beskrivelse:
Leverandøren skal være lovlig registrert i et foretaksregister. Krav til dokumentasjon: Firmaattest (registerutskrift for enkeltpersonforetak) fra Enhetsregisteret.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Tilbyder må ha tilstrekkelig tekniske og faglige kvalifikasjoner til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav Foretakets viktigste leveranser de siste 3 årene, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker, inkludert navn og kontaktinformasjon.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris
Vekt (poeng, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Relevant kompetanse
Vekt (poeng, presis)
45
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Løsningsforslag
Vekt (poeng, presis)
25
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Frist for å be om tilleggsopplysninger
23.02.2025 23:30
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av uttrykk for interesse
04.03.2025 12:00
Frist for mottak av tilbud
04.03.2025 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
3 MONTH
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
04.03.2025 12:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Maks antall deltakere
1
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
KOFA - Klagenemnda for offentlige anskaffelser
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Norad – Direktoratet for utviklingssamarbeid
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Norad – Direktoratet for utviklingssamarbeid
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Norad – Direktoratet for utviklingssamarbeid
Registreringsnummer
971277882
Postadresse
Pb 1303 Vika
By
Oslo
Postnummer
0112
Land
Norge
Kontaktpunkt
Vivian Lindgren
E-post
Vivian.Stenberg.Lindgren@norad.no
Telefon
+47 23980000
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
KOFA - Klagenemnda for offentlige anskaffelser
Registreringsnummer
918195548
Postadresse
Zander Kaaes gate 7 / Postboks 511 Sentrum
By
Bergen
Postnummer
5015
Land
Norge
E-post
post@kofa.no
Telefon
+47 55193000
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
ce007c6d-339c-432b-907a-50eaaf781a05 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Kontraktsoppsigelse – lett regime
Varsel utsendelsesdato
29.01.2025 12:00
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Norad – Direktoratet for utviklingssamarbeid
- Referanse
- 2025-101294
- Kunngjøringsdato
- 30.01.2025
- Estimert verdi
- 25 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Oslo
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter