Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRehabilitering og ombygging av lokaler for hjemmetjenesten
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Rehabilitering og ombygging av lokaler for hjemmetjenesten

Lokalene i 4. etasje i kommunens kontorbygg Carl Gulbransons gate 7 (CG7) skal rehabiliteres og tilpasses hjemmetjenestens behov. Som en del av prosjektet skal det bygges garderober for hjemmetjenesten i kjelleren i nabobygget, kalt Forsikringsgården. Prosjektet ønskes utført som en totalentreprise, med oppstart og avslutning så fort som mulig.Det gjøres spesielt oppmerksom på at det inviteres til felles befaring allerede Fredag 20.12.2024 klokka 12:00Det tilbys alternativt tidspunkt for befaring fredag 03.01.2025 klokka 12:00. Samme informasjon vil bli gitt begge dager.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Namsos Kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rehabilitering og ombygging av lokaler for hjemmetjenesten

Beskrivelse:

Lokalene i 4. etasje i kommunens kontorbygg Carl Gulbransons gate 7 (CG7) skal rehabiliteres og tilpasses hjemmetjenestens behov. Som en del av prosjektet skal det bygges garderober for hjemmetjenesten i kjelleren i nabobygget, kalt Forsikringsgården. Prosjektet ønskes utført som en totalentreprise, med oppstart og avslutning så fort som mulig.Det gjøres spesielt oppmerksom på at det inviteres til felles befaring allerede Fredag 20.12.2024 klokka 12:00Det tilbys alternativt tidspunkt for befaring fredag 03.01.2025 klokka 12:00. Samme informasjon vil bli gitt begge dager.

Prosedyreidentifikator

87693bbb-4054-49e7-b7ff-91d9708369d5

Intern identifikator

2024/13369

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Hele etasjen i 4 etg på CG7 bygget skal renoveres slik at hjemmetjenesten får felles lokaler på bygget. Hjemmetjenesten vil bruke bygget døgnet rundt og de går i dag 3 skift, bemanningen i skiftene vil være om lag 68 personer i overlappingen. Det blir forholdsvis kort byggetid, og rask oppstart. En av de største utfordringene sammen med kort byggetid, blir varelevering og avfalls håndtering da hoved renoveringen skjer i 4 etg.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

Ytterligere klassifisering

Byggearbeid

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med bygninger til helsevesenet

Ytterligere klassifisering

Ombyggingsarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av ventilasjons- og klimaanlegg

Ytterligere klassifisering

VA-installasjoner

Ytterligere klassifisering

Snekkermonteringsarbeid

Ytterligere klassifisering

Snekkerarbeid

Ytterligere klassifisering

Trearbeid

Ytterligere klassifisering

Utførelse av gulvlegging og veggbekledning

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

Ytterligere klassifisering

Øvrige arbeider i forbindelse med ferdiggjøring av bygninger

Ytterligere klassifisering

Renoveringsarbeid

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Anskaffelsesforskriften

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Rehabilitering og ombygging av lokaler for hjemmetjenesten

Beskrivelse:

Lokalene i 4. etasje i kommunens kontorbygg Carl Gulbransons gate 7 (CG7) skal rehabiliteres og tilpasses hjemmetjenestens behov. Som en del av prosjektet skal det bygges garderober for hjemmetjenesten i kjelleren i nabobygget, kalt Forsikringsgården. Prosjektet ønskes utført som en totalentreprise, med oppstart og avslutning så fort som mulig.Det gjøres spesielt oppmerksom på at det inviteres til felles befaring allerede Fredag 20.12.2024 klokka 12:00Det tilbys alternativt tidspunkt for befaring fredag 03.01.2025 klokka 12:00. Samme informasjon vil bli gitt begge dager.

Intern identifikator

2024/13369

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

Ytterligere klassifisering

Byggearbeid

Ytterligere klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med bygninger til helsevesenet

Ytterligere klassifisering

Ombyggingsarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Installasjon av ventilasjons- og klimaanlegg

Ytterligere klassifisering

VA-installasjoner

Ytterligere klassifisering

Snekkermonteringsarbeid

Ytterligere klassifisering

Snekkerarbeid

Ytterligere klassifisering

Trearbeid

Ytterligere klassifisering

Utførelse av gulvlegging og veggbekledning

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

Ytterligere klassifisering

Øvrige arbeider i forbindelse med ferdiggjøring av bygninger

Ytterligere klassifisering

Renoveringsarbeid

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.01.2025

Sluttdato

31.05.2025

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumenteres med Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall utstedt i løpet av siste tre måneder. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav Det kreves tredjepartsgodkjent miljøledelsessystem.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Beskrivelse:

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha hatt minst to relevante rehabiliteringsprosjekt i løpet av siste fem år hvor leverandøren har hatt en koordinerende rolle i prosjektet. Relevante prosjekter vil være rehabiliterings- eller ombyggingsprosjekter av nærings- eller kontorlokaler. Det er leverandørens oppgave å synliggjøre relevans av referanseprosjektene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Beskrivelse:

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

17.01.2025 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/245062482.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

24.01.2025 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

3 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

25.01.2025 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Trøndelag Tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Namsos Kommune

Registreringsnummer

942875967

Postadresse

Abel Meyersgate 12

By

NAMSOS

Postnummer

7801

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Emil Skjaervik

E-post

emil.skjaervik@namsos.kommune.no

Telefon

+47 74217100

Telefaks

+47 74217101

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Trøndelag Tingrett

Registreringsnummer

926 722 794

Departement

Namsos

By

Namsos

Underenhet i land

Trøndelag (NO060)

Land

Norge

E-post

trondelag.tingrett@domstol.no

Telefon

73542400

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

d08a10fa-49db-4edb-9a77-6a2de7b3e266-01

Hovedårsak til endring

Informasjon oppdatert

Beskrivelse:

Lagt til snitt-tegninger i tegningspakkene og lagt til klokkeslett for befaring 3. januar

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

PROCEDURE

Anskaffelsesdokumentene ble endret på

20.12.2024

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

6a4221a1-f0be-4a19-8565-6b01fe072e48 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

20.12.2024 15:33

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Namsos Kommune

Referanse
2024-118563
Kunngjøringsdato
21.12.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Trøndelag/Trööndelage
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter