Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)

Aktiv

Dynamisk innkjøpsordningKunngjøringsdato: 19.12.2024
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Lillehammer, Øyer og Gausdal (LØG) har til hensikt å inngå dynamisk innkjøpsordning med leverandører for kjøp av helse- og omsorgstjenester, herunder; heldøgns tjenester, avlastningstjenester, støttekontakt, dagtilbud og alternativ skolearena. Se bilag 1 - Beskrivelse av behov, for nærmere informasjon.Anskaffelsens formål er å sikre oppdragsgiver gode tjenester for personer med nedsatt funksjonsevne og ulike bistandsbehov, i hovedsak barn og unge / unge voksne. Det er behov for tjenester både på timebasis og på døgnbasis.Merk at anskaffelsene følger Del IV av forskriften (anskaffelser av Helse og sosialtjenester), men er kunngjort som en Del III anskaffelse av praktiske årsaker, da skjemaene i Doffin/Mercell ikke støtter kunngjøring av dynamiske innkjøpsordninger for Del IV.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Lillehammer Kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Dynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)

Beskrivelse:

Lillehammer, Øyer og Gausdal (LØG) har til hensikt å inngå dynamisk innkjøpsordning med leverandører for kjøp av helse- og omsorgstjenester, herunder; heldøgns tjenester, avlastningstjenester, støttekontakt, dagtilbud og alternativ skolearena. Se bilag 1 - Beskrivelse av behov, for nærmere informasjon.Anskaffelsens formål er å sikre oppdragsgiver gode tjenester for personer med nedsatt funksjonsevne og ulike bistandsbehov, i hovedsak barn og unge / unge voksne. Det er behov for tjenester både på timebasis og på døgnbasis.Merk at anskaffelsene følger Del IV av forskriften (anskaffelser av Helse og sosialtjenester), men er kunngjort som en Del III anskaffelse av praktiske årsaker, da skjemaene i Doffin/Mercell ikke støtter kunngjøring av dynamiske innkjøpsordninger for Del IV.

Prosedyreidentifikator

ea29e9c9-7d85-4e8b-bd49-4b75906f5ec2

Intern identifikator

2024/11325

Type prosedyre

Begrenset

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Oppdraget er delt i 8 målgrupper for avlastningstjenester og helse- og omsorgstjenester. Ved gjennomføring av minikonkurranse vil hver av disse gruppene bli evaluert for seg. Tilbyder kan gi tilbud på en eller flere målgrupper. Se bilag 1 – Beskrivelse av behov for mer informasjon om de enkelte gruppene.Dersom leverandør ved et senere tidspunkt ønsker å inkludere ny målgruppe må han kvalifisere seg på nytt for den nye målgruppen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Sosialomsorg med innkvartering

Ytterligere klassifisering

Omsorg for handikappede

Ytterligere klassifisering

Barne- og ungdomsomsorg

Ytterligere klassifisering

Andre kommunale, sosiale og personlige tjenester

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Anskaffelsesforskriften

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Dynamisk innkjøpsordning - avlastnings- og helse/omsorgstjenester for funksjonshemmede (LØG)

Beskrivelse:

Lillehammer, Øyer og Gausdal (LØG) har til hensikt å inngå dynamisk innkjøpsordning med leverandører for kjøp av helse- og omsorgstjenester, herunder; heldøgns tjenester, avlastningstjenester, støttekontakt, dagtilbud og alternativ skolearena. Se bilag 1 - Beskrivelse av behov, for nærmere informasjon.Anskaffelsens formål er å sikre oppdragsgiver gode tjenester for personer med nedsatt funksjonsevne og ulike bistandsbehov, i hovedsak barn og unge / unge voksne. Det er behov for tjenester både på timebasis og på døgnbasis.Merk at anskaffelsene følger Del IV av forskriften (anskaffelser av Helse og sosialtjenester), men er kunngjort som en Del III anskaffelse av praktiske årsaker, da skjemaene i Doffin/Mercell ikke støtter kunngjøring av dynamiske innkjøpsordninger for Del IV.

Intern identifikator

2024/11325

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Sosialomsorg med innkvartering

Ytterligere klassifisering

Omsorg for handikappede

Ytterligere klassifisering

Barne- og ungdomsomsorg

Ytterligere klassifisering

Andre kommunale, sosiale og personlige tjenester

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

84 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger: Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Ratingen skal være 4 eller bedre. Oppdragsgiver innhenter selv kredittrating hos www.experian.no Dersom bedriften er nystartet kan økonomisk soliditet dokumenteres på annen måte.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming? Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene? Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Autorisasjoner fra en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med en bestemt autorisasjon fra en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Medlemskap i en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med et bestemt medlemsskap i en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for tjenester

Beskrivelse:

Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Minstekrav til kvalifikasjonskrav Minstekrav til kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha relevant og god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Som sammenlignbare oppdrag regnes levering av den ytelsen konkurransen omfatter (Målgruppene i bilag 1). Dokumentasjon: Som dokumentasjon skal leverandør vedlegge en liste over de tre viktigste og relevante oppdragene, herunder spesifikke opplysninger om: Oppdraget (kort beskrivelse) Kontraktsverdi ekskl. mva. Tidspunkt (årstall) for oppdraget Oppdragsgiver På bakgrunn av listen skal leverandør oppgi navn og e-post adresse til kontaktperson for det mest relevante oppdraget. Referanse vil kun bli kontaktet ved behov. Vedlegg 5 – Skjema for referanseoppdrag skal fylles ut og legges ved.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/245415068.aspx

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av anmodninger om deltakelse

30.01.2032 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Dynamisk innkjøpsordning er også tilgjengelig for kjøpere som ikke er oppført i denne kunngjøringen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestre Innlandet tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Lillehammer Kommune

Registreringsnummer

945578564

Postadresse

Postboks 986

By

Lillehammer

Postnummer

2626

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Kjell Helge Smehus

E-post

kjell.helge.smehus@lillehammer.kommune.no

Telefon

+47 61050500

Telefaks

+47 61050571

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Vestre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723758

By

Gjøvik

Land

Norge

E-post

vestre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

61020200

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

f5a22faa-98ea-43d1-b722-687f6ea54620-01

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

PROCEDURE

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

a0cdd4a2-7ddf-46c1-8699-99962d5dc140 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

19.12.2024 13:02

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Lillehammer Kommune

Kvalifikasjonsfrist:

30.01.2032

Referanse
2024-118378
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter