Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter(2022/13369) Ny konkurranse Responssentertjenester - Plattform, drift og tjenester
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

(2022/13369) Ny konkurranse Responssentertjenester - Plattform, drift og tjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Konkurransen gjelder levering av responssentertjenester - plattform og drift av plattformen som en skybasert tjeneste, samt tilhørende velferdsteknologisk utstyr levert som en tjeneste. Deltagere i anskaffelsen: Øvre Eiker kommune Regionrådet for Hallingdal (Hemsedal, Nesbyen, Flå, Gol, Hol og Ål kommuner) Hole kommune Lier kommune Tinn kommune (opsjon) Modum kommune Anskaffelsens verdi anslås til over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

(2022/13369) Ny konkurranse Responssentertjenester - Plattform, drift og tjenester

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av responssentertjenester - plattform og drift av plattformen som en skybasert tjeneste, samt tilhørende velferdsteknologisk utstyr levert som en tjeneste. Deltagere i anskaffelsen: Øvre Eiker kommune Regionrådet for Hallingdal (Hemsedal, Nesbyen, Flå, Gol, Hol og Ål kommuner) Hole kommune Lier kommune Tinn kommune (opsjon) Modum kommune Anskaffelsens verdi anslås til over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.

Prosedyreidentifikator

b3479744-2c57-4342-9412-21fc31bd9771

Tidligere varsel

ed71c0d0-caed-40f7-902e-2b07fab984c3-01

Intern identifikator

24081

Type prosedyre

Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette kvalifiseringsgrunnlaget og konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som TED - Konkurranse med forhandlinger etter forskriftens Del I og III. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere forespørsel om å delta i konkurransen. Leverandører som er kvalifisert, vil bli invitert til å gi tilbud. Om den senere tilbudsfasen (TRINN 2): Det vil kunne skje en første reduksjon av antall tilbud før forhandlingene på bakgrunn av de tildelingskriteriene som er oppgitt i 1.3 i trinn 2, med den vektingen som er oppgitt der. Forhandlinger vil kun bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Leverandøren må derfor levere inn sitt beste tilbud, og kan ikke forvente å bli invitert til forhandlinger. Det vil kunne forhandles om alle sider ved tilbudet og det vil bli ført referat fra forhandlingene. Revidert tilbud må inngis skriftlig.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Levering av programvare

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr

Ytterligere klassifisering

Diverse medisinske redskap og produkter

Ytterligere klassifisering

Pasientovervåkningssystem

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

Ytterligere klassifisering

Programvarerelaterte tjenester

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Generell del (2)

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder levering av responssentertjenester - plattform og drift av plattformen som en skybasert tjeneste, samt tilhørende velferdsteknologisk utstyr levert som en tjeneste. Deltagere i anskaffelsen: Øvre Eiker kommune Regionrådet for Hallingdal (Hemsedal, Nesbyen, Flå, Gol, Hol og Ål kommuner) Hole kommune Lier kommune Tinn kommune (opsjon) Modum kommune Anskaffelsens verdi anslås til over EØS terskelverdi. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud.

Intern identifikator

24081

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Levering av programvare

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr

Ytterligere klassifisering

Diverse medisinske redskap og produkter

Ytterligere klassifisering

Pasientovervåkningssystem

Ytterligere klassifisering

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Ytterligere klassifisering

Programmering av software og rådgivning

Ytterligere klassifisering

Programvarerelaterte tjenester

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

21.10.2024

Sluttdato

23.11.2024

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Løsningsforslag, funksjonalitet og brukervennlighet

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Implementering

Vekt (prosent, presis)

10

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Service og oppdragsspesifikk kompetanse

Vekt (prosent, presis)

10

Kriterium

Type

Kvalitet – klima- og miljøkriterium

Navn

Miljø

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kostnad

Navn

Priser og kostnader

Vekt (prosent, presis)

20

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Buskerud tingrett

Virksomhet som signerer kontrakten

Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)

Del 6: Resultater

Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren

5 000 000 NOK

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Minst én vinner ble kåret.

6.1.2 Informasjon om vinnere

Vinner

Offisielt navn

Atea AS

Betalingsmiddelidentifikator

Responssenter Viken Vest

Identifikator for parti eller gruppe med partier

LOT-0000

Informasjon om kontrakt

Identifikator for kontrakten

24081-1

Tittel

Generell del (2)-Atea AS

Datoen da vinneren ble kåret

07.11.2024

Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale

false

Virksomhet som signerer kontrakten

Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)

6.1.3 Ikke vinnende tilbydere

Tilbyder

Offisielt navn

Vakt og Alarm As

Tilbyder

Offisielt navn

Hepro AS

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Tilbud er levert elektronisk

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

3

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)

Registreringsnummer

954 597 482

Departement

Innkjøp

Postadresse

Stasjonsgata 24

By

Hokksund

Postnummer

3300

Land

Norge

Kontaktpunkt

Roy Pettersen

E-post

roy@innkjopskontoret.no

Telefon

+47

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Buskerud tingrett

Registreringsnummer

826 726 342

Postadresse

Postboks 1066 Bragernes

By

Drammen

Postnummer

3001

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

E-post

buskerud.tingrett@domstol.no

Telefon

32 21 16 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Atea AS

Registreringsnummer

976239997

Departement

Buskerud salg

Postadresse

Brynsalleen 2

By

Oslo

Postnummer

0667

Land

Norge

Kontaktpunkt

Salg BTV Salg BTV

E-post

anbud.btv@atea.no

Telefon

22 09 50 00

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

8.1 ORG-0004

Offisielt navn

Vakt og Alarm As

Registreringsnummer

857507622

Departement

Salg

Postadresse

Postboks 113

By

ETNE

Postnummer

5591

Land

Norge

Kontaktpunkt

Lillian Søvold Lien

E-post

lillian@vaktogalarm.no

Telefon

+47 53 77 10 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0005

Offisielt navn

Hepro AS

Registreringsnummer

937162103

Departement

Salg

Postadresse

Øvermoan 9

By

Rognan

Postnummer

8250

Land

Norge

Kontaktpunkt

Kjetil Bakkeskaug

E-post

anbud@hepro.no

Telefon

+47 75 69 47 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

262c71fa-5859-4ae5-a40e-82987de218ff 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

28.11.2024 12:42

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)

Tildelt til:

Atea AS

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 3

Antall mottatte tilbud: Ikke angitt

Referanse
2024-117207
Kunngjøringsdato
29.11.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Viken
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.