Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
1

Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet, kontrollert av en statlig myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

Beskrivelse:

Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.

Prosedyreidentifikator

fd6e2e6c-2abc-4866-a6cd-43287e4e81c9

Tidligere varsel

16cc024b-21c5-45c3-8f09-92e8361b2ab4-01

Intern identifikator

2024/52949

Type prosedyre

Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling

Hovedtrekkene i prosedyren

Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del III. Kontrakts tildeling vil bli foretatt etter prosedyren konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring, jf. § 13-1(2).

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reklame og markedsføringstjenester

Ytterligere klassifisering

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Ytterligere klassifisering

Markeds- og økonomisk analyse; offentlig meningsmåling og statistikk

Ytterligere klassifisering

Reklamevirksomhet

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

Ytterligere klassifisering

Rådgivning innen markedsføring

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Avtalen vil være etatsovergripende og skal kunne tas i bruk av Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden. I tillegg skal Oslo kommune v/Barne- og familieetaten kunne foreta bestillinger/avrop på avtalen i kontraktsperioden.

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

43 200 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

43 200 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering

Beskrivelse:

Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.

Intern identifikator

2024/52949

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reklame og markedsføringstjenester

Ytterligere klassifisering

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Ytterligere klassifisering

Markeds- og økonomisk analyse; offentlig meningsmåling og statistikk

Ytterligere klassifisering

Reklamevirksomhet

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning

Ytterligere klassifisering

Rådgivning innen markedsføring

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

Tilleggsinformasjon

Avtalen vil være etatsovergripende og skal kunne tas i bruk av Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden. I tillegg skal Oslo kommune v/Barne- og familieetaten kunne foreta bestillinger/avrop på avtalen i kontraktsperioden.

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Rammeavtalen har en varighet på to år fra kontraktsignering. For kontrakten gjelder opsjon for kjøper til å forlenge kontrakten i inntil ytterligere 1+1 år.

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

43 200 000 NOK

Rammeavtalens maksimale verdi

43 200 000 NOK

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Navn

Pris 25%

Beskrivelse:

Pris, herunder timepriser for tilbudt nøkkelpersonell

Vekt (prosent, presis)

25

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Kompetanse og erfaring tilbudt personell 30%

Beskrivelse:

Under dette kriteriet vurderes tilbudte ressursers utdannelse, kompetanse og erfaring relevant for kontrakten. Leverandøren skal levere CV for følgende roller: • Strategisk rådgiver • Prosjektleder • Kreatør • Innholdsprodusent • Medierådgiver • Digital rådgiver Det skal leveres én CV for hver kategori, totalt seks CV-er. En ressurs kan dekke flere roller. CV skal inneholde informasjon om følgende: • Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet o Eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifisering. • Arbeidserfaring • Erfaring fra relevante oppdrag, herunder beskrivelse av maks tre relevante prosjekter de siste fem år: o Prosjektets navn og omfang o Kort beskrivelse av prosjektet o Kontaktinformasjon til referanse Tilbudets samlede relevante kompetanse vil bli vurdert. Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudenes kvalitet. Vedlegg 4 CV-mal skal benyttes.

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Oppgaveforståelse - casebesvarelse 35%

Beskrivelse:

Leverandøren skal som en del av sitt tilbud levere en casebesvarelse som består av totalt to oppgaver. Se vedlegg 6 Casebeskrivelse for ytterligere opplysninger. I evalueringen av casebesvarelsen vil følgende vektlegges: Oppgave 1: Presentasjon av et gjennomført kommunikasjonsoppdrag • Den strategiske tilnærmingen og resultatoppnåelsen • Kreativiteten i løsning, kanalbruk eller andre aspekter av oppdraget • Evnen til å relatere eksempelet til fosterhjemsarbeidet • Effektivitet i oppdraget Oppgave 2: Framtidig arbeid med fosterhjemsrekruttering • Oppgaveforståelsen • Vår vurdering av om byrået er i stand til å tilpasse Bufdirs markedsføringsstrategi til justerte rekrutteringsbehov og nye målgrupper Besvarelsen skal totalt være på maksimum ti A4 sider inkludert illustrasjoner med skriftstørrelse 12. Tekst utover ti A4 sider vil ikke bli evaluert.

Vekt (prosent, presis)

35

Kriterium

Type

Kvalitet

Navn

Rutiner, responstid, tilgjengelighet og arbeidsmetodikk 10%

Beskrivelse:

Leverandøren skal levere en kort redegjørelse for interne rutiner, responstid og tilgjengelighet i gjennomføringen av kontrakten. Redegjørelsen bør belyse følgende punkter: • Hvordan den samlede organisasjonen er skikket til å kunne bistå Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden • Interne rutiner knyttet til responstid og tilgjengelighet ved behov for hasteoppdrag • Hvordan leverandøren planlegger å samarbeide med oppdragsgiver og løse større oppdrag med tanke på prosjekt- og arbeidsmetodikk Besvarelsen skal være på maksimum tre A4-sider med skriftstørrelse 12. Tekst utover tre A4-sider vil ikke bli evaluert.

Vekt (prosent, presis)

10

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Oslo tingrett

Del 6: Resultater

Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren

43 200 000 NOK

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Minst én vinner ble kåret.

Rammeavtale

Reestimert verdi av rammeavtalen

43 200 000 NOK

6.1.2 Informasjon om vinnere

Vinner

Offisielt navn

Atyp A/S

Betalingsmiddelidentifikator

Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering - Atyp A/S

Identifikator for parti eller gruppe med partier

LOT-0000

Informasjon om kontrakt

Identifikator for kontrakten

Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering - Atyp A/S

Datoen da vinneren ble kåret

04.11.2024

Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale

false

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Forespørsler om å delta

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

14

Type mottatte innleveringer

Tilbud

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

4

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Registreringsnummer

986128433

Postadresse

Postboks 2233

By

Tønsberg

Postnummer

3103

Land

Norge

Kontaktpunkt

June Bjørnvik

E-post

june@odinprosjekt.no

Telefon

+47 92667887

Internett-adresse

https://www.bufdir.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Oslo tingrett

Registreringsnummer

926725939

Postadresse

Postboks 2106 Vika

By

Oslo

Postnummer

0125

Land

Norge

E-post

oslo.tingrett@domstol.no

Telefon

22035200

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Atyp A/S

Registreringsnummer

922 161 003

Postadresse

Karlstadgata 11

By

Oslo

Postnummer

0553

Land

Norge

E-post

svein@atyp.no

Telefon

+47 91182211

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

00eb8c15-011e-4708-b6bd-a4390d6941f3 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

25.11.2024 15:12

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet

Tildelt til:

Atyp A/S

Antall mottatte tilbud: 4

Referanse
2024-117034
Kunngjøringsdato
27.11.2024
Estimert verdi
43 200 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.