Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet, kontrollert av en statlig myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Beskrivelse:
Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.
Prosedyreidentifikator
fd6e2e6c-2abc-4866-a6cd-43287e4e81c9
Tidligere varsel
16cc024b-21c5-45c3-8f09-92e8361b2ab4-01
Intern identifikator
2024/52949
Type prosedyre
Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling
Hovedtrekkene i prosedyren
Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 (LOA) og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) FOR 2016-08-12-974 del I og del III. Kontrakts tildeling vil bli foretatt etter prosedyren konkurranse med forhandling etter forutgående kunngjøring, jf. § 13-1(2).
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Reklame og markedsføringstjenester
Ytterligere klassifisering
Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
Ytterligere klassifisering
Markeds- og økonomisk analyse; offentlig meningsmåling og statistikk
Ytterligere klassifisering
Reklamevirksomhet
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning
Ytterligere klassifisering
Rådgivning innen markedsføring
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Avtalen vil være etatsovergripende og skal kunne tas i bruk av Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden. I tillegg skal Oslo kommune v/Barne- og familieetaten kunne foreta bestillinger/avrop på avtalen i kontraktsperioden.
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
43 200 000 NOK
Rammeavtalens maksimale verdi
43 200 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering
Beskrivelse:
Bufdir skal inngå rammeavtale for kampanje- og markedsføringstjenester knyttet til fosterhjemsrekruttering. Det skal inngås avtale med én hovedleverandør med eventuelle underleverandører/samarbeidspartnere, som samlet skal kunne utføre alle typer kommunikasjonsoppdrag innenfor fosterhjemsrekruttering. Vinnende tilbyder ble Atyp AS, og kontrakt inngås etter karensfristens utløp.
Intern identifikator
2024/52949
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Reklame og markedsføringstjenester
Ytterligere klassifisering
Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
Ytterligere klassifisering
Markeds- og økonomisk analyse; offentlig meningsmåling og statistikk
Ytterligere klassifisering
Reklamevirksomhet
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning
Ytterligere klassifisering
Rådgivning innen markedsføring
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Avtalen vil være etatsovergripende og skal kunne tas i bruk av Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden. I tillegg skal Oslo kommune v/Barne- og familieetaten kunne foreta bestillinger/avrop på avtalen i kontraktsperioden.
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Rammeavtalen har en varighet på to år fra kontraktsignering. For kontrakten gjelder opsjon for kjøper til å forlenge kontrakten i inntil ytterligere 1+1 år.
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
43 200 000 NOK
Rammeavtalens maksimale verdi
43 200 000 NOK
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Navn
Pris 25%
Beskrivelse:
Pris, herunder timepriser for tilbudt nøkkelpersonell
Vekt (prosent, presis)
25
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Kompetanse og erfaring tilbudt personell 30%
Beskrivelse:
Under dette kriteriet vurderes tilbudte ressursers utdannelse, kompetanse og erfaring relevant for kontrakten. Leverandøren skal levere CV for følgende roller: • Strategisk rådgiver • Prosjektleder • Kreatør • Innholdsprodusent • Medierådgiver • Digital rådgiver Det skal leveres én CV for hver kategori, totalt seks CV-er. En ressurs kan dekke flere roller. CV skal inneholde informasjon om følgende: • Ressursenes utdanningsgrad innenfor fagfeltet o Eventuell relevant tilleggsutdanning, kurs og sertifisering. • Arbeidserfaring • Erfaring fra relevante oppdrag, herunder beskrivelse av maks tre relevante prosjekter de siste fem år: o Prosjektets navn og omfang o Kort beskrivelse av prosjektet o Kontaktinformasjon til referanse Tilbudets samlede relevante kompetanse vil bli vurdert. Oppdragsgiver vil foreta en skjønnsmessig vurdering av tilbudenes kvalitet. Vedlegg 4 CV-mal skal benyttes.
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Oppgaveforståelse - casebesvarelse 35%
Beskrivelse:
Leverandøren skal som en del av sitt tilbud levere en casebesvarelse som består av totalt to oppgaver. Se vedlegg 6 Casebeskrivelse for ytterligere opplysninger. I evalueringen av casebesvarelsen vil følgende vektlegges: Oppgave 1: Presentasjon av et gjennomført kommunikasjonsoppdrag • Den strategiske tilnærmingen og resultatoppnåelsen • Kreativiteten i løsning, kanalbruk eller andre aspekter av oppdraget • Evnen til å relatere eksempelet til fosterhjemsarbeidet • Effektivitet i oppdraget Oppgave 2: Framtidig arbeid med fosterhjemsrekruttering • Oppgaveforståelsen • Vår vurdering av om byrået er i stand til å tilpasse Bufdirs markedsføringsstrategi til justerte rekrutteringsbehov og nye målgrupper Besvarelsen skal totalt være på maksimum ti A4 sider inkludert illustrasjoner med skriftstørrelse 12. Tekst utover ti A4 sider vil ikke bli evaluert.
Vekt (prosent, presis)
35
Kriterium
Type
Kvalitet
Navn
Rutiner, responstid, tilgjengelighet og arbeidsmetodikk 10%
Beskrivelse:
Leverandøren skal levere en kort redegjørelse for interne rutiner, responstid og tilgjengelighet i gjennomføringen av kontrakten. Redegjørelsen bør belyse følgende punkter: • Hvordan den samlede organisasjonen er skikket til å kunne bistå Bufdir og Bufetats fem regioner i kontraktsperioden • Interne rutiner knyttet til responstid og tilgjengelighet ved behov for hasteoppdrag • Hvordan leverandøren planlegger å samarbeide med oppdragsgiver og løse større oppdrag med tanke på prosjekt- og arbeidsmetodikk Besvarelsen skal være på maksimum tre A4-sider med skriftstørrelse 12. Tekst utover tre A4-sider vil ikke bli evaluert.
Vekt (prosent, presis)
10
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Oslo tingrett
Del 6: Resultater
Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren
43 200 000 NOK
6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000
Minst én vinner ble kåret.
Rammeavtale
Reestimert verdi av rammeavtalen
43 200 000 NOK
6.1.2 Informasjon om vinnere
Vinner
Offisielt navn
Atyp A/S
Betalingsmiddelidentifikator
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering - Atyp A/S
Identifikator for parti eller gruppe med partier
LOT-0000
Informasjon om kontrakt
Identifikator for kontrakten
Rammeavtale for kjøp av kommunikasjonstjenester fosterhjemsrekruttering - Atyp A/S
Datoen da vinneren ble kåret
04.11.2024
Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale
false
6.1.4 Statistisk informasjon
Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta
Type mottatte innleveringer
Forespørsler om å delta
Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt
14
Type mottatte innleveringer
Tilbud
Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt
4
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Registreringsnummer
986128433
Postadresse
Postboks 2233
By
Tønsberg
Postnummer
3103
Land
Norge
Kontaktpunkt
June Bjørnvik
E-post
june@odinprosjekt.no
Telefon
+47 92667887
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Oslo tingrett
Registreringsnummer
926725939
Postadresse
Postboks 2106 Vika
By
Oslo
Postnummer
0125
Land
Norge
E-post
oslo.tingrett@domstol.no
Telefon
22035200
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Atyp A/S
Registreringsnummer
922 161 003
Postadresse
Karlstadgata 11
By
Oslo
Postnummer
0553
Land
Norge
E-post
svein@atyp.no
Telefon
+47 91182211
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
00eb8c15-011e-4708-b6bd-a4390d6941f3 01
Type skjema
Resultat
Type varsel
Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime
Varsel utsendelsesdato
25.11.2024 15:12
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Tildelt til:
Atyp A/S
Antall mottatte tilbud: 4
- Referanse
- 2024-117034
- Kunngjøringsdato
- 27.11.2024
- Estimert verdi
- 43 200 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.