Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk - MARKEDSDIALOG
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til å gi innspill og komme med tilbakemeldinger og forslag til anbudskonkurranse på ny rammeavtale på kjøp av hvitevarer, brunevarer og småelektrisk gjeldende fra 01.01.2025. Vedlagt ligger kravspesifikasjon, tildelingskriterier og kontrakt så langt vi har kommet pr. 07.10.2024. Vi ønsker tilbakemelding på disse, om det er krav og kriterier som bør justeres for å få en bedre og mer kostnadseffektiv løsning, om det er krav som er fordyrende eller uklare.Innspill gis ved å fylle ut dokumentet Svarskjema - Markedsdialog - Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk og sende oss via kommunikasjonsfanen her i Mercell innen onsdag 16.10.2024 kl. 12.00. Tilbakemeldinger mottatt etter dette kan ikke påregnes hensyntatt i arbeidet med ny konkurranse.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Trondheim kommune
Juridisk type kjøper
Kommunale myndigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk - MARKEDSDIALOG
Beskrivelse:
Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til å gi innspill og komme med tilbakemeldinger og forslag til anbudskonkurranse på ny rammeavtale på kjøp av hvitevarer, brunevarer og småelektrisk gjeldende fra 01.01.2025. Vedlagt ligger kravspesifikasjon, tildelingskriterier og kontrakt så langt vi har kommet pr. 07.10.2024. Vi ønsker tilbakemelding på disse, om det er krav og kriterier som bør justeres for å få en bedre og mer kostnadseffektiv løsning, om det er krav som er fordyrende eller uklare.Innspill gis ved å fylle ut dokumentet Svarskjema - Markedsdialog - Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk og sende oss via kommunikasjonsfanen her i Mercell innen onsdag 16.10.2024 kl. 12.00. Tilbakemeldinger mottatt etter dette kan ikke påregnes hensyntatt i arbeidet med ny konkurranse.
Intern identifikator
2024/29838
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Elektriske husholdningsapparater
Ytterligere klassifisering
Fjernsyns- og radiomottakere, og lyd- eller videoopptakere eller videoavspillere
Ytterligere klassifisering
Diverse reparasjons- og vedlikeholdstjenester
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk - MARKEDSDIALOG
Beskrivelse:
Trondheim kommune, heretter kalt Oppdragsgiver, inviterer til å gi innspill og komme med tilbakemeldinger og forslag til anbudskonkurranse på ny rammeavtale på kjøp av hvitevarer, brunevarer og småelektrisk gjeldende fra 01.01.2025. Vedlagt ligger kravspesifikasjon, tildelingskriterier og kontrakt så langt vi har kommet pr. 07.10.2024. Vi ønsker tilbakemelding på disse, om det er krav og kriterier som bør justeres for å få en bedre og mer kostnadseffektiv løsning, om det er krav som er fordyrende eller uklare.Innspill gis ved å fylle ut dokumentet Svarskjema - Markedsdialog - Hvitevarer, brunevarer og småelektrisk og sende oss via kommunikasjonsfanen her i Mercell innen onsdag 16.10.2024 kl. 12.00. Tilbakemeldinger mottatt etter dette kan ikke påregnes hensyntatt i arbeidet med ny konkurranse.
Intern identifikator
2024/29838
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Elektriske husholdningsapparater
Ytterligere klassifisering
Fjernsyns- og radiomottakere, og lyd- eller videoopptakere eller videoavspillere
Ytterligere klassifisering
Diverse reparasjons- og vedlikeholdstjenester
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
3.1.5 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Adresse på anskaffelsesdokumentene
Frist for å be om tilleggsopplysninger
16.10.2024 12:00
Ad hoc-kommunikasjonskanal
Navn
Kommunikasjon skal skje via Mercellportalen.
3.1.8 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Trøndelag tingrett
Virksomhet som gir informasjon om det generelle regelverket for skatter som gjelder på stedet der kontrakten skal utføres
Trøndelag tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Trondheim kommune
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Trondheim kommune
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Trondheim kommune
Registreringsnummer
942110464
Postadresse
Erling Skakkes gate 14
By
TRONDHEIM
Postnummer
7004
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Kåre Sagmo-Søvde
E-post
kare.sagmosovde@trondheim.kommune.no
Telefon
+47 72540000
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Trøndelag tingrett
Registreringsnummer
926722794
Postadresse
Postboks 2317, Torgarden
By
Trondheim
Postnummer
7004
Land
Norge
E-post
trondelag.tingrett@domstol.no
Telefon
73542400
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
6ce0977b-9992-42a0-b045-bba34b557f94 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
07.10.2024 15:39
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
17.10.2024
Trondheim kommune
- Referanse
- 2024-114368
- Kunngjøringsdato
- 09.10.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Trøndelag/Trööndelage
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter