Avtale om samlokalisering og drift av akvakulturtillatelser til forskningsformål
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Havbruksstasjonen har i Nærings- og fiskeridepartementets vedtak av 11. januar 2023 fått tilsagn om 7 forskningstillatelser for laks, ørret og regnbueørret i sjø, hver på 780 tonn, til sammen 5 460 tonn. Tillatelsene har varighet i 15 år fra utstedelsesdato. For å få tilgang til ulike kommersielle lokaliteter, fisk, anlegg, utstyr, materiell og driftskompetanse har Havbruksstasjonen behov for å inngå avtale om samlokalisering og drift av tillatelsene med et kommersielt havbruksselskap ("Havbruksselskapet"). I medhold av tillatelsene skal det gjennomføres storskala forsøk/forskning. Tillatelsene er ikke begrenset til spesifikke forsøk eller forskningsområder, og forskningsaktivitetene vil variere gjennom avtaleperioden. All fisk som settes ut i tillatelsene må inngå i forsøk. UiT Norges arktiske universitet eller Nofima skal ha det faglige ansvaret i forsøkene, og resultatene skal være allment tilgjengelig. Det vil være nødvendig å samlokalisere forskningstillatelser på lokaliteter med ulike strømforhold, dybde, eksponering, temperatur, brakklekkingsområde med mer. Følgende forsøkstema har vært aktuelle og noen tema har allerede blitt til forsøk: Settefisk av ulikt opphav, kondisjonering av settefisk, tidlig og økt sortering av egg, biomassekontroll, big-data, lakselus, velferdsindikatorer, utsett på fallende temperatur, fôrforsøk og teknologiske løsninger. Listen er ikke uttømmende.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
Juridisk type kjøper
Offentligrettslig organ
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Avtale om samlokalisering og drift av akvakulturtillatelser til forskningsformål
Beskrivelse:
Havbruksstasjonen har i Nærings- og fiskeridepartementets vedtak av 11. januar 2023 fått tilsagn om 7 forskningstillatelser for laks, ørret og regnbueørret i sjø, hver på 780 tonn, til sammen 5 460 tonn. Tillatelsene har varighet i 15 år fra utstedelsesdato. For å få tilgang til ulike kommersielle lokaliteter, fisk, anlegg, utstyr, materiell og driftskompetanse har Havbruksstasjonen behov for å inngå avtale om samlokalisering og drift av tillatelsene med et kommersielt havbruksselskap ("Havbruksselskapet"). I medhold av tillatelsene skal det gjennomføres storskala forsøk/forskning. Tillatelsene er ikke begrenset til spesifikke forsøk eller forskningsområder, og forskningsaktivitetene vil variere gjennom avtaleperioden. All fisk som settes ut i tillatelsene må inngå i forsøk. UiT Norges arktiske universitet eller Nofima skal ha det faglige ansvaret i forsøkene, og resultatene skal være allment tilgjengelig. Det vil være nødvendig å samlokalisere forskningstillatelser på lokaliteter med ulike strømforhold, dybde, eksponering, temperatur, brakklekkingsområde med mer. Følgende forsøkstema har vært aktuelle og noen tema har allerede blitt til forsøk: Settefisk av ulikt opphav, kondisjonering av settefisk, tidlig og økt sortering av egg, biomassekontroll, big-data, lakselus, velferdsindikatorer, utsett på fallende temperatur, fôrforsøk og teknologiske løsninger. Listen er ikke uttømmende.
Prosedyreidentifikator
9914d1da-9f08-463d-93de-06cbd1f52b8c
Intern identifikator
Forskningstillatelser
Type prosedyre
Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling
Prosedyren er akselerert
No
Hovedtrekkene i prosedyren
Konkurransen vil bli gjennomført som en konkurranse med forhandling. Etter denne prosedyren kan alle interesserte leverandører levere en forespørsel om å delta i konkurransen. Oppdragsgiver vil foreta en prekvalifisering av leverandørene. Bare de leverandørene som oppfyller kvalifikasjonskravene og som blir invitert av Oppdragsgiver, vil få anledning til å gi tilbud. Oppdragsgiver planlegger å invitere tre leverandører til å gi tilbud, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører. Dersom flere kvalifiserte leverandører leverer forespørsel om å delta vil Oppdragsgiver velge ut blant overtallige leverandørene på grunnlag av utvelgelseskriteriene i punkt 5.8.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Oppdrettjenester i forbindelse med Fisk
Ytterligere klassifisering
Akvakulturtjenester
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Troms fylke
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6 Grunnlag for avvisning
Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Konkurs
Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Korrupsjon
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.
Avtale med kreditorer
Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Deltakelse i en kriminell virksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)
Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen
Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?
Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Hvitevasking eller terrorfinansiering
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).
Svindel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).
Barnearbeid og andre former for menneskehandel
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).
Insolvens
Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Eiendeler administreres av likvidator
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren
Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?
Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag
Følgende avvisningsgrunner i anskaffelsesforskriften § 24-2 er rent nasjonale avvisningsgrunner: - §24-2(2). Ifølge bestemmelsen skal Oppdragsgiver avvise en leverandør når han er kjent med at leverandøren er rettskraftig dømt eller har vedtatt et forelegg for de angitte straffbare forholdene. Kravet til at Oppdragsgiver skal avvise leverandører som har vedtatt forelegg for de angitte straffbare forholdene er et særnorsk krav. - 24-2(3) i). Avvisningsgrunnen i ESPD skjemaet gjelder kun alvorlige feil i yrkesutøvelsen, mens den norske avvisningsgrunnen også omfatter andre alvorlige feil som kan medføre tvil om leverandørens yrkesmessige integritet.
Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren
Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren
Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?
Skyld for grov yrkesmessig forseelse
Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.
Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner
Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?
Brudd på forpliktelser innen sosialrett
Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.
Betaling av trygdeavgift
Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Forretningsaktiviteter er suspendert
Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.
Betaling av skatt
Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?
Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet
Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Avtale om samlokalisering og drift av akvakulturtillatelser til forskningsformål
Beskrivelse:
Havbruksstasjonen har i Nærings- og fiskeridepartementets vedtak av 11. januar 2023 fått tilsagn om 7 forskningstillatelser for laks, ørret og regnbueørret i sjø, hver på 780 tonn, til sammen 5 460 tonn. Tillatelsene har varighet i 15 år fra utstedelsesdato. For å få tilgang til ulike kommersielle lokaliteter, fisk, anlegg, utstyr, materiell og driftskompetanse har Havbruksstasjonen behov for å inngå avtale om samlokalisering og drift av tillatelsene med et kommersielt havbruksselskap ("Havbruksselskapet"). I medhold av tillatelsene skal det gjennomføres storskala forsøk/forskning. Tillatelsene er ikke begrenset til spesifikke forsøk eller forskningsområder, og forskningsaktivitetene vil variere gjennom avtaleperioden. All fisk som settes ut i tillatelsene må inngå i forsøk. UiT Norges arktiske universitet eller Nofima skal ha det faglige ansvaret i forsøkene, og resultatene skal være allment tilgjengelig. Det vil være nødvendig å samlokalisere forskningstillatelser på lokaliteter med ulike strømforhold, dybde, eksponering, temperatur, brakklekkingsområde med mer. Følgende forsøkstema har vært aktuelle og noen tema har allerede blitt til forsøk: Settefisk av ulikt opphav, kondisjonering av settefisk, tidlig og økt sortering av egg, biomassekontroll, big-data, lakselus, velferdsindikatorer, utsett på fallende temperatur, fôrforsøk og teknologiske løsninger. Listen er ikke uttømmende.
Intern identifikator
Forskningstillatelser
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Oppdrettjenester i forbindelse med Fisk
Ytterligere klassifisering
Akvakulturtjenester
Kvantitet
ton (5,460)
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Opsjon for Havbruksstasjonen på forlengelse med 5 + 5 år. Før utløpet av forskningstillatelse TT-35 vil Havbruksstasjonen vurdere å søke om forlengelse av tillatelsen. Dersom det gis tilsagn/tillatelse til forlengelse av TT-35, har Havbruksstasjonen opsjon på å utvide avtalen med Havbruksselskapet til å inkludere TT-35.
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
Tilleggsinformasjon
Troms fylke
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
5 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Avtalens varighet er 5 år, med opsjon for Havbruksstasjonen på forlengelse med 5 + 5 år.
5.1.6 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Økonomisk og finansiell kapasitet
Beskrivelse:
Havbruksselskapet skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre avtalen. For leverandørfellesskap stilles det krav til at minst én av deltakerne alene oppfyller kravet. Dokumentasjonskrav • Årsregnskap med styrets årsberetning og revisjonsberetning for de 3 siste regnskapsår • Kredittvurdering ikke eldre enn 3 måneder fra søknadstidspunktet Dersom Havbruksselskapet av gyldige grunner ikke kan fremlegge etterspurt dokumentasjon, kan det leveres annen dokumentasjon som oppdragsgiver anser egnet og som sannsynliggjør at leverandøren har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Organisatorisk og juridisk stilling
Beskrivelse:
Havbruksselskapet skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Firmaattest • For utenlandske selskap kreves registrering I tilsvarende foretaks- eller handelsregister i staten hvor selskapet er etablert. • Dersom leverandøren er et leverandørfellesskap, skal dokumentasjonen leveres for hver enkelt av deltakerne i fellesskapet.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Havbruksselskapet skal ha erfaring fra fullskala forsøksvirksomhet og samarbeid med forskningsinstitusjoner. For leverandørfellesskap vil deltakernes samlede erfaring bli vurdert. Dokumentasjonskrav • Redegjørelse for Havbruksselskapets erfaringer fra fullskala forsøksvirksomhet og samarbeid med forskningsinstitusjoner, inntil 1 A4-side
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Informasjon om andre trinn av en to-trinns prosedyre
Minimum antall kandidater som skal inviteres til andre trinn av prosedyren
3
Maksimalt antall kandidater som skal inviteres til andre trinn av prosedyren
3
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
T1 Pris
Navn
T2 Havbruksselskapets ivaretakelse av miljø
Navn
T3 Lokaliteter og transport
Navn
T4 Plan for gjennomføring av avtalen
Vekt (prosent, presis)
40
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
T1 Pris
Navn
T2 Havbruksselskapets ivaretakelse av miljø
Navn
T3 Lokaliteter og transport
Navn
T4 Plan for gjennomføring av avtalen
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
T1 Pris
Navn
T2 Havbruksselskapets ivaretakelse av miljø
Navn
T3 Lokaliteter og transport
Navn
T4 Plan for gjennomføring av avtalen
Vekt (prosent, presis)
20
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet – klima- og miljøkriterium
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
T1 Pris
Navn
T2 Havbruksselskapets ivaretakelse av miljø
Navn
T3 Lokaliteter og transport
Navn
T4 Plan for gjennomføring av avtalen
Vekt (prosent, presis)
10
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Frist for å be om tilleggsopplysninger
21.10.2024 23:55
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for prosedyren
Anslått dato for utsendelse av anbudsinnbydelser
05.11.2024
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av anmodninger om deltakelse
28.10.2024 23:59
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Nord-Troms og Senja Tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
Virksomhet som mottar forespørsler om å delta
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
Virksomhet som behandler tilbudene
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
Registreringsnummer
980 900 754
Postadresse
Skarsfjordvegen 860
By
Kårvik
Postnummer
9131
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Rita Sæther
E-post
rita.saether@havbruksstasjonen.no
Telefon
+47 98202520
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Nord-Troms og Senja Tingrett
Registreringsnummer
Nord-Troms og Senja Tingrett
Departement
Nord-Troms og Senja Tingrett
Postadresse
Fr Nansens plass 17
By
Tromsø
Postnummer
9008
Underenhet i land
Troms og Finnmark (NO074)
Land
Norge
E-post
tntspost@domstol.no
Telefon
77 60 34 00
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
bda5f375-760c-4458-a95e-1587c7e7940d 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
20.09.2024 12:14
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Havbruksstasjonen i Tromsø AS
- Referanse
- 2024-113495
- Kunngjøringsdato
- 23.09.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter