Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterBiladministrasjon - prekvalifisering, sak 24/10273
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Biladministrasjon - prekvalifisering, sak 24/10273

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å innføre et skybasert system slik at kommunene enkelt kan administrere sine kjøretøy, ha oversikt og kontroll. Systemet skal forbedre og forenkle kjøretøyansvarliges arbeidshverdag, samt gi en helhetlig oversikt og sømløs bruksopplevelse på tvers av moduler og funksjoner for alle brukere av systemet. Løsningen skal tilby selvbetjening for kommunens ansatte, og det skal være enkelt å få oversikt, booke, benytte fysiske nøkkelskap knyttet til brukernes ID-kort samt eksisterende interne bestillingsrutiner og hente/levere kjøretøy. Løsningen skal være fleksibel og skalerbar for å ivareta kommende behov for mobilitet i takt med samfunnsutviklingen og virksomhetens modenhet. Kommunene ønsker å redusere driftskostnadene knyttet til kjøretøybeholdningen. Det skal gjøres ved å ansvarliggjøre ansatte som benytter kommunale biler slik at kjørekulturen bedres og det blir færre skader. Data i det nye systemet skal i tillegg brukes til å optimalisere kjøretøybeholdningen, blant annet ved å sikre jevn kilometerbelastning, vurdere eie framfor leie og beslutte hvor mange kjøretøy som til enhver tid trengs.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Hamar Kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Grue kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Stange kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Kongsvinger kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Sør-Odal kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Nord-Odal kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Løten kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Våler kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Åsnes kommune

Juridisk type kjøper

Kommunale myndigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Biladministrasjon - prekvalifisering, sak 24/10273

Beskrivelse:

Formålet med anskaffelsen er å innføre et skybasert system slik at kommunene enkelt kan administrere sine kjøretøy, ha oversikt og kontroll. Systemet skal forbedre og forenkle kjøretøyansvarliges arbeidshverdag, samt gi en helhetlig oversikt og sømløs bruksopplevelse på tvers av moduler og funksjoner for alle brukere av systemet. Løsningen skal tilby selvbetjening for kommunens ansatte, og det skal være enkelt å få oversikt, booke, benytte fysiske nøkkelskap knyttet til brukernes ID-kort samt eksisterende interne bestillingsrutiner og hente/levere kjøretøy. Løsningen skal være fleksibel og skalerbar for å ivareta kommende behov for mobilitet i takt med samfunnsutviklingen og virksomhetens modenhet. Kommunene ønsker å redusere driftskostnadene knyttet til kjøretøybeholdningen. Det skal gjøres ved å ansvarliggjøre ansatte som benytter kommunale biler slik at kjørekulturen bedres og det blir færre skader. Data i det nye systemet skal i tillegg brukes til å optimalisere kjøretøybeholdningen, blant annet ved å sikre jevn kilometerbelastning, vurdere eie framfor leie og beslutte hvor mange kjøretøy som til enhver tid trengs.

Prosedyreidentifikator

92f20bf4-3732-4876-9ff5-5de8856e309c

Intern identifikator

2024/10273

Type prosedyre

Konkurranse med forhandling med forhåndskunngjøring/ konkurranse med forhandling

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Denne anskaffelsen gjennomføres på vegne av kommunene Hamar, Stange, Kongsvinger og Sør-Odal med tilhørende foretak og vertskommunesamarbeid.Opsjon:Kommunene Løten, Grue, Nord-Odal, Våler og Åsnes.Se konkurransegrunnlag med vedlegg for ytterligere informasjon om anskaffelsen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Forvaltning av bilpark, reparasjon og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Konkurs

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Avtale med kreditorer

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Insolvens

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Eiendeler administreres av likvidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren

Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Kun nasjonale eksklusjonsgrunnlag

Oppdragsgiver skal angi at i Norge foreligger det nasjonale avvisningsgrunner. Disse skal være beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Leverandøren må besvare om han er i en eller flere av de situasjonene som er beskrevet i de nasjonale avvisningsgrunnene. Får de rent nasjonale avvisningsgrunnene, som er angitt i den relevante kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, anvendelse?

Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Skyld for grov yrkesmessig forseelse

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Brudd på forpliktelser innen sosialrett

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Forretningsaktiviteter er suspendert

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Biladministrasjon, prekvalifisering

Beskrivelse:

Formålet med anskaffelsen er å innføre et skybasert system slik at kommunene enkelt kan administrere sine kjøretøy, ha oversikt og kontroll. Systemet skal forbedre og forenkle kjøretøyansvarliges arbeidshverdag, samt gi en helhetlig oversikt og sømløs bruksopplevelse på tvers av moduler og funksjoner for alle brukere av systemet. Løsningen skal tilby selvbetjening for kommunens ansatte, og det skal være enkelt å få oversikt, booke, benytte fysiske nøkkelskap knyttet til brukernes ID-kort samt eksisterende interne bestillingsrutiner og hente/levere kjøretøy. Løsningen skal være fleksibel og skalerbar for å ivareta kommende behov for mobilitet i takt med samfunnsutviklingen og virksomhetens modenhet. Kommunene ønsker å redusere driftskostnadene knyttet til kjøretøybeholdningen. Det skal gjøres ved å ansvarliggjøre ansatte som benytter kommunale biler slik at kjørekulturen bedres og det blir færre skader. Data i det nye systemet skal i tillegg brukes til å optimalisere kjøretøybeholdningen, blant annet ved å sikre jevn kilometerbelastning, vurdere eie framfor leie og beslutte hvor mange kjøretøy som til enhver tid trengs.

Intern identifikator

2024/10273

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Forvaltning av bilpark, reparasjon og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Programvare og informasjonssystemer

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

36 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandøren skal minimum være kredittverdig A

Beskrivelse:

Oppdragsgiver vil foreta en selvstendig kredittvurdering via Bisnode RiskGuardian Suite. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Autorisasjoner fra en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med en bestemt autorisasjon fra en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Ved tjenestekontrakter: Medlemskap i en bestemt organisasjon nødvendig

Beskrivelse:

Er det nødvendig med et bestemt medlemsskap i en bestemt organisasjon for å kunne utføre tjenesten i leverandørens hjemland?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for tjenester

Beskrivelse:

Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Det kreves referanser fra sammenlignbare leveranser til offentlige oppdragsgivere (kompleksitet/størrelse).

Beskrivelse:

Leverandøren skal gi en liste over de viktigste relevante leveransene de siste tre år, herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn og e-post). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referanser ved behov. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomføringsevne og kapasitet for gjennomføring av kontrakten.

Beskrivelse:

Redegjørelse for leverandørens organisering og antall ressurser innen relevante kompetanseområder/funksjoner for gjennomføring av kontrakten. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem / rutiner for ytelsene som skal leveres

Beskrivelse:

Redegjørelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem / rutinebeskrivelser og evt. styringssystem eller kopi av systemsertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorganer eller tilsvarende dokumentasjon. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/228272297.aspx,

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av anmodninger om deltakelse

30.08.2024 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Østre innlandet tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Hamar Kommune

Registreringsnummer

970540008

Postadresse

Vangsveien 51

By

HAMAR

Postnummer

2306

Underenhet i land

Innlandet (NO020)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Anskaffelser - Økonomi

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Telefaks

+47 62563001

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Østre innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723669

Postadresse

Postboks 4450

By

Hamar

Postnummer

2326

Land

Norge

E-post

ostre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

62 78 27 00

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Grue kommune

Registreringsnummer

964948143

Postadresse

Postboks 94

By

Kirkenær

Postnummer

2261

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0004

Offisielt navn

Stange kommune

Registreringsnummer

970169717

Postadresse

Storgata 45

By

Stange

Postnummer

2335

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0005

Offisielt navn

Kongsvinger kommune

Registreringsnummer

944117784

Postadresse

Rådhusplassen 3

By

Kongsvinger

Postnummer

2212

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0006

Offisielt navn

Sør-Odal kommune

Registreringsnummer

964947716

Postadresse

Øgårdsvegen 2

By

Skarnes

Postnummer

2100

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0007

Offisielt navn

Nord-Odal kommune

Registreringsnummer

964950768

Postadresse

Herredsvegen 2

By

Sagstua

Postnummer

2120

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0008

Offisielt navn

Løten kommune

Registreringsnummer

964950679

Postadresse

Kildevegen 1

By

Løten

Postnummer

2340

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0009

Offisielt navn

Våler kommune

Registreringsnummer

871 034 222

Postadresse

Vålgutua 251

By

Våler i Solør

Postnummer

2436

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

+47 62563000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

8.1 ORG-0010

Offisielt navn

Åsnes kommune

Registreringsnummer

964 948 232

Postadresse

Rådhusgata 1

By

Flisa

Postnummer

2270

Land

Norge

E-post

postmottak@hamar.kommune.no

Telefon

625630000

Rollene til denne virksomheten

Kjøper

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

b530e143-498c-4adf-86dd-4afc15924184 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

11.07.2024 10:19

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Hamar Kommune, Grue kommune, Stange kommune, Kongsvinger kommune, Sør-Odal kommune, Nord-Odal kommune, Løten kommune, Våler kommune, Åsnes kommune

Referanse
2024-110868
Kunngjøringsdato
12.07.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Innlandet
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter