Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterK0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Bergen kommune

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør

Beskrivelse:

Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.

Prosedyreidentifikator

61339440-68fd-40e2-a4e4-05ecf0376546

Tidligere varsel

600503-2023

Intern identifikator

2022/50808

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Bergen kommune, Etat for utbygging, innbyr med dette til konkurranse om kontrakt for utstillingsprosjektet K0241 Det Hanseatiske Museum.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester

Ytterligere klassifisering

Byggearbeid i forbindelse med Utstillingssenter

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

Ytterligere klassifisering

Spesialiserte design tjenester

Ytterligere klassifisering

Biblioteker, arkiver, museer og andre kulturtjenester

Ytterligere klassifisering

Museumstjenester og bevaringstjenester av historiske plasser og bygninger

Ytterligere klassifisering

Museumstjenester

Ytterligere klassifisering

Utstillingstjenester på museer

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør

Beskrivelse:

Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.

Intern identifikator

2022/50808

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester

Ytterligere klassifisering

Byggearbeid i forbindelse med Utstillingssenter

Ytterligere klassifisering

Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester

Ytterligere klassifisering

Spesialiserte design tjenester

Ytterligere klassifisering

Biblioteker, arkiver, museer og andre kulturtjenester

Ytterligere klassifisering

Museumstjenester og bevaringstjenester av historiske plasser og bygninger

Ytterligere klassifisering

Museumstjenester

Ytterligere klassifisering

Utstillingstjenester på museer

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Pris

Type

Kvalitet

Type

Kvalitet

Navn

Pris

Navn

Kvalitet - Kompetanse på personell

Navn

Kvalitet - oppgaveforståelse

Beskrivelse:

Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.

Beskrivelse:

Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.

Beskrivelse:

Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»

Vekt (prosent, presis)

40

Kriterium

Type

Pris

Type

Kvalitet

Type

Kvalitet

Navn

Pris

Navn

Kvalitet - Kompetanse på personell

Navn

Kvalitet - oppgaveforståelse

Beskrivelse:

Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.

Beskrivelse:

Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.

Beskrivelse:

Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»

Vekt (prosent, presis)

30

Kriterium

Type

Pris

Type

Kvalitet

Type

Kvalitet

Navn

Pris

Navn

Kvalitet - Kompetanse på personell

Navn

Kvalitet - oppgaveforståelse

Beskrivelse:

Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.

Beskrivelse:

Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.

Beskrivelse:

Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»

Vekt (prosent, presis)

30

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

HORDALAND TINGRETT BERGEN

Del 6: Resultater

Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren

2 000 000 NOK

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Minst én vinner ble kåret.

6.1.2 Informasjon om vinnere

Vinner

Offisielt navn

NO PARKING PRODUCTION ApS

Betalingsmiddelidentifikator

Tilbud No Parking Production ApS

Identifikator for parti eller gruppe med partier

LOT-0000

Informasjon om kontrakt

Identifikator for kontrakten

K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum

Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale

false

6.1.4 Statistisk informasjon

Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta

Type mottatte innleveringer

Tilbud

Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt

7

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Bergen kommune

Registreringsnummer

964338531

Postadresse

Postboks 7700

By

BERGEN

Postnummer

5020

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

Kontaktpunkt

Eline Vetlesand

E-post

eline.vetlesand@bergen.kommune.no

Telefon

+47 05556

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

NO PARKING PRODUCTION ApS

Registreringsnummer

25477219

Postadresse

Bispevej 25 1

By

København NV

Postnummer

2400

Underenhet i land

Byen København (DK011)

Land

Danmark

Kontaktpunkt

NO PARKING PRODUCTION ApS

E-post

mail@noparking.dk

Telefon

22228222

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

HORDALAND TINGRETT BERGEN

Registreringsnummer

974 737 418

By

Bergen

Land

Norge

E-post

hordaland.tingrett@domstol.no

Telefon

55699700

Rollene til denne virksomheten

Vinner av disse delkontraktene

LOT-0000

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

15d7523f-34eb-4ccc-a9c7-dbd6cedd6f66 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.07.2024 10:28

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Bergen kommune

Tildelt til:

NO PARKING PRODUCTION ApS

Antall mottatte tilbud: 7

Referanse
2024-110798
Kunngjøringsdato
11.07.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.