K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Bergen kommune
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør
Beskrivelse:
Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.
Prosedyreidentifikator
61339440-68fd-40e2-a4e4-05ecf0376546
Tidligere varsel
600503-2023
Intern identifikator
2022/50808
Type prosedyre
Åpen
Prosedyren er akselerert
No
Hovedtrekkene i prosedyren
Bergen kommune, Etat for utbygging, innbyr med dette til konkurranse om kontrakt for utstillingsprosjektet K0241 Det Hanseatiske Museum.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Ytterligere klassifisering
Byggearbeid i forbindelse med Utstillingssenter
Ytterligere klassifisering
Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester
Ytterligere klassifisering
Spesialiserte design tjenester
Ytterligere klassifisering
Biblioteker, arkiver, museer og andre kulturtjenester
Ytterligere klassifisering
Museumstjenester og bevaringstjenester av historiske plasser og bygninger
Ytterligere klassifisering
Museumstjenester
Ytterligere klassifisering
Utstillingstjenester på museer
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum - anskaffelse av ustillingsleverandør
Beskrivelse:
Det Hanseatiske Museum ble etablert i 1872 og har dermed en lang og stolt museums- og bevaringstradisjon å vise til. Museet har typiske vært et "gjenstandsmuseum" med innsamlede gjenstander fra Bryggen og andre steder i Bergen. I forbindelse med den omfattende restaureringen av Finnegården, skal det etableres nye utstillinger som ivaretar krav og forventninger til et moderne, engasjerende og inspirerende museum om den hanseatiske historien som i Bergen varte i 500 år. For å forstå den hanseatiske perioden, er det viktig å se den i en internasjonal og nasjonal sammenheng. Det skal etableres relevante utstillinger basert på ny kunnskap. I prosjektet er det satt av midler til utredning av nye perspektiv og tema som også kan knyttes opp mot dagens samfunn.
Intern identifikator
2022/50808
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Arkitekt-, konstruksjons-, ingeniør- og inspeksjonstjenester
Ytterligere klassifisering
Byggearbeid i forbindelse med Utstillingssenter
Ytterligere klassifisering
Arkitekt-, ingeniør- og planleggingstjenester
Ytterligere klassifisering
Spesialiserte design tjenester
Ytterligere klassifisering
Biblioteker, arkiver, museer og andre kulturtjenester
Ytterligere klassifisering
Museumstjenester og bevaringstjenester av historiske plasser og bygninger
Ytterligere klassifisering
Museumstjenester
Ytterligere klassifisering
Utstillingstjenester på museer
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Kvalitet - Kompetanse på personell
Navn
Kvalitet - oppgaveforståelse
Beskrivelse:
Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.
Beskrivelse:
Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.
Beskrivelse:
Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»
Vekt (prosent, presis)
40
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Kvalitet - Kompetanse på personell
Navn
Kvalitet - oppgaveforståelse
Beskrivelse:
Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.
Beskrivelse:
Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.
Beskrivelse:
Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Kvalitet - Kompetanse på personell
Navn
Kvalitet - oppgaveforståelse
Beskrivelse:
Med pris menes timepriser og påslag oppgitt i tilbudsskjema. Dokumentasjonskrav: Utfylt tilbudsskjema med opplysninger om timepriser og påslagsprosenter.
Beskrivelse:
Tilbudte personells egnethet og dokumenterte erfaring og kompetanse fra gjennomføring av relevante oppdrag. Det skal tilbys to (2) ressurser: 1 Prosjektleder som administrer prosjektet 1 kreativ leder som er ansvarlig for å utarbeide konsept og utstillingsløsninger For begge rollene blir erfaring innenfor museumsfeltet positivt vektlagt Dokumentasjonskrav: CV for tilbudt personell (prosjektleder og kreativ leder) Sammendrag med kort beskrivelse (ca 1 A4 side pr. prosjekt) av relevante prosjekter gjennomført de siste 5 årene. Kontaktopplysninger til referansepersoner skal oppgis. Det kan blir gjennomført referansesjekk som en del av evalueringen. Det kan bli gjennomført intervju etter øvrige dokumentasjonskrav er vurdert. Oppdragsgiver kan i anbudskonkurransen avklare innholdet i tilbudte personells egnethet og kompetanse gjennom intervjuer. Hensikten med intervjuene er en avklaring og presisering av tilbudet. Det vil være tilbudte prosjektleder og kreativleder som anses som nøkkelpersonell og eventuelt blir innkalt til intervju. Det vil bli ført referat fra intervjuet. Referatet vil inngå i evalueringen som en supplering til innsendt materiell. Dersom tilbudt personell unnlater å møte opp til intervju, vil evaluering utelukkende bli gjort på bakgrunn av materiell innsendt sammen med tilbudet.
Beskrivelse:
Kort redegjørelse for hvordan tilbyder planlegger å gjennomføre prosjektet Dokumentasjonskrav: Det skal leveres en kort redegjørelse (ca 3 A4 sider) for hvordan dette konkrete oppdraget tenkes gjennomført. Oppgaveforståelsen bør som minimum inneholde: En beskrivelse av organisering og prosesser En beskrivelse av hva man mener er viktig for at leveransen skal oppfylle forventningene i «Visjonsdokumentet»
Vekt (prosent, presis)
30
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
HORDALAND TINGRETT BERGEN
Del 6: Resultater
Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren
2 000 000 NOK
6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000
Minst én vinner ble kåret.
6.1.2 Informasjon om vinnere
Vinner
Offisielt navn
NO PARKING PRODUCTION ApS
Betalingsmiddelidentifikator
Tilbud No Parking Production ApS
Identifikator for parti eller gruppe med partier
LOT-0000
Informasjon om kontrakt
Identifikator for kontrakten
K0241 EFU-10659 Det Hanseatiske Museum
Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale
false
6.1.4 Statistisk informasjon
Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta
Type mottatte innleveringer
Tilbud
Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt
7
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Bergen kommune
Registreringsnummer
964338531
Postadresse
Postboks 7700
By
BERGEN
Postnummer
5020
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
Land
Norge
Kontaktpunkt
Eline Vetlesand
E-post
eline.vetlesand@bergen.kommune.no
Telefon
+47 05556
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
NO PARKING PRODUCTION ApS
Registreringsnummer
25477219
Postadresse
Bispevej 25 1
By
København NV
Postnummer
2400
Underenhet i land
Byen København (DK011)
Land
Danmark
Kontaktpunkt
NO PARKING PRODUCTION ApS
E-post
mail@noparking.dk
Telefon
22228222
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
HORDALAND TINGRETT BERGEN
Registreringsnummer
974 737 418
By
Bergen
Land
Norge
E-post
hordaland.tingrett@domstol.no
Telefon
55699700
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
15d7523f-34eb-4ccc-a9c7-dbd6cedd6f66 01
Type skjema
Resultat
Type varsel
Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime
Varsel utsendelsesdato
10.07.2024 10:28
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Bergen kommune
Tildelt til:
NO PARKING PRODUCTION ApS
Antall mottatte tilbud: 7
- Referanse
- 2024-110798
- Kunngjøringsdato
- 11.07.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.