Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på entreprenørtjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Avlyst
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på entreprenørtjenester

Informasjonen på denne siden kan være utdatert

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for slike entreprenørtjenester både utomhus og innomhus. Rammeavtalen omfatter tjenester i forbindelse med renovering, vedlikehold, rehabilitering, modernisering, utbedring og mindre nyinstallasjoner, inkludert medgått materiell til oppdragsgivernes virksomheter. Størrelsen på de enkelte oppdragene vil kunne variere fra helt små oppdrag, til oppdrag over nasjonal terskelverdi.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Lillestrøm Kommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rammeavtale på entreprenørtjenester

Beskrivelse:

Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers løpende behov for slike entreprenørtjenester både utomhus og innomhus. Rammeavtalen omfatter tjenester i forbindelse med renovering, vedlikehold, rehabilitering, modernisering, utbedring og mindre nyinstallasjoner, inkludert medgått materiell til oppdragsgivernes virksomheter. Størrelsen på de enkelte oppdragene vil kunne variere fra helt små oppdrag, til oppdrag over nasjonal terskelverdi.

Prosedyreidentifikator

ce2e422b-6a1e-4ad5-b59b-3be544c4768b

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

2.1.6 Grunnlag for avvisning

Analog situasjon som konkurs etter nasjonal lov

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Konkurs

Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Korrupsjon

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren.

Avtale med kreditorer

Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Deltakelse i en kriminell virksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42)

Avtaler med andre økonomiske aktører som har til hensikt å forvrenge konkurransen

Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen?

Brudd på forpliktelser innenfor miljølovgivning

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Hvitevasking eller terrorfinansiering

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15).

Svindel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48).

Barnearbeid og andre former for menneskehandel

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1).

Insolvens

Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Brudd på forpliktelser innenfor arbeidsretten

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Eiendeler administreres av likvidator

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Skyldig i feilaktig fremstilling, tilbakeholdt informasjon, ute av stand til å gi nødvendige dokumenter og innhentet konfidensiell informasjon om denne prosedyren

Har leverandøren: a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt, b) unnlatt å gi slike opplysninger, c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, eller d) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling?

Interessekonflikt på grunn av deltakelse i anskaffelsesprosedyren

Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene?

Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen av denne anskaffelsesprosedyren

Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen?

Skyld for grov yrkesmessig forseelse

Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene.

Tidlig oppsigelse, erstatning eller andre sammenlignbare sanksjoner

Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner?

Brudd på forpliktelser innen sosialrett

Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU.

Betaling av trygdeavgift

Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Forretningsaktiviteter er suspendert

Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak.

Betaling av skatt

Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i?

Terrorhandlinger eller lovbrudd knyttet til terrorvirksomhet

Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0001

Tittel

Anskaffelse (2)

Beskrivelse:

Krav

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha den finansielle og økonomiske kapasitet som oppdraget krever. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge foretakets siste års godkjente årsregnskap og revisors revisjonsberetning for samme år.  Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Beskrivelse:

Som en del av dette konkurransegrunnlag følger ESPD-skjema som tilbyder må fylle ut. Dette inneholder en rekke krav som må besvares. I tillegg er det i skjemaet, og nedenfor, angitt kvalifikasjonskrav til denne konkurransen. Videre angis det hvordan tilbyder skal dokumentere kvalifikasjonskravet. ESPD-skjema er en egenerklæring fra leverandøren på at det ikke foreligger noen avvisningsgrunner og at kvalifikasjonskravene som er stilt i konkurransen er oppfylt, se Del 1, vedlegg 2a og 2b.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha erfaring som er relevant for rammeavtalen. Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 av følgende type oppdrag: leveranser av tjeneste til nærings- eller offentlige bygg på minst kr. 500 000 som er gjennomført de siste tre år. leveranser av tjeneste til privat og offentlig sektor på minst kr. 200 000 gjennomført de siste tre år. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere erfaring innenfor alle områdene som listes opp over. Oppfyllelse av kvalifikasjonskravet dokumenteres ved å fylle ut oppdragsgivers mal for referanseprosjekter vedlegg 5. Beskrivelsen må inkludere entrepriseform, oppdragets verdi, tidspunkt for ferdigstillelse og oppdragsgiver Inngitt referanseprosjekt skal være ferdigstilt, men kan være i prøvedrift. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over, i egen organisasjon eller hos tilknyttede leverandører, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal kunne vise til tilfredsstillende utførelse i henhold til kontrakt, av de innsendte referanseprosjektene i punktet over. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge ved å fremlegge attester fra oppdragsgiver på referanseprosjektene.  Attestene skal angi hvorvidt arbeidene er blitt fagmessig utført og behørig fullført. Kontaktperson må oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersonene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha oppfylt sine skatte- og avgiftsforpliktelser. Dokumentasjonskrav: : Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha et kvalitetsstyringsystem tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av system for kvalitetssikring, samt en kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene som skal leveres. Dersom tilbyder har ISO 9001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha en tilfredsstillende system for miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav:  Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av deres miljøstyringssystem, samt kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende styring av ytre miljø for leveransen/tjenestene som skal leveres, samt overholdelse av offentlige krav og forpliktelser knyttet til ytre miljø. Beskrivelsen skal være på maks. 2 A4-sider, kopi av innholdsfortegnelsen kommer i tillegg. Dersom tilbyder har ISO 14001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0002

Tittel

Anskaffelse

Beskrivelse:

Krav

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha den finansielle og økonomiske kapasitet som oppdraget krever. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge foretakets siste års godkjente årsregnskap og revisors revisjonsberetning for samme år.  Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Beskrivelse:

Som en del av dette konkurransegrunnlag følger ESPD-skjema som tilbyder må fylle ut. Dette inneholder en rekke krav som må besvares. I tillegg er det i skjemaet, og nedenfor, angitt kvalifikasjonskrav til denne konkurransen. Videre angis det hvordan tilbyder skal dokumentere kvalifikasjonskravet. ESPD-skjema er en egenerklæring fra leverandøren på at det ikke foreligger noen avvisningsgrunner og at kvalifikasjonskravene som er stilt i konkurransen er oppfylt, se Del 1, vedlegg 2a og 2b.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha erfaring som er relevant for rammeavtalen. Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 av følgende type oppdrag: leveranser av tjeneste til nærings- eller offentlige bygg på minst kr. 500 000 som er gjennomført de siste tre år. leveranser av tjeneste til privat og offentlig sektor på minst kr. 200 000 gjennomført de siste tre år. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere erfaring innenfor alle områdene som listes opp over. Oppfyllelse av kvalifikasjonskravet dokumenteres ved å fylle ut oppdragsgivers mal for referanseprosjekter vedlegg 5. Beskrivelsen må inkludere entrepriseform, oppdragets verdi, tidspunkt for ferdigstillelse og oppdragsgiver Inngitt referanseprosjekt skal være ferdigstilt, men kan være i prøvedrift. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over, i egen organisasjon eller hos tilknyttede leverandører, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal kunne vise til tilfredsstillende utførelse i henhold til kontrakt, av de innsendte referanseprosjektene i punktet over. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge ved å fremlegge attester fra oppdragsgiver på referanseprosjektene.  Attestene skal angi hvorvidt arbeidene er blitt fagmessig utført og behørig fullført. Kontaktperson må oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersonene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha oppfylt sine skatte- og avgiftsforpliktelser. Dokumentasjonskrav: : Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha et kvalitetsstyringsystem tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av system for kvalitetssikring, samt en kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene som skal leveres. Dersom tilbyder har ISO 9001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha en tilfredsstillende system for miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav:  Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av deres miljøstyringssystem, samt kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende styring av ytre miljø for leveransen/tjenestene som skal leveres, samt overholdelse av offentlige krav og forpliktelser knyttet til ytre miljø. Beskrivelsen skal være på maks. 2 A4-sider, kopi av innholdsfortegnelsen kommer i tillegg. Dersom tilbyder har ISO 14001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0003

Tittel

Konkurransebeskrivelsen (1)

Beskrivelse:

Rammeavtalen omfatter entreprenørtjenester knyttet til følgende oppdrag: Snekker- og tømreroppdrag Mureroppdrag Maleroppdrag Blikkenslageroppdrag/Taktekking Passiv brannsikring Det vil også kunne bli nødvendig for leverandør å knytte til seg andre fag, slik som gravetjenester, elektro og rørlegging. Dette vil avtales i tilknytning til de enkelte oppdrag. Leverandøren skal også kunne gjennomføre jernbinding, forskaling, pussarbeider, papplegging, mureroppdrag, maleroppdrag, blikkenslageroppdrag og mindre betongarbeider i tilknytning til tildelte oppdrag. Leverandør skal også kunne sørge for hovedrengjøring i forbindelse med utført oppdrag.

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Utenlandske leverandører

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha den finansielle og økonomiske kapasitet som oppdraget krever. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge foretakets siste års godkjente årsregnskap og revisors revisjonsberetning for samme år.  Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Erklæring og dokumentasjon fra underleverandører

Beskrivelse:

Som en del av dette konkurransegrunnlag følger ESPD-skjema som tilbyder må fylle ut. Dette inneholder en rekke krav som må besvares. I tillegg er det i skjemaet, og nedenfor, angitt kvalifikasjonskrav til denne konkurransen. Videre angis det hvordan tilbyder skal dokumentere kvalifikasjonskravet. ESPD-skjema er en egenerklæring fra leverandøren på at det ikke foreligger noen avvisningsgrunner og at kvalifikasjonskravene som er stilt i konkurransen er oppfylt, se Del 1, vedlegg 2a og 2b.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha erfaring som er relevant for rammeavtalen. Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 av følgende type oppdrag: leveranser av tjeneste til nærings- eller offentlige bygg på minst kr. 500 000 som er gjennomført de siste tre år. leveranser av tjeneste til privat og offentlig sektor på minst kr. 200 000 gjennomført de siste tre år. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere erfaring innenfor alle områdene som listes opp over. Oppfyllelse av kvalifikasjonskravet dokumenteres ved å fylle ut oppdragsgivers mal for referanseprosjekter vedlegg 5. Beskrivelsen må inkludere entrepriseform, oppdragets verdi, tidspunkt for ferdigstillelse og oppdragsgiver Inngitt referanseprosjekt skal være ferdigstilt, men kan være i prøvedrift. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over, i egen organisasjon eller hos tilknyttede leverandører, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal kunne vise til tilfredsstillende utførelse i henhold til kontrakt, av de innsendte referanseprosjektene i punktet over. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge ved å fremlegge attester fra oppdragsgiver på referanseprosjektene.  Attestene skal angi hvorvidt arbeidene er blitt fagmessig utført og behørig fullført. Kontaktperson må oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersonene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha oppfylt sine skatte- og avgiftsforpliktelser. Dokumentasjonskrav: : Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha et kvalitetsstyringsystem tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av system for kvalitetssikring, samt en kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene som skal leveres. Dersom tilbyder har ISO 9001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha en tilfredsstillende system for miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav:  Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av deres miljøstyringssystem, samt kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende styring av ytre miljø for leveransen/tjenestene som skal leveres, samt overholdelse av offentlige krav og forpliktelser knyttet til ytre miljø. Beskrivelsen skal være på maks. 2 A4-sider, kopi av innholdsfortegnelsen kommer i tillegg. Dersom tilbyder har ISO 14001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erklæring og dokumentasjon fra underleverandører

Beskrivelse:

Leverandøren kan om nødvendig støtte seg på andre foretaks kapasitet for å oppfylle de krav til økonomisk og finansiell kapasitet eller teknisk og faglige kvalifikasjoner, som er angitt nedenfor.  Teknisk og faglige kvalifikasjoner Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører for å oppfylle kravene til teknisk og faglige kvalifikasjoner er dette tillatt på følgende punkter: Punkt 1.4.8.1: Erfaring og kompetanse - referanser Punkt 1.4.8.2: Erfaring og kompetanse  - attester Dersom tilbyder benytter underleverandør på noen av ovennevnte punkter må: Underleverandørens kvalifikasjoner dokumenteres i tråd med dokumentasjonskravene angitt i tabellen nedenfor Tilbudet vedlegges en underskrevet erklæring (se del ll, vedlegg 4a) fra hver av de aktuelle underleverandører. Økonomiske og finansielle stilling Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører for å oppfylle kravene til økonomisk og finansiell kapasitet er dette tillatt på følgende punkter:  Punkt 1.4.6: Leverandørens økonomiske og finansielle stilling Dokumentasjon Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører på noen av de ovennevnte punkter må: Underleverandøren fylle ut ESPD-skjema for underleverandør. Underleverandørens kvalifikasjoner dokumenteres i tråd med dokumentasjonskravene som er angitt i tabellen nedenfor Skatteattest i henhold til pkt. 1.4.4 under for underleverandøren vedlegges tilbudet Tilbudet vedlegges en underskrevet erklæring (se del ll, vedlegg 4b) fra hver av de aktuelle underleverandører

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utenlandske leverandører

Beskrivelse:

Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som dokumenter at bedriften har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, må leverandør fremlegge en erklæring som bekrefter at alle skatter/avgifter er betalt. Erklæringen må være signert av økonomiansvarlig.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0004

Tittel

Kontraktskrav

Beskrivelse:

Krav knyttet til kontrakt

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha den finansielle og økonomiske kapasitet som oppdraget krever. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge foretakets siste års godkjente årsregnskap og revisors revisjonsberetning for samme år.  Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Beskrivelse:

Som en del av dette konkurransegrunnlag følger ESPD-skjema som tilbyder må fylle ut. Dette inneholder en rekke krav som må besvares. I tillegg er det i skjemaet, og nedenfor, angitt kvalifikasjonskrav til denne konkurransen. Videre angis det hvordan tilbyder skal dokumentere kvalifikasjonskravet. ESPD-skjema er en egenerklæring fra leverandøren på at det ikke foreligger noen avvisningsgrunner og at kvalifikasjonskravene som er stilt i konkurransen er oppfylt, se Del 1, vedlegg 2a og 2b.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha erfaring som er relevant for rammeavtalen. Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 av følgende type oppdrag: leveranser av tjeneste til nærings- eller offentlige bygg på minst kr. 500 000 som er gjennomført de siste tre år. leveranser av tjeneste til privat og offentlig sektor på minst kr. 200 000 gjennomført de siste tre år. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere erfaring innenfor alle områdene som listes opp over. Oppfyllelse av kvalifikasjonskravet dokumenteres ved å fylle ut oppdragsgivers mal for referanseprosjekter vedlegg 5. Beskrivelsen må inkludere entrepriseform, oppdragets verdi, tidspunkt for ferdigstillelse og oppdragsgiver Inngitt referanseprosjekt skal være ferdigstilt, men kan være i prøvedrift. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over, i egen organisasjon eller hos tilknyttede leverandører, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal kunne vise til tilfredsstillende utførelse i henhold til kontrakt, av de innsendte referanseprosjektene i punktet over. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge ved å fremlegge attester fra oppdragsgiver på referanseprosjektene.  Attestene skal angi hvorvidt arbeidene er blitt fagmessig utført og behørig fullført. Kontaktperson må oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersonene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha oppfylt sine skatte- og avgiftsforpliktelser. Dokumentasjonskrav: : Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha et kvalitetsstyringsystem tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av system for kvalitetssikring, samt en kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene som skal leveres. Dersom tilbyder har ISO 9001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha en tilfredsstillende system for miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav:  Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av deres miljøstyringssystem, samt kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende styring av ytre miljø for leveransen/tjenestene som skal leveres, samt overholdelse av offentlige krav og forpliktelser knyttet til ytre miljø. Beskrivelsen skal være på maks. 2 A4-sider, kopi av innholdsfortegnelsen kommer i tillegg. Dersom tilbyder har ISO 14001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0005

Tittel

Bilag

Beskrivelse:

Krav knyttet til bilag/vilkår

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0006

Tittel

Kvalifikasjonskrav (6)

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Økonomisk og finansiell kapasitet

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha den finansielle og økonomiske kapasitet som oppdraget krever. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge foretakets siste års godkjente årsregnskap og revisors revisjonsberetning for samme år.  Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet. Ved vurderingen av leverandørens finansielle og økonomiske stilling innhenter oppdragsgiver selv kredittvurdering fra Dun & Bradstreet Norge AS.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Beskrivelse:

Som en del av dette konkurransegrunnlag følger ESPD-skjema som tilbyder må fylle ut. Dette inneholder en rekke krav som må besvares. I tillegg er det i skjemaet, og nedenfor, angitt kvalifikasjonskrav til denne konkurransen. Videre angis det hvordan tilbyder skal dokumentere kvalifikasjonskravet. ESPD-skjema er en egenerklæring fra leverandøren på at det ikke foreligger noen avvisningsgrunner og at kvalifikasjonskravene som er stilt i konkurransen er oppfylt, se Del 1, vedlegg 2a og 2b.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha erfaring som er relevant for rammeavtalen. Tilbyder skal ha erfaring fra minimum 2 av følgende type oppdrag: leveranser av tjeneste til nærings- eller offentlige bygg på minst kr. 500 000 som er gjennomført de siste tre år. leveranser av tjeneste til privat og offentlig sektor på minst kr. 200 000 gjennomført de siste tre år. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere erfaring innenfor alle områdene som listes opp over. Oppfyllelse av kvalifikasjonskravet dokumenteres ved å fylle ut oppdragsgivers mal for referanseprosjekter vedlegg 5. Beskrivelsen må inkludere entrepriseform, oppdragets verdi, tidspunkt for ferdigstillelse og oppdragsgiver Inngitt referanseprosjekt skal være ferdigstilt, men kan være i prøvedrift. Tilbyder kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over, i egen organisasjon eller hos tilknyttede leverandører, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal kunne vise til tilfredsstillende utførelse i henhold til kontrakt, av de innsendte referanseprosjektene i punktet over. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge ved å fremlegge attester fra oppdragsgiver på referanseprosjektene.  Attestene skal angi hvorvidt arbeidene er blitt fagmessig utført og behørig fullført. Kontaktperson må oppgis. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kontakte referansepersonene.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha oppfylt sine skatte- og avgiftsforpliktelser. Dokumentasjonskrav: : Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge skatteattest. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfrist.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Beskrivelse:

Krav: Leverandør skal være lovlig etablert og være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge dokumentasjon som viser at leverandøren er registrert i faglige register, handelsregister eller annet foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert, for eksempel Foretaksregisteret i Brønnøysund.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha et kvalitetsstyringsystem tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 9001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav: Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av system for kvalitetssikring, samt en kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende kvalitetssikring av leveransen/tjenestene som skal leveres. Dersom tilbyder har ISO 9001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Beskrivelse:

Krav: Tilbyder skal ha en tilfredsstillende system for miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dersom tilbyder er tredjepartssertifisert etter ISO 14001 eller tilsvarende sertifiseringsordninger vil dette være tilstrekkelig for å tilfredsstille kravet. Dokumentasjonskrav:  Tilbyder skal dokumentere dette ved å fremlegge en beskrivelse av deres miljøstyringssystem, samt kopi av innholdsfortegnelsen. Beskrivelsen må synliggjøre at systemet gir tilfredsstillende styring av ytre miljø for leveransen/tjenestene som skal leveres, samt overholdelse av offentlige krav og forpliktelser knyttet til ytre miljø. Beskrivelsen skal være på maks. 2 A4-sider, kopi av innholdsfortegnelsen kommer i tillegg. Dersom tilbyder har ISO 14001-sertifisering er det tilstrekkelig å fremlegge sertifikat.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erklæring og dokumentasjon fra underleverandører

Beskrivelse:

Leverandøren kan om nødvendig støtte seg på andre foretaks kapasitet for å oppfylle de krav til økonomisk og finansiell kapasitet eller teknisk og faglige kvalifikasjoner, som er angitt nedenfor.  Teknisk og faglige kvalifikasjoner Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører for å oppfylle kravene til teknisk og faglige kvalifikasjoner er dette tillatt på følgende punkter: Punkt 1.4.8.1: Erfaring og kompetanse - referanser Punkt 1.4.8.2: Erfaring og kompetanse  - attester Dersom tilbyder benytter underleverandør på noen av ovennevnte punkter må: Underleverandørens kvalifikasjoner dokumenteres i tråd med dokumentasjonskravene angitt i tabellen nedenfor Tilbudet vedlegges en underskrevet erklæring (se del ll, vedlegg 4a) fra hver av de aktuelle underleverandører. Økonomiske og finansielle stilling Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører for å oppfylle kravene til økonomisk og finansiell kapasitet er dette tillatt på følgende punkter:  Punkt 1.4.6: Leverandørens økonomiske og finansielle stilling Dokumentasjon Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører på noen av de ovennevnte punkter må: Underleverandøren fylle ut ESPD-skjema for underleverandør. Underleverandørens kvalifikasjoner dokumenteres i tråd med dokumentasjonskravene som er angitt i tabellen nedenfor Skatteattest i henhold til pkt. 1.4.4 under for underleverandøren vedlegges tilbudet Tilbudet vedlegges en underskrevet erklæring (se del ll, vedlegg 4b) fra hver av de aktuelle underleverandører

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utenlandske leverandører

Beskrivelse:

Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som dokumenter at bedriften har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, må leverandør fremlegge en erklæring som bekrefter at alle skatter/avgifter er betalt. Erklæringen må være signert av økonomiansvarlig.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0007

Tittel

Tildelingskriterier (8)

Beskrivelse:

Tildelingskriterier

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

5.1 Skjebne LOT-0008

Tittel

Vedlegg (1)

Beskrivelse:

Rammeavtalen omfatter entreprenørtjenester knyttet til følgende oppdrag: Snekker- og tømreroppdrag Mureroppdrag Maleroppdrag Blikkenslageroppdrag/Taktekking Passiv brannsikring Det vil også kunne bli nødvendig for leverandør å knytte til seg andre fag, slik som gravetjenester, elektro og rørlegging. Dette vil avtales i tilknytning til de enkelte oppdrag. Leverandøren skal også kunne gjennomføre jernbinding, forskaling, pussarbeider, papplegging, mureroppdrag, maleroppdrag, blikkenslageroppdrag og mindre betongarbeider i tilknytning til tildelte oppdrag. Leverandør skal også kunne sørge for hovedrengjøring i forbindelse med utført oppdrag.

Intern identifikator

Lillestrøm-24/009

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Taktekking og maling av tak

Ytterligere klassifisering

Betongarbeid

Ytterligere klassifisering

Murerarbeid

Ytterligere klassifisering

Blikkenslager og rørleggerarbeid

Ytterligere klassifisering

Brannsikring

Ytterligere klassifisering

Byggmester, tømrere- og snekker arbeid

Ytterligere klassifisering

Maler- og glassarbeide

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Viken (NO082)

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

31.10.2024

Sluttdato

29.10.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

Anskaffelsesprosjekt ikke finansiert med EU-midler.

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene:

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

ESPD-Skjema

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - referanseprosjekter

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring og kompetanse - attester

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Skatteattest

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetsstyringsystem

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyring (ytre miljø)

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

29.08.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

12.09.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

109 DAY

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

12.09.2024 12:01

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale med gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glåmdal tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Lillestrøm Kommune

Registreringsnummer

820710592

Departement

Innkjøp

Postadresse

Jonas Lies gate 18

By

Lillestrøm

Postnummer

2000

Land

Norge

Kontaktpunkt

Ambrina Shaikh

E-post

Ambrina.Shaikh@lillestrom.kommune.no

Telefon

+47

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Romerike og Glåmdal tingrett

Registreringsnummer

926 723 863

Postadresse

Postboks 393

By

Lillestrøm

Postnummer

2001

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

E-post

romerike.og.glamdal.tingrett@domstol.no

Telefon

61 99 22 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

677b3260-1ec6-4ef2-b0cb-3aa166e04770 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

09.07.2024 16:35

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

Lillestrøm Kommune

Referanse
2024-110789
Kunngjøringsdato
11.07.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Viken
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter