Hopp til hovedinnhold

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 02.07.2024
Kunngjort i Norge

Drift av Miljøringens sekretariat

Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Miljøringen

Juridisk type kjøper

Entitet med spesielle eller eksklusive rettigheter

Oppdragsgivers virksomhet

Miljøvern

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Drift av Miljøringens sekretariat

Beskrivelse:

Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)

Prosedyreidentifikator

a8fac326-e4e3-4833-ab00-ee56ff1d6137

Intern identifikator

Miljøringen

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Styret står fritt til å velge det tilbudet som anses som best eller alternativt å avvise alle tilbud. Styret står også fritt til å gjennomføre relevante forhandlingsrunder i forbindelse med anskaffelsen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Administrative tjenester for virksomheter

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring

Ytterligere klassifisering

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Kontorstøttetjenester

2.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

Tilleggsinformasjon

I løpet av et normalår arrangerer Miljøringen 2 stk. to-dagers temamøter (fysisk og digitalt) og rundt tre forskjellige typer kurs. Hver type kurs varer vanligvis en til to dager og går en til to ganger per år. Det holdes vanligvis 4-5 styremøter hvert år med ulik varighet. Styremøter kan være både fysiske og digitale, som også er avhengig av hvor styremedlemmene bor. Erfaringsmessig legges de fleste temamøter, styremøter og kurs til Oslo-området, men Miljøringen arrangerer også styremøter/temamøter i andre byer i Norge.

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften Miljøringen er en ideell organisasjon og omfattes ikke av forskrift om offentlige anskaffelser. Konkurransen er utelukkende lyst ut på doffin for å nå et bredt marked.

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Drift av Miljøringens sekretariat

Beskrivelse:

Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)

Intern identifikator

1

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Administrative tjenester for virksomheter

Ytterligere klassifisering

Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring

Ytterligere klassifisering

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Ytterligere klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Kontorstøttetjenester

Alternativer

Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her

Arbeid i forbindelse med kurs som Miljøringen arrangerer, temamøter, spesielle konferanser og annet tilleggsarbeid. Dette vil bli behandlet ekstraordinært med styreleder og honoreres etter medgått tid.

5.1.2 Sted for gjennomføring

Hvor som helst

Tilleggsinformasjon

I løpet av et normalår arrangerer Miljøringen 2 stk. to-dagers temamøter (fysisk og digitalt) og rundt tre forskjellige typer kurs. Hver type kurs varer vanligvis en til to dager og går en til to ganger per år. Det holdes vanligvis 4-5 styremøter hvert år med ulik varighet. Styremøter kan være både fysiske og digitale, som også er avhengig av hvor styremedlemmene bor. Erfaringsmessig legges de fleste temamøter, styremøter og kurs til Oslo-området, men Miljøringen arrangerer også styremøter/temamøter i andre byer i Norge.

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

2,029 YEAR

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

2

Beskrivelse:

Oppstartsdato for hovedoppdraget: 01.01.2025. Varighet av hovedoppdraget er til 31.12.2027. Opsjonen er på 2+2 år, med frist for utløsning av opsjoner henholdsvis 12.09.2027 og 12.09.2029.

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Ikke tillatt

Varianter

Ikke tillatt

Frist for mottak av tilbud

23.08.2024 23:59

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Hordaland tingrett

Virksomhet som gir informasjon om det generelle regelverket for skatter som gjelder på stedet der kontrakten skal utføres

Hordaland tingrett

Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren

Odin Prosjekt AS

Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene

Odin Prosjekt AS

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Odin Prosjekt AS

Registreringsnummer

994950967

Postadresse

Fabrikkgaten 6

By

BERGEN

Postnummer

5059

Land

Norge

Kontaktpunkt

Øyvind Kjørlaug

E-post

oyvind@odinprosjekt.no

Telefon

+47 91743219

Internett-adresse

https://odinprosjekt.no

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Hordaland tingrett

Registreringsnummer

926723367

By

Bergen

Land

Norge

E-post

hordaland.tingrett@domstol.no

Telefon

55 69 97 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0003

Offisielt navn

Miljøringen

Registreringsnummer

988267600

By

Stavanger

Land

Norge

E-post

post@miljoringen.no

Telefon

90835193

Rollene til denne virksomheten

Del 11: Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

f647263b-78f0-44cc-b7ab-aa76bc2fd45b 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

01.07.2024 11:10

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Miljøringen

Referanse
2024-110123
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Miljøvern

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens KGV

Gå til dokumenter

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0