Utgått
Drift av Miljøringens sekretariat
Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Miljøringen
Juridisk type kjøper
Entitet med spesielle eller eksklusive rettigheter
Oppdragsgivers virksomhet
Miljøvern
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Drift av Miljøringens sekretariat
Beskrivelse:
Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)
Prosedyreidentifikator
a8fac326-e4e3-4833-ab00-ee56ff1d6137
Intern identifikator
Miljøringen
Type prosedyre
andre ett-trinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Styret står fritt til å velge det tilbudet som anses som best eller alternativt å avvise alle tilbud. Styret står også fritt til å gjennomføre relevante forhandlingsrunder i forbindelse med anskaffelsen.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Administrative tjenester for virksomheter
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring
Ytterligere klassifisering
Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Kontorstøttetjenester
2.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
Tilleggsinformasjon
I løpet av et normalår arrangerer Miljøringen 2 stk. to-dagers temamøter (fysisk og digitalt) og rundt tre forskjellige typer kurs. Hver type kurs varer vanligvis en til to dager og går en til to ganger per år. Det holdes vanligvis 4-5 styremøter hvert år med ulik varighet. Styremøter kan være både fysiske og digitale, som også er avhengig av hvor styremedlemmene bor. Erfaringsmessig legges de fleste temamøter, styremøter og kurs til Oslo-området, men Miljøringen arrangerer også styremøter/temamøter i andre byer i Norge.
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften Miljøringen er en ideell organisasjon og omfattes ikke av forskrift om offentlige anskaffelser. Konkurransen er utelukkende lyst ut på doffin for å nå et bredt marked.
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Drift av Miljøringens sekretariat
Beskrivelse:
Miljøringen ønsker tilbud på sekretariattjeneste for organisasjonen, med tenkt oppstart i overgangen mellom 2024 og 2025. Miljøringen har ingen egne ansatte, og den operasjonelle driften besørges av et innleid sekretariat. Styret i Miljøringen har det overordnede ansvaret for driften, samt avholdelse av relevante temamøter og kurs i samarbeid med sekretariatet. Sekretariatet har i dag ansvaret for administrativt arbeid av Miljøringen som blant annet inkluderer arbeid med saker som: • Innkalling og gjennomføring av styremøter og årsmøter i dialog med styret • Forberedelser og gjennomføring av temamøter (sikre utsendelse av invitasjon, påmeldingslister, konferansefasiliteter) • Budsjett og regnskap (fakturering, dialog med regnskapsfører, tilrettelegging for revisjon etc.) • Oppdatering av hjemmeside • Generell drift (medlemsregister, e-post, telefonkontakt etc.) • Organisering av kurs, se kursplan • Medhjelper ved større konferanser (eks. NORDROCS)
Intern identifikator
1
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Administrative tjenester for virksomheter
Ytterligere klassifisering
Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring
Ytterligere klassifisering
Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
Ytterligere klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Kontorstøttetjenester
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Arbeid i forbindelse med kurs som Miljøringen arrangerer, temamøter, spesielle konferanser og annet tilleggsarbeid. Dette vil bli behandlet ekstraordinært med styreleder og honoreres etter medgått tid.
5.1.2 Sted for gjennomføring
Hvor som helst
Tilleggsinformasjon
I løpet av et normalår arrangerer Miljøringen 2 stk. to-dagers temamøter (fysisk og digitalt) og rundt tre forskjellige typer kurs. Hver type kurs varer vanligvis en til to dager og går en til to ganger per år. Det holdes vanligvis 4-5 styremøter hvert år med ulik varighet. Styremøter kan være både fysiske og digitale, som også er avhengig av hvor styremedlemmene bor. Erfaringsmessig legges de fleste temamøter, styremøter og kurs til Oslo-området, men Miljøringen arrangerer også styremøter/temamøter i andre byer i Norge.
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
2,029 YEAR
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Oppstartsdato for hovedoppdraget: 01.01.2025. Varighet av hovedoppdraget er til 31.12.2027. Opsjonen er på 2+2 år, med frist for utløsning av opsjoner henholdsvis 12.09.2027 og 12.09.2029.
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Ikke tillatt
Varianter
Ikke tillatt
Frist for mottak av tilbud
23.08.2024 23:59
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Hordaland tingrett
Virksomhet som gir informasjon om det generelle regelverket for skatter som gjelder på stedet der kontrakten skal utføres
Hordaland tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Odin Prosjekt AS
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Odin Prosjekt AS
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Odin Prosjekt AS
Registreringsnummer
994950967
Postadresse
Fabrikkgaten 6
By
BERGEN
Postnummer
5059
Land
Norge
Kontaktpunkt
Øyvind Kjørlaug
E-post
oyvind@odinprosjekt.no
Telefon
+47 91743219
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Hordaland tingrett
Registreringsnummer
926723367
By
Bergen
Land
Norge
E-post
hordaland.tingrett@domstol.no
Telefon
55 69 97 00
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Miljøringen
Registreringsnummer
988267600
By
Stavanger
Land
Norge
E-post
post@miljoringen.no
Telefon
90835193
Rollene til denne virksomheten
Del 11: Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
f647263b-78f0-44cc-b7ab-aa76bc2fd45b 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
01.07.2024 11:10
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Miljøringen
- Referanse
- 2024-110123
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Miljøvern
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens KGV
Gå til dokumenter