Rammeavtale om drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffinga gjeld rammeavtale for kjøp av følgjande: • Drift og vedlikehald av eksisterande veglys, inkludert kjøp av master, armaturar, styringar og lyspærer • Utviding av lysanlegg, inkludert levering og montering av nye komplette veglysanlegg Sjå Rammeavtalen med vedlegg for meir informasjon. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommune
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Volda Kommune
Juridisk type kjøper
Sentral statlig myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rammeavtale om drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg
Beskrivelse:
Anskaffinga gjeld rammeavtale for kjøp av følgjande: • Drift og vedlikehald av eksisterande veglys, inkludert kjøp av master, armaturar, styringar og lyspærer • Utviding av lysanlegg, inkludert levering og montering av nye komplette veglysanlegg Sjå Rammeavtalen med vedlegg for meir informasjon. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommune
Prosedyreidentifikator
5a998caf-18d0-4d49-adbf-0c73de2975f8
Tidligere varsel
0e6c9d92-d2c7-4e7d-8131-d72d7291b2ad-01
Intern identifikator
24/317
Type prosedyre
Åpen
Prosedyren er akselerert
No
Hovedtrekkene i prosedyren
Anskaffinga vert gjennomført som ei open anbodskonkurranse i samsvar med lov av 17. juni 2016 nr. 69 om offentlege anskaffingar (LOA) og forskrift av 12. august 2016 nr. 974 om offentlege anskaffingar (FOA) del I og del III.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Kontraktens ytterligere art
Varer
Hoved klassifisering
Vedlikehold av veibelysning
Ytterligere klassifisering
Lysanlegg
Ytterligere klassifisering
Utstyr til gatebelysning
Ytterligere klassifisering
Veibelysning
Ytterligere klassifisering
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Ytterligere klassifisering
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Ytterligere klassifisering
Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
Ytterligere klassifisering
Installasjon av utstyr til gatebelysning
Ytterligere klassifisering
Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet veier og annet utstyr
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold av veibelysning og trafikklys
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Møre og Romsdal (NO0A3)
Tilleggsinformasjon
Arbeidet skal gjennomførast i kundekommunane sine geografiske områder på søre Sunnmøre. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommune
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
59 000 000 NOK
Rammeavtalens maksimale verdi
59 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Rammeavtale om drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg
Beskrivelse:
Anskaffinga gjeld rammeavtale for kjøp av følgjande: • Drift og vedlikehald av eksisterande veglys, inkludert kjøp av master, armaturar, styringar og lyspærer • Utviding av lysanlegg, inkludert levering og montering av nye komplette veglysanlegg Sjå Rammeavtalen med vedlegg for meir informasjon. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommune
Intern identifikator
24/317
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Kontraktens ytterligere art
Varer
Hoved klassifisering
Vedlikehold av veibelysning
Ytterligere klassifisering
Lysanlegg
Ytterligere klassifisering
Utstyr til gatebelysning
Ytterligere klassifisering
Veibelysning
Ytterligere klassifisering
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Ytterligere klassifisering
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Ytterligere klassifisering
Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
Ytterligere klassifisering
Installasjon av utstyr til gatebelysning
Ytterligere klassifisering
Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet veier og annet utstyr
Ytterligere klassifisering
Vedlikehold av veibelysning og trafikklys
Alternativer
Kjøper forbeholder seg retten til tilleggskjøp fra entreprenøren, som beskrevet her
Kunden kan velje å bruke Rammeavtalen også for grøftegraving i samband med veglysarbeid.
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Møre og Romsdal (NO0A3)
Tilleggsinformasjon
Arbeidet skal gjennomførast i kundekommunane sine geografiske områder på søre Sunnmøre. Oppdragsgjevar gjennomfører anskaffinga på vegne av følgjande kommunar: • Volda kommune • Ørsta kommune • Ulstein kommune • Hareid kommune • Herøy kommune • Sande kommune
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
01.04.2024
Sluttdato
31.03.2026
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
2
Beskrivelse:
Avtalen kan fornyast to gongar, eit år om gongen, slik at maksimal avtaleperiode vert 4 år.
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
59 000 000 NOK
Rammeavtalens maksimale verdi
59 000 000 NOK
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Miljø
Navn
Kvalitet
Beskrivelse:
Leverandør skal fylle ut Rammeavtalens Vedlegg 2 «Pris og prisvilkår». I evalueringa av tilbod vil Oppdragsgjevar rekne ut ei handlekurv beståande av følgjande: • Påslag på lyskjelde og armatur, jf. punkt 3 «Prisar drift og vedlikehald av eksisterande veglys». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 2.000.000,- ekskl. mva. • Einingspris for 1U og 2U under punkt 4 «Prisar utviding av veglysanlegg». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar for posten 1U multiplisere tilboden pris for 4 M med 20, for 6 M med 30, for 8 M med 30 og for 10 M med 15. For posten 2U vil tilboden pris bli multiplisert med 5 for både 230V og 400V fordelingsskap/tennskap. • Timeprisar for definerte kategoriar, jf. punkt 5 «Timeprisar». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar multiplisere timeprisane slik: o Trafikkavvikling manuell dirigering, 100 timar o Trafikkavvikling med ledebil, 100 timar o Montør/fagarbeidar, 900 timar o Ingeniør, 200 timar o Lærling, 150 timar o Servicebil med lift og montør, 900 timar o Lastebil med kran, 90 timar • Påslag på anna materiell, jf. punkt 6 «Anna materiell». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 200.000,- ekskl. mva. Prisen for grøftegraving som opsjon, jf. punkt 8 «Opsjon – Grøftegraving» vil ikkje inngå i evalueringa av pris. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet. Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar nytte ein lineær modell.
Beskrivelse:
Leverandør bør aktivt jobbe med å redusere sitt klimaavtrykk ved utføringa av arbeid for Oppdragsgjevar. Leverandør skal levere ei skildring på maks to A4- sider av tiltak og rutinar leverandør har innarbeida i si verksemd for åredusere klimaavtrykket ved arbeid med veglys for Oppdragsgjevar. Skildringa bør som eit minimum innehalde: - Rutinar og tiltak for korleis leverandøren generelt jobbar med å ivareta miljø og berekraft i si verksemd. Innarbeidde rutinar vil telle positivt, for eksempel sertifiseringar som fyrtårn eller liknande. - Kva køyretøy leverandøren vil bruke under oppdrag for Oppdragsgjevar. For liftbil og lastebil med kran vil høgaste euroklasse telle positivt, og for varebilar/personbilar vil bruk av el- køyretøy telle positivt. - Typen arbeidstøy leverandørens personell vil bruke i arbeid med veglys. Bruk av tøy med gode miljømessige eigenskapar tel positivt, for eksempel miljøsertifisert arbeidstøy. - Rutine og praksis knytt til avhending og deponering av armaturar, emballasje og anna avfall. Konkrete rutinar som sikrar miljømessig avhending vil telle positivt, inkludert resirkulering og ombruk der det er mogleg. Lista er ikkje uttømmande. Dersom leverandør har andre tiltak og rutinar som er eigna til å redusere klimaavtrykk ved utføring av arbeid for Oppdragsgjevar bør det også takast med i skildringa. Oppdragsgjevar vil foreta ei samla vurdering av leverandørens skildring, basert på dei fire strekpunkta nemnt ovanfor og eventuelt andre tiltak og rutinar leverandøren har beskrive. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet.
Beskrivelse:
Kvalitet, fordelt på underkriterium: - Tenestenivå (50 %) - Sortimentsbredde (50 %) Tildelingskriteriet kvalitet er delt inn i underkriteria «Tenestenivå» og «Sortimentsbredde», begge vekta 50 %. For underkriteriet «Tenestenivå» skal leverandør opplyse om tilboden responstid og utrykkingstid i Rammeavtalen Vedlegg 1 kapittel 7 «Tenestenivå». I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning. For underkriteriet «Sortimentsbredde» skal leverandør som eit eige vedlegg til tilbodet levere ei oversikt over dei ulike typane lyskjelder og armaturar leverandør tilbyr. I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for kvart underkriterium, basert på ei samla vurdering av leverandørens svar. Samla score for tildelingskriteriet reknast ut ved å addere vekta score for begge underkriteria.
Vekt (prosent, presis)
50
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Miljø
Navn
Kvalitet
Beskrivelse:
Leverandør skal fylle ut Rammeavtalens Vedlegg 2 «Pris og prisvilkår». I evalueringa av tilbod vil Oppdragsgjevar rekne ut ei handlekurv beståande av følgjande: • Påslag på lyskjelde og armatur, jf. punkt 3 «Prisar drift og vedlikehald av eksisterande veglys». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 2.000.000,- ekskl. mva. • Einingspris for 1U og 2U under punkt 4 «Prisar utviding av veglysanlegg». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar for posten 1U multiplisere tilboden pris for 4 M med 20, for 6 M med 30, for 8 M med 30 og for 10 M med 15. For posten 2U vil tilboden pris bli multiplisert med 5 for både 230V og 400V fordelingsskap/tennskap. • Timeprisar for definerte kategoriar, jf. punkt 5 «Timeprisar». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar multiplisere timeprisane slik: o Trafikkavvikling manuell dirigering, 100 timar o Trafikkavvikling med ledebil, 100 timar o Montør/fagarbeidar, 900 timar o Ingeniør, 200 timar o Lærling, 150 timar o Servicebil med lift og montør, 900 timar o Lastebil med kran, 90 timar • Påslag på anna materiell, jf. punkt 6 «Anna materiell». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 200.000,- ekskl. mva. Prisen for grøftegraving som opsjon, jf. punkt 8 «Opsjon – Grøftegraving» vil ikkje inngå i evalueringa av pris. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet. Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar nytte ein lineær modell.
Beskrivelse:
Leverandør bør aktivt jobbe med å redusere sitt klimaavtrykk ved utføringa av arbeid for Oppdragsgjevar. Leverandør skal levere ei skildring på maks to A4- sider av tiltak og rutinar leverandør har innarbeida i si verksemd for åredusere klimaavtrykket ved arbeid med veglys for Oppdragsgjevar. Skildringa bør som eit minimum innehalde: - Rutinar og tiltak for korleis leverandøren generelt jobbar med å ivareta miljø og berekraft i si verksemd. Innarbeidde rutinar vil telle positivt, for eksempel sertifiseringar som fyrtårn eller liknande. - Kva køyretøy leverandøren vil bruke under oppdrag for Oppdragsgjevar. For liftbil og lastebil med kran vil høgaste euroklasse telle positivt, og for varebilar/personbilar vil bruk av el- køyretøy telle positivt. - Typen arbeidstøy leverandørens personell vil bruke i arbeid med veglys. Bruk av tøy med gode miljømessige eigenskapar tel positivt, for eksempel miljøsertifisert arbeidstøy. - Rutine og praksis knytt til avhending og deponering av armaturar, emballasje og anna avfall. Konkrete rutinar som sikrar miljømessig avhending vil telle positivt, inkludert resirkulering og ombruk der det er mogleg. Lista er ikkje uttømmande. Dersom leverandør har andre tiltak og rutinar som er eigna til å redusere klimaavtrykk ved utføring av arbeid for Oppdragsgjevar bør det også takast med i skildringa. Oppdragsgjevar vil foreta ei samla vurdering av leverandørens skildring, basert på dei fire strekpunkta nemnt ovanfor og eventuelt andre tiltak og rutinar leverandøren har beskrive. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet.
Beskrivelse:
Kvalitet, fordelt på underkriterium: - Tenestenivå (50 %) - Sortimentsbredde (50 %) Tildelingskriteriet kvalitet er delt inn i underkriteria «Tenestenivå» og «Sortimentsbredde», begge vekta 50 %. For underkriteriet «Tenestenivå» skal leverandør opplyse om tilboden responstid og utrykkingstid i Rammeavtalen Vedlegg 1 kapittel 7 «Tenestenivå». I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning. For underkriteriet «Sortimentsbredde» skal leverandør som eit eige vedlegg til tilbodet levere ei oversikt over dei ulike typane lyskjelder og armaturar leverandør tilbyr. I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for kvart underkriterium, basert på ei samla vurdering av leverandørens svar. Samla score for tildelingskriteriet reknast ut ved å addere vekta score for begge underkriteria.
Vekt (prosent, presis)
30
Kriterium
Type
Pris
Type
Kvalitet
Type
Kvalitet
Navn
Pris
Navn
Miljø
Navn
Kvalitet
Beskrivelse:
Leverandør skal fylle ut Rammeavtalens Vedlegg 2 «Pris og prisvilkår». I evalueringa av tilbod vil Oppdragsgjevar rekne ut ei handlekurv beståande av følgjande: • Påslag på lyskjelde og armatur, jf. punkt 3 «Prisar drift og vedlikehald av eksisterande veglys». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 2.000.000,- ekskl. mva. • Einingspris for 1U og 2U under punkt 4 «Prisar utviding av veglysanlegg». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar for posten 1U multiplisere tilboden pris for 4 M med 20, for 6 M med 30, for 8 M med 30 og for 10 M med 15. For posten 2U vil tilboden pris bli multiplisert med 5 for både 230V og 400V fordelingsskap/tennskap. • Timeprisar for definerte kategoriar, jf. punkt 5 «Timeprisar». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar multiplisere timeprisane slik: o Trafikkavvikling manuell dirigering, 100 timar o Trafikkavvikling med ledebil, 100 timar o Montør/fagarbeidar, 900 timar o Ingeniør, 200 timar o Lærling, 150 timar o Servicebil med lift og montør, 900 timar o Lastebil med kran, 90 timar • Påslag på anna materiell, jf. punkt 6 «Anna materiell». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje til grunn påslaget på ei bestilling på 200.000,- ekskl. mva. Prisen for grøftegraving som opsjon, jf. punkt 8 «Opsjon – Grøftegraving» vil ikkje inngå i evalueringa av pris. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet. Ved samanlikninga av tilbod vil Oppdragsgjevar nytte ein lineær modell.
Beskrivelse:
Leverandør bør aktivt jobbe med å redusere sitt klimaavtrykk ved utføringa av arbeid for Oppdragsgjevar. Leverandør skal levere ei skildring på maks to A4- sider av tiltak og rutinar leverandør har innarbeida i si verksemd for åredusere klimaavtrykket ved arbeid med veglys for Oppdragsgjevar. Skildringa bør som eit minimum innehalde: - Rutinar og tiltak for korleis leverandøren generelt jobbar med å ivareta miljø og berekraft i si verksemd. Innarbeidde rutinar vil telle positivt, for eksempel sertifiseringar som fyrtårn eller liknande. - Kva køyretøy leverandøren vil bruke under oppdrag for Oppdragsgjevar. For liftbil og lastebil med kran vil høgaste euroklasse telle positivt, og for varebilar/personbilar vil bruk av el- køyretøy telle positivt. - Typen arbeidstøy leverandørens personell vil bruke i arbeid med veglys. Bruk av tøy med gode miljømessige eigenskapar tel positivt, for eksempel miljøsertifisert arbeidstøy. - Rutine og praksis knytt til avhending og deponering av armaturar, emballasje og anna avfall. Konkrete rutinar som sikrar miljømessig avhending vil telle positivt, inkludert resirkulering og ombruk der det er mogleg. Lista er ikkje uttømmande. Dersom leverandør har andre tiltak og rutinar som er eigna til å redusere klimaavtrykk ved utføring av arbeid for Oppdragsgjevar bør det også takast med i skildringa. Oppdragsgjevar vil foreta ei samla vurdering av leverandørens skildring, basert på dei fire strekpunkta nemnt ovanfor og eventuelt andre tiltak og rutinar leverandøren har beskrive. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for dette tildelingskriteriet.
Beskrivelse:
Kvalitet, fordelt på underkriterium: - Tenestenivå (50 %) - Sortimentsbredde (50 %) Tildelingskriteriet kvalitet er delt inn i underkriteria «Tenestenivå» og «Sortimentsbredde», begge vekta 50 %. For underkriteriet «Tenestenivå» skal leverandør opplyse om tilboden responstid og utrykkingstid i Rammeavtalen Vedlegg 1 kapittel 7 «Tenestenivå». I evalueringa vil tilboden utrykkingstid ha størst betydning. For underkriteriet «Sortimentsbredde» skal leverandør som eit eige vedlegg til tilbodet levere ei oversikt over dei ulike typane lyskjelder og armaturar leverandør tilbyr. I denne samanheng vil Kunden blant anna leggje vekt på om leverandør som ein del av sortimentet kan tilby same typar armatur og lyskjelder som Oppdragsgjevar brukar ved avtalestart, Rammeavtalen jf. Vedlegg 2, Bilag 1 «Oversikt armatur og lyskjelder ved avtalestart». Under evalueringa vil Oppdragsgjevar leggje vekt på bredda i tilbode sortiment. Leverandør vil få ein score på mellom 1 – 10 for kvart underkriterium, basert på ei samla vurdering av leverandørens svar. Samla score for tildelingskriteriet reknast ut ved å addere vekta score for begge underkriteria.
Vekt (prosent, presis)
20
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Meklingsvirksomhet
Møre og Romsdal tingrett
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Møre og Romsdal tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Volda Kommune
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Volda Kommune
Del 6: Resultater
Verdien av alle kontrakter tildelt i denne prosedyren
59 000 000 NOK
6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000
Minst én vinner ble kåret.
6.1.2 Informasjon om vinnere
Vinner
Offisielt navn
Eviny Solutions AS
Betalingsmiddelidentifikator
Rammeavtale om drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg - Eviny Solutions AS
Identifikator for parti eller gruppe med partier
LOT-0000
Informasjon om kontrakt
Identifikator for kontrakten
Rammeavtale om drift, vedlikehald og reparasjon av eksisterande veglys, samt utviding av veglysanlegg - Eviny Solutions AS
Kontrakten tildeles innenfor en rammeavtale
false
6.1.4 Statistisk informasjon
Mottatte tilbud eller forespørsler om å delta
Type mottatte innleveringer
Tilbud
Antall anbud eller forespørsler om å delta mottatt
2
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Volda Kommune
Registreringsnummer
939 760 946
Postadresse
Stormyra 2
By
Volda
Postnummer
6100
Land
Norge
Kontaktpunkt
Andreas Kiperberg
E-post
andreas.kiperberg@volda.kommune.no
Telefon
+47 91137510
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Møre og Romsdal tingrett
Registreringsnummer
926 723 200
Postadresse
Røysbakken 7
By
Volda
Postnummer
6100
Underenhet i land
Møre og Romsdal (NO0A3)
Land
Norge
E-post
more.og.romsdal.tingrett@domstol.no
Telefon
70334700
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Offisielt navn
Eviny Solutions AS
Registreringsnummer
916 036 930
Postadresse
Postboks 7050
By
Bergen
Postnummer
5020
Land
Norge
E-post
kjell.breisnes@eviny.no
Telefon
+47 91876232
Rollene til denne virksomheten
Vinner av disse delkontraktene
LOT-0000
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
1e3ce642-d099-4b80-8642-902c21d5cd9a 01
Type skjema
Resultat
Type varsel
Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime
Varsel utsendelsesdato
29.04.2024 09:52
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
Volda Kommune
Tildelt til:
Eviny Solutions AS
Antall mottatte tilbud: 2
- Referanse
- 2024-106301
- Kunngjøringsdato
- 30.04.2024
- Estimert verdi
- 59 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Møre og Romsdal
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.