Rehabilitering av Knapstad barne- og ungdomsskole
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell. Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2. Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes) Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom. For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Indre Østfold kommune
Juridisk type kjøper
Fylkeskommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Rehabilitering av Knapstad barne- og ungdomsskole
Beskrivelse:
Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell. Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2. Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes) Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom. For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene.
Prosedyreidentifikator
d8243bb1-9d7c-49a2-91de-afdcfb31c06e
Intern identifikator
24/3145
Type prosedyre
andre ett-trinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Åpen tilbudskonkurranse
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Bygge- og anleggsvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
Ytterligere klassifisering
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Ytterligere klassifisering
Ferdigstillende bygningsarbeid
2.1.2 Sted for gjennomføring
Postadresse
Tomterveien 15/17
By
Knapstad
Postnummer
1823
Underenhet i land
Viken (NO082)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelseforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Åpen tilbudskonkurranse del II
Beskrivelse:
Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell. Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2. Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes) Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom. For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene.
Intern identifikator
24/3145
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Bygge- og anleggsvirksomhet
Ytterligere klassifisering
Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
Ytterligere klassifisering
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Ytterligere klassifisering
Ferdigstillende bygningsarbeid
5.1.2 Sted for gjennomføring
Postadresse
Tomterveien 15/17
By
Knapstad
Postnummer
1823
Underenhet i land
Viken (NO082)
Land
Norge
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Økonomisk og finansiell kapasitet
Beskrivelse:
Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Erfaring fra lignende oppdrag
Beskrivelse:
Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Kompetanse jfr. byggesaksforskriften
Beskrivelse:
Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Kvalitetssikringssystem
Beskrivelse:
Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Miljøstyringssystem
Beskrivelse:
Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
23.05.2024 00:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
30.05.2024 12:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Follo og Nordre Østfold tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Indre Østfold kommune
Registreringsnummer
920123899
Departement
Seksjon Anskaffelser
Postadresse
Rådhusgata 22
By
Askim
Postnummer
1830
Land
Norge
Kontaktpunkt
Linda Marie Lieberknecht
E-post
linda.lieberknecht@io.kommune.no
Telefon
+47 69681000
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Follo og Nordre Østfold tingrett
Registreringsnummer
926 725 920
Postadresse
Postboks 64
By
Ski
Postnummer
1401
Underenhet i land
Viken (NO082)
Land
Norge
E-post
follo.og.nordre.ostfold.tingrett@domstol.no
Telefon
64 00 30 00
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
a000a019-a634-4d2a-bedd-9e06ac4f6271 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
25.04.2024 19:49
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Indre Østfold kommune
- Referanse
 - 2024-106074
 - Kunngjøringsdato
 - 26.04.2024
 - Estimert verdi
 - Ikke angitt
 - Utførelsessted
 - Viken
 - Type kunngjøring
 - Kunngjøring av konkurranse
 - Hovedaktivitet
 - Alminnelig offentlig tjenesteyting
 
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter