Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRehabilitering av Knapstad barne- og ungdomsskole
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Rehabilitering av Knapstad barne- og ungdomsskole

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell.  Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2.  Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes)  Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom.   For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene. 

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Indre Østfold kommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Rehabilitering av Knapstad barne- og ungdomsskole

Beskrivelse:

Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell.  Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2.  Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes)  Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom.   For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene. 

Prosedyreidentifikator

d8243bb1-9d7c-49a2-91de-afdcfb31c06e

Intern identifikator

24/3145

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Åpen tilbudskonkurranse

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

2.1.2 Sted for gjennomføring

Postadresse

Tomterveien 15/17

By

Knapstad

Postnummer

1823

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelseforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Åpen tilbudskonkurranse del II

Beskrivelse:

Oppdragsgiver gjennomfører anskaffelse for å inngå avtale med entreprenør for rehabilitering av Knapstad skole basert på de dokumenter som ligger med konkurransen. Oppdragsgiver har til intensjon å inngå avtale med den entreprenør som bidrar til god gjennomføring og best mulig resultat for barn og lærere på Knapstad skole. Skolen ble bygget i 1974 og 1976, og har blitt bygget ut i flere runder, senest i 2011. Den er i dag barne- og ungdomsskole for 1.-10. trinn, med ca. 300 elever. Barneskolen er 1-parallell, og ungdomsskolen er 3-parallell.  Skoleanlegget består av flere bygg spredt over området. Barne- og ungdomsskoledelen har bruksareal på hhv. 2.015 m2 og 2.652 m2.  Det er vedtatt at det skal gjennomføres tiltak på Knapstad skole for å sikre at skolen fungerer for tilsvarende bruk som i dag, i den kommende 10-års perioden. I hovedsak skal prosjektet sikre følgende: Løse tekniske må-ha krav mht. ventilasjon/innemiljø og lukke brannavvik Det må etableres lærerarbeidsplasser iht. krav for lærerne (eksisterende administrasjonslokaler skal utnyttes)  Noen arealer som i dag benyttes til undervisning skal bygges om til garderober og WC Skolens funksjon skal ivaretas med nødvendig antall klasserom og andre spesialrom.   For prosjektet er det også medtatt opsjoner for bygg og VVS arbeider - se oversikt i bok 0, med beskrivelse for utførelse i forprosjektet. Oppdragsgiver har ensidig rett til å utløse opsjonene. 

Intern identifikator

24/3145

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider

Ytterligere klassifisering

Byggningsinnstallasjonsarbeid

Ytterligere klassifisering

Ferdigstillende bygningsarbeid

5.1.2 Sted for gjennomføring

Postadresse

Tomterveien 15/17

By

Knapstad

Postnummer

1823

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Økonomisk og finansiell kapasitet

Beskrivelse:

Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Erfaring fra lignende oppdrag

Beskrivelse:

Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kompetanse jfr. byggesaksforskriften

Beskrivelse:

Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Kvalitetssikringssystem

Beskrivelse:

Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøstyringssystem

Beskrivelse:

Se nærmere informasjon i konkurransegrunnlaget

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

23.05.2024 00:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

30.05.2024 12:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Follo og Nordre Østfold tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Indre Østfold kommune

Registreringsnummer

920123899

Departement

Seksjon Anskaffelser

Postadresse

Rådhusgata 22

By

Askim

Postnummer

1830

Land

Norge

Kontaktpunkt

Linda Marie Lieberknecht

E-post

linda.lieberknecht@io.kommune.no

Telefon

+47 69681000

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Follo og Nordre Østfold tingrett

Registreringsnummer

926 725 920

Postadresse

Postboks 64

By

Ski

Postnummer

1401

Underenhet i land

Viken (NO082)

Land

Norge

E-post

follo.og.nordre.ostfold.tingrett@domstol.no

Telefon

64 00 30 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

a000a019-a634-4d2a-bedd-9e06ac4f6271 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

25.04.2024 19:49

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Indre Østfold kommune

Referanse
2024-106074
Kunngjøringsdato
26.04.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Viken
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter