Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVeiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles.Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon- Konkurransebestemmelser- Bilag 4 Kontraktskrav etisk handelFristen for å komme med tilbakemeldinger er torsdag 2.mai kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Juridisk type kjøper

Offentligrettslig organ

Oppdragsgivers virksomhet

Helse

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest

Beskrivelse:

Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles.Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon- Konkurransebestemmelser- Bilag 4 Kontraktskrav etisk handelFristen for å komme med tilbakemeldinger er torsdag 2.mai kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.

Intern identifikator

2023/1628

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Medisinske forbruksvarer

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Rogaland (NO0A1)

Land

Norge

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

6 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest

Beskrivelse:

Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles. Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon--Fristen for å komme med tilbakemeldinger er fredag 26.april kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.

Intern identifikator

2023/1628

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Medisinske forbruksvarer

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Ytterligere klassifisering

Medisinsk utstyr

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Rogaland (NO0A1)

Land

Norge

3.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

3.1.4 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

6 000 000 NOK

3.1.5 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/227503516.aspx,

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Indre og Østre Finnmark Tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Registreringsnummer

916879067

Postadresse

Postboks 40

By

VADSØ

Postnummer

9811

Land

Norge

Kontaktpunkt

Postmottak Sykehusinnkjøp

E-post

post@sykehusinnkjop.no

Telefon

+47 78950700

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Indre og Østre Finnmark Tingrett

Registreringsnummer

926722840

By

Vadsø

Land

Norge

E-post

indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no

Telefon

78011700

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

360779e7-c3f9-4564-8499-5640fe1a0862 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

24.04.2024 09:22

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

24.05.2024

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2024-106008
Kunngjøringsdato
25.04.2024
Estimert verdi
6 000 000 NOK
Utførelsessted
Rogaland, Vestland
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter