Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles.Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon- Konkurransebestemmelser- Bilag 4 Kontraktskrav etisk handelFristen for å komme med tilbakemeldinger er torsdag 2.mai kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Juridisk type kjøper
Offentligrettslig organ
Oppdragsgivers virksomhet
Helse
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest
Beskrivelse:
Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles.Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon- Konkurransebestemmelser- Bilag 4 Kontraktskrav etisk handelFristen for å komme med tilbakemeldinger er torsdag 2.mai kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.
Intern identifikator
2023/1628
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Medisinske forbruksvarer
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Rogaland (NO0A1)
Land
Norge
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
Land
Norge
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
6 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Veiledende kunngjøring: Instrumenttildekking til foretakene i Helse Vest
Beskrivelse:
Dette er kun en veiledende kunngjøring.Oppdragsgiver planlegger å utlyse en åpen anbudskonkurranse for Instrumenttildekking til helseforetakene i Helse Vest før sommeren 2024.Vi inviterer herved leverandører til å komme med tilbakemeldinger på det foreløpige konkurransegrunnlaget.Eventuelle spørsmål eller innspill vil ikke kunne påregnes å bli besvart.Vi ønsker særlig tilbakemelding dersom det er stilt minstekrav som ikke kan oppfylles. Se følgende dokumenter:- Bilag 1 Prisskjema- Bilag 2 Kravspesifikasjon--Fristen for å komme med tilbakemeldinger er fredag 26.april kl. 12:00Det vil være mulig å komme med tilbakemeldinger også etter denne fristen, men da med fare for at vi ikke rekker å gjennomgå disse før publisering av konkurransen.
Intern identifikator
2023/1628
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Medisinske forbruksvarer
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Rogaland (NO0A1)
Land
Norge
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
Land
Norge
3.1.4 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
6 000 000 NOK
3.1.5 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Adresse på anskaffelsesdokumentene
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Indre og Østre Finnmark Tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Registreringsnummer
916879067
Postadresse
Postboks 40
By
VADSØ
Postnummer
9811
Land
Norge
Kontaktpunkt
Postmottak Sykehusinnkjøp
E-post
post@sykehusinnkjop.no
Telefon
+47 78950700
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Indre og Østre Finnmark Tingrett
Registreringsnummer
926722840
By
Vadsø
Land
Norge
E-post
indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no
Telefon
78011700
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
360779e7-c3f9-4564-8499-5640fe1a0862 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
24.04.2024 09:22
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
24.05.2024
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2024-106008
- Kunngjøringsdato
- 25.04.2024
- Estimert verdi
- 6 000 000 NOK
- Utførelsessted
- Rogaland, Vestland
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter