Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterEntreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF

Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Juridisk type kjøper

Offentligrettslig organ

Oppdragsgivers virksomhet

Helse

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF

Beskrivelse:

Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder

Prosedyreidentifikator

bb5be711-28b3-40ef-9aa1-a2e1a52edecf

Intern identifikator

2023/1579

Type prosedyre

Åpen

Prosedyren er akselerert

No

Hovedtrekkene i prosedyren

Helse Bergen HF bygger en sentralisert vaske- og sterilsentral, kalt Parkhjørnet. Bygget skal plasseres mellom Gamle hovedbygg (GHB) og Sentralblokken (SB) mot Jonas Lies vei.Grunnarbeidene var i hovedsak ferdig 2021, og entreprise K201 – Tetthus i 2023.Nybygget er på 5104 m2, hvorav 1370 m2 er under terreng. Det nye bygget får fire etasjer over bakken og vil ha samme gesimshøyde som GHB mot SB. Nybygget har en generell gesimshøyde på 17,6 m over gjennomsnittlig terreng. Hovedkonstruksjonen er i plasstøpt betong.P.t. er entreprise «K201 Tett hus entreprisen» inngått, signert og utført.I denne fasen skal avtale inngås for følgende entrepriser:K202 Innvendige arbeiderK301 RøranleggK302 VentilasjonsanleggK401 ElektroanleggK501 Automasjon- og SD-anleggK503 BrannalarmanleggK506 Adgangskontrollanlegg og TVOK701 UtomhusDenne anskaffelse gjelder entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg.  Se konkurransegrunnlaget for øvrig med vedlegg/bilag slik listet i punkt 3.1 for ytterligere beskrivelse av omfanget.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykehusfasiliteter

Ytterligere klassifisering

Alarmsystemer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg

Ytterligere klassifisering

Installasjon av signalutstyr

Ytterligere klassifisering

Automasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Prosjektering av mekaniske og elektriske installasjoner

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF

Beskrivelse:

Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder

Intern identifikator

2023/1579

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykehusfasiliteter

Ytterligere klassifisering

Alarmsystemer

Ytterligere klassifisering

Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg

Ytterligere klassifisering

Installasjon av signalutstyr

Ytterligere klassifisering

Automasjonssystemer

Ytterligere klassifisering

Prosjektering av mekaniske og elektriske installasjoner

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestland (NO0A2)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

12 MONTH

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Totale" årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig årsomsetning

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

"Spesifikk årsomsetning"

Beskrivelse:

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Gjennomsnittlig omsettning

Beskrivelse:

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Leverandørens etableringsdato

Beskrivelse:

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Finansielle nøkkeltall

Beskrivelse:

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Ansvarsforsikring

Beskrivelse:

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Beskrivelse:

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

5.3 Økonomisk og finansiell kapasitet

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav Oppdragsgiver vil vurdere Tilbyderens oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på en av følgende måter: 1. Kredittvurdering uten krav til sikkerhetsstillelse. Slik kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristen, og skal basere seg på siste kjente regnskapstall. En vurdering skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon som har konsesjon til å drive slik virksomhet. 2. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd i punkt 1 over, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet, herunder: a. Resultatregnskap og/eller balanse siste halvår dersom det er mer enn seks måneder siden siste årsregnskap og/eller b. Bankgaranti Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet. Ved tvil om leverandøren oppfyller kravet, vil oppdragsgiver kunne kreve ytterligere dokumentasjon for den økonomiske kapasiteten Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Beskrivelse:

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

5.5 Kvalitetssikringsstandarder og miljøledelsesstandarder - kvalitetsledelse

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha og etterleve et system for kvalitetsledelse, som sikrer at leveransen oppfyller kontraktens krav til kvalitet og ytelse Dokumentasjonskrav Leverandørens sitt system for kvalitetsledelse skal beskrives og vedlegges tilbudet. Dersom leverandøren har en godkjent sertifisering iht ISO 9001 eller tilsvarende, vil fremleggelse av kopi av sertifikatet fungere som oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Annet

Navn

5.5 Kvalitetssikringsstandarder og miljøledelsesstandarder

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha kompetanse og systemer som sikrer at ytelsen kan utføres med lave miljøbelastninger og høy grad av sikkerhet. Dokumentasjonskrav: Leverandørens sitt system for miljøledelse skal beskrives og vedlegges tilbudet. Dersom leverandøren har en godkjent sertifisering iht ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn, eller andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder sertifisert av organer som overholder fellesskapets regelverk eller relevante europeiske eller internasjonale standarder vedrørende sertifisering, vil fremleggelse av kopi av sertifikatet fungere som oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i faglig register

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Beskrivelse:

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Egnethet

Navn

5.1 Skatteattest

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav Tilbyder skal med tilbudet levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare norske leverandører. Tilbyder skal med tilbudet levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt for alle underleverandører. Dokumentasjonskrav Skatteattest Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Skatteattest(ene) skal inntas i tilbudet som beskrevet i punkt 4.1.1.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Beskrivelse:

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Teknisk personell eller tekniske enheter

Beskrivelse:

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Beskrivelse:

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Beskrivelse:

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Beskrivelse:

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Styring og sporing av leveransekjeden

Beskrivelse:

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Tillatelse til kontroll

Beskrivelse:

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Miljøledelsestiltak

Beskrivelse:

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Antall medarbeidere i ledelsen

Beskrivelse:

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Beskrivelse:

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Beskrivelse:

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

Andel av kontrakt til underleverandør

Beskrivelse:

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Bruk av dette kriteriet

Ikke brukt

Kriterium

Type

Tekniske og faglige egenskaper

Navn

5.4 Tekniske og faglige kvalifikasjoner

Beskrivelse:

Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring til å utføre oppdraget. Kravet anses oppfylt om entreprenøren kan vise til 3 referanseprosjekter i løpet av de 8 siste år med tilsvarende karakteristikk, verdi, omfang og kompleksitet som det denne anskaffelse omfatter. Dokumentasjonskrav For hvert av referanseoppdragene skal minimum følgende opplysninger angis: • Prosjektbeskrivelse, blant annet hva oppdraget omfattet, gjennomføringsmodell, og hva som ble levert • Adresse for prosjektet • Start-/sluttdato • Nøkkeltall vedrørende størrelsesforhold (kontraktsverdi entreprenørens ytelse + prosjektverdi + areal for prosjektet) • Referanseperson som kan kontaktes (*) Maksimalt 1 A4-side pr prosjekt. Dokumentasjon/beskrivelse tas inn som en del av tilbudet slik beskrevet i artikkel 4.1.1. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å besiktige referanseprosjektene. Dersom oppdragsgiver besiktiger et eller flere av leverandøren sine referanseprosjekt, skal ikke dette på noen som helst måte frita leverandøren fra imøtekommelse av kravene i kravspesifikasjonen i en kontrakt. (*) Intensjonen med å be om referanseperson som kan kontaktes er, i tillegg til å verifisere de objektive faktiske forhold, å avklare kundens erfaringer med tilbyder, herunder men ikke begrenset til; • godhet og kvalitet i levert teknisk løsning • godhet og kvalitet i samarbeid under prosjektgjennomføring • bruk av Lean-arbeidsmetodikk i prosjektet • oppfølging fra tilbyder etter levering; generelt, i forhold til service og ved evt. reklamasjonssaker • tilbyders forhold til økonomi/kostnader i prosjektet, herunder omfang av endringsmeldinger m.m. • respons/tilbakemelding fra tilbyder ved forsinkelser, utfordringer, avvik m.m. • tilbyders forhold til og etterlevelse av HMS • bruk av digitale verktøy i gjennomføring av prosjektet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Frist for å be om tilleggsopplysninger

20.03.2024 12:00

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/224144853.aspx,

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

17.04.2024 12:00

Frist til anbudet må være gyldig

4 MONTH

Informasjon om offentlig åpning

Dato/klokkeslett

18.04.2024 08:00:00+02:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Indre og Østre Finnmark tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

SYKEHUSINNKJØP HF

Registreringsnummer

916879067

Postadresse

Postboks 40

By

VADSØ

Postnummer

9811

Land

Norge

Kontaktpunkt

Postmottak Sykehusinnkjøp

E-post

post@sykehusinnkjop.no

Telefon

+47 78950700

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Indre og Østre Finnmark tingrett

Registreringsnummer

926 722 840

By

Vadsø

Land

Norge

E-post

indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no

Telefon

78 01 17 00

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

ad8d01a9-7672-484c-8884-c4ad9e11297b-01

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

LOT-0000

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

acd724c9-bd41-4af3-b986-b96ed6a05913 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

10.04.2024 11:29

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2024-105115
Kunngjøringsdato
11.04.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Vestland
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter