Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF
Versjonshistorikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Juridisk type kjøper
Offentligrettslig organ
Oppdragsgivers virksomhet
Helse
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF
Beskrivelse:
Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder
Prosedyreidentifikator
bb5be711-28b3-40ef-9aa1-a2e1a52edecf
Intern identifikator
2023/1579
Type prosedyre
Åpen
Prosedyren er akselerert
No
Hovedtrekkene i prosedyren
Helse Bergen HF bygger en sentralisert vaske- og sterilsentral, kalt Parkhjørnet. Bygget skal plasseres mellom Gamle hovedbygg (GHB) og Sentralblokken (SB) mot Jonas Lies vei.Grunnarbeidene var i hovedsak ferdig 2021, og entreprise K201 – Tetthus i 2023.Nybygget er på 5104 m2, hvorav 1370 m2 er under terreng. Det nye bygget får fire etasjer over bakken og vil ha samme gesimshøyde som GHB mot SB. Nybygget har en generell gesimshøyde på 17,6 m over gjennomsnittlig terreng. Hovedkonstruksjonen er i plasstøpt betong.P.t. er entreprise «K201 Tett hus entreprisen» inngått, signert og utført.I denne fasen skal avtale inngås for følgende entrepriser:K202 Innvendige arbeiderK301 RøranleggK302 VentilasjonsanleggK401 ElektroanleggK501 Automasjon- og SD-anleggK503 BrannalarmanleggK506 Adgangskontrollanlegg og TVOK701 UtomhusDenne anskaffelse gjelder entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg. Se konkurransegrunnlaget for øvrig med vedlegg/bilag slik listet i punkt 3.1 for ytterligere beskrivelse av omfanget.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykehusfasiliteter
Ytterligere klassifisering
Alarmsystemer
Ytterligere klassifisering
Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
Ytterligere klassifisering
Installasjon av signalutstyr
Ytterligere klassifisering
Automasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Prosjektering av mekaniske og elektriske installasjoner
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelsesforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Entreprise K501 Automasjon- og SD-anlegg, Parkhjørnet - ny sterilforsyning, Haukeland Sjukehus, Helse Bergen HF
Beskrivelse:
Oppdragsgiver og kundeOppdragsgiver for denne konkurransen er Sykehusinnkjøp HF.Sykehusinnkjøp HF er eid av de fire regionale helseforetakene, Helse Sør-Øst RHF, Helse Vest RHF, Helse Midt-Norge RHF og Helse Nord RHF, hvorav eierandelen er på 25 prosent hver.Sykehusinnkjøp HF, divisjon Vest gjennomfører anskaffelsen og er avtaleforvalter på vegne av Helse Bergen HF. For mer informasjon, se www.sykehusinnkjop.no.Helse Bergen HF, Haukeland universitetssjukehus, er ett av fem lokale helseforetak på Vestlandet som er eid av det regionale helseforetaket Helse Vest.Helse Bergen HF er det juridiske navnet på foretaket, mens Haukeland universitetssjukehus er navnet som blir brukt når man omtaler pasientbehandlingen både på Haukeland og de mange enhetene lokalisert andre steder
Intern identifikator
2023/1579
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Bygge- og anleggsarbeid
Hoved klassifisering
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykehusfasiliteter
Ytterligere klassifisering
Alarmsystemer
Ytterligere klassifisering
Installasjon av belysning og elektriske signalanlegg
Ytterligere klassifisering
Installasjon av signalutstyr
Ytterligere klassifisering
Automasjonssystemer
Ytterligere klassifisering
Prosjektering av mekaniske og elektriske installasjoner
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestland (NO0A2)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
12 MONTH
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
"Totale" årsomsetning
Beskrivelse:
Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Gjennomsnittlig årsomsetning
Beskrivelse:
Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
"Spesifikk årsomsetning"
Beskrivelse:
Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Gjennomsnittlig omsettning
Beskrivelse:
Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Leverandørens etableringsdato
Beskrivelse:
Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Finansielle nøkkeltall
Beskrivelse:
Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Ansvarsforsikring
Beskrivelse:
Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Øvrige økonomiske og finansielle krav
Beskrivelse:
Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
5.3 Økonomisk og finansiell kapasitet
Beskrivelse:
Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav Oppdragsgiver vil vurdere Tilbyderens oppfyllelse av kvalifikasjonskravet på en av følgende måter: 1. Kredittvurdering uten krav til sikkerhetsstillelse. Slik kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 6 måneder fra tilbudsfristen, og skal basere seg på siste kjente regnskapstall. En vurdering skal være utført av offentlig godkjent kredittvurderingsinstitusjon som har konsesjon til å drive slik virksomhet. 2. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjon oppdragsgiver har krevd i punkt 1 over, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet, herunder: a. Resultatregnskap og/eller balanse siste halvår dersom det er mer enn seks måneder siden siste årsregnskap og/eller b. Bankgaranti Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å foreta en kredittvurdering. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet. Ved tvil om leverandøren oppfyller kravet, vil oppdragsgiver kunne kreve ytterligere dokumentasjon for den økonomiske kapasiteten Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder
Beskrivelse:
Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder
Beskrivelse:
Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
5.5 Kvalitetssikringsstandarder og miljøledelsesstandarder - kvalitetsledelse
Beskrivelse:
Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha og etterleve et system for kvalitetsledelse, som sikrer at leveransen oppfyller kontraktens krav til kvalitet og ytelse Dokumentasjonskrav Leverandørens sitt system for kvalitetsledelse skal beskrives og vedlegges tilbudet. Dersom leverandøren har en godkjent sertifisering iht ISO 9001 eller tilsvarende, vil fremleggelse av kopi av sertifikatet fungere som oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Annet
Navn
5.5 Kvalitetssikringsstandarder og miljøledelsesstandarder
Beskrivelse:
Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha kompetanse og systemer som sikrer at ytelsen kan utføres med lave miljøbelastninger og høy grad av sikkerhet. Dokumentasjonskrav: Leverandørens sitt system for miljøledelse skal beskrives og vedlegges tilbudet. Dersom leverandøren har en godkjent sertifisering iht ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn, eller andre miljøledelsesstandarder basert på relevante europeiske eller internasjonale standarder sertifisert av organer som overholder fellesskapets regelverk eller relevante europeiske eller internasjonale standarder vedrørende sertifisering, vil fremleggelse av kopi av sertifikatet fungere som oppfyllelse av kvalifikasjonskravet. Dokumentasjon tas inn i tilbud slik beskrevet i punkt 4.1.1 ovenfor. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Registrert i faglig register
Beskrivelse:
Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
Registrert i handelsregister eller foretaksregister
Beskrivelse:
Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Egnethet
Navn
5.1 Skatteattest
Beskrivelse:
Kvalifikasjonskrav Tilbyder skal med tilbudet levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare norske leverandører. Tilbyder skal med tilbudet levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt for alle underleverandører. Dokumentasjonskrav Skatteattest Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud. Skatteattest(ene) skal inntas i tilbudet som beskrevet i punkt 4.1.1.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Bare for bygg- og anleggsarbeider:
Beskrivelse:
Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år.
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Teknisk personell eller tekniske enheter
Beskrivelse:
Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet
Beskrivelse:
I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak
Beskrivelse:
Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Undersøkelses- og forskningsfasiliteter
Beskrivelse:
Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Styring og sporing av leveransekjeden
Beskrivelse:
Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Tillatelse til kontroll
Beskrivelse:
For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Utdanning og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Miljøledelsestiltak
Beskrivelse:
Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Antall medarbeidere i ledelsen
Beskrivelse:
Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke
Beskrivelse:
Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Redskaper, materiell og teknisk utstyr
Beskrivelse:
Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
Andel av kontrakt til underleverandør
Beskrivelse:
Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.
Bruk av dette kriteriet
Ikke brukt
Kriterium
Type
Tekniske og faglige egenskaper
Navn
5.4 Tekniske og faglige kvalifikasjoner
Beskrivelse:
Kvalifikasjonskrav Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring til å utføre oppdraget. Kravet anses oppfylt om entreprenøren kan vise til 3 referanseprosjekter i løpet av de 8 siste år med tilsvarende karakteristikk, verdi, omfang og kompleksitet som det denne anskaffelse omfatter. Dokumentasjonskrav For hvert av referanseoppdragene skal minimum følgende opplysninger angis: • Prosjektbeskrivelse, blant annet hva oppdraget omfattet, gjennomføringsmodell, og hva som ble levert • Adresse for prosjektet • Start-/sluttdato • Nøkkeltall vedrørende størrelsesforhold (kontraktsverdi entreprenørens ytelse + prosjektverdi + areal for prosjektet) • Referanseperson som kan kontaktes (*) Maksimalt 1 A4-side pr prosjekt. Dokumentasjon/beskrivelse tas inn som en del av tilbudet slik beskrevet i artikkel 4.1.1. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å besiktige referanseprosjektene. Dersom oppdragsgiver besiktiger et eller flere av leverandøren sine referanseprosjekt, skal ikke dette på noen som helst måte frita leverandøren fra imøtekommelse av kravene i kravspesifikasjonen i en kontrakt. (*) Intensjonen med å be om referanseperson som kan kontaktes er, i tillegg til å verifisere de objektive faktiske forhold, å avklare kundens erfaringer med tilbyder, herunder men ikke begrenset til; • godhet og kvalitet i levert teknisk løsning • godhet og kvalitet i samarbeid under prosjektgjennomføring • bruk av Lean-arbeidsmetodikk i prosjektet • oppfølging fra tilbyder etter levering; generelt, i forhold til service og ved evt. reklamasjonssaker • tilbyders forhold til økonomi/kostnader i prosjektet, herunder omfang av endringsmeldinger m.m. • respons/tilbakemelding fra tilbyder ved forsinkelser, utfordringer, avvik m.m. • tilbyders forhold til og etterlevelse av HMS • bruk av digitale verktøy i gjennomføring av prosjektet. Minstekrav til kvalifikasjonskrav
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Frist for å be om tilleggsopplysninger
20.03.2024 12:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av tilbud
17.04.2024 12:00
Frist til anbudet må være gyldig
4 MONTH
Informasjon om offentlig åpning
Dato/klokkeslett
18.04.2024 08:00:00+02:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Indre og Østre Finnmark tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Registreringsnummer
916879067
Postadresse
Postboks 40
By
VADSØ
Postnummer
9811
Land
Norge
Kontaktpunkt
Postmottak Sykehusinnkjøp
E-post
post@sykehusinnkjop.no
Telefon
+47 78950700
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Indre og Østre Finnmark tingrett
Registreringsnummer
926 722 840
By
Vadsø
Land
Norge
E-post
indre.og.ostre.finnmark.tingrett@domstol.no
Telefon
78 01 17 00
Rollene til denne virksomheten
Del 10: Endring
Versjon av forrige varsel endres
ad8d01a9-7672-484c-8884-c4ad9e11297b-01
10.1 Endring
Seksjonsidentifikator
LOT-0000
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
acd724c9-bd41-4af3-b986-b96ed6a05913 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
10.04.2024 11:29
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2024-105115
- Kunngjøringsdato
- 11.04.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Vestland
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter