Konsulenttjenester - økonomibistand
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Nord-Odal Kommune
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet, kontrollert av en kommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Konsulenttjenester - økonomibistand
Beskrivelse:
Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.
Prosedyreidentifikator
7456a566-e5de-43d0-86f2-15acde8c468b
Intern identifikator
24/1075
Type prosedyre
Konkurransepreget dialog
Hovedtrekkene i prosedyren
Kommunen har tidligere inngått rammeavtale med Agenda Kaupang om konsulenttjenester knyttet til tjeneste- og organisasjonsutvikling. Gjennom denne rammeavtalen er det gjennomført overordnet økonomianalyse (inkludert KOSTRA-analyse, Kommuneindeksen, befolkningsutvikling, demografikostnadsanalyser og behovsframskrivninger) og flere detaljerte analyser som for eksempel bemannings- og tjenesteeffektivitet knyttet til helse- og omsorgstilbudet spesielt.På grunn av sykefravær og i påvente av rekruttering ved økonomikontoret har Nord-Odal kommune behov for å innhente bistand til økonomioppfølging. Denne oppfølgingen omfatter blant annet å bistå ledere med budsjett, regnskap og iverksettelse av tiltak som blant annet omfatter bemanningstilpasninger og innsparinger. Det kan videre være behov for bistand knyttet til rapportering, prognostisering og budsjettoppfølging. Økonomibistanden må ta utgangspunkt i overnevnte analyser og leveranser som er utført av Agenda Kaupang. Agenda Kaupang ville hatt et stort fortrinn ved en eventuell konkurranse og det ville vært konkurransevridende for eventuelle konkurrenter.Nord-Odal kommune har derfor til hensikt å inngå tilleggsavtale med Agenda Kaupang om økonomibistand. Avtaleperioden er på 12 måneder fra avtale er signert.Leverandører som ønsker å gi tilbakemelding på kontraktsinngåelse må gjøre dette innen 08.04.2024 kl.12.00 via Mercell.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
2.1.3 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
400 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Anskaffelsesforskriften
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Konsulenttjenester - økonomibistand
Beskrivelse:
Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.
Intern identifikator
24/1075
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester
Ytterligere klassifisering
Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning
5.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
5.1.3 Anslått varighet
Varighet
12 MONTH
5.1.5 Verdi
Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift
400 000 NOK
5.1.10 Tildelingskriterier
Kriterium
Type
Kostnad
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Informasjon om tidsfrister for gjennomgang
Leverandører som ønsker å gi tilbakemelding på kontraktsinngåelse må gjøre dette innen 08.04.2024 kl.12.00 via Mercell.
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Ingen/nei
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Romerike og Glomdal tingrett
Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren
Nord-Odal Kommune
Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene
Nord-Odal Kommune
Del 6: Resultater
6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000
Vinneren var ennå ikke kåret, men konkurransen pågår fortsatt.
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Nord-Odal Kommune
Registreringsnummer
964950768
Postadresse
Herredsv. 2
By
SAGSTUA
Postnummer
2120
Land
Norge
Kontaktpunkt
Bent Olav Engesveen
E-post
bent.olav.engesveen@nord-odal.kommune.no
Telefon
+47 62978100
Telefaks
+47 62978181
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Romerike og Glomdal tingrett
Registreringsnummer
926723863
Postadresse
Jernbanegata 3
By
Kongsvinger
Postnummer
2211
Land
Norge
E-post
romerike.og.glamdal.tingrett@domstol.no
Telefon
61992200
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
74f0d9e1-98b6-4808-ad13-9ade693e061d 01
Type skjema
Resultat
Type varsel
Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime
Varsel utsendelsesdato
21.03.2024 08:28
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Nord-Odal Kommune
- Referanse
- 2024-104270
- Kunngjøringsdato
- 22.03.2024
- Estimert verdi
- 400 000 NOK
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.