Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKonsulenttjenester - økonomibistand
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i Norge

Konsulenttjenester - økonomibistand

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Nord-Odal Kommune

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet, kontrollert av en kommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Konsulenttjenester - økonomibistand

Beskrivelse:

Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.

Prosedyreidentifikator

7456a566-e5de-43d0-86f2-15acde8c468b

Intern identifikator

24/1075

Type prosedyre

Konkurransepreget dialog

Hovedtrekkene i prosedyren

Kommunen har tidligere inngått rammeavtale med Agenda Kaupang om konsulenttjenester knyttet til tjeneste- og organisasjonsutvikling. Gjennom denne rammeavtalen er det gjennomført overordnet økonomianalyse (inkludert KOSTRA-analyse, Kommuneindeksen, befolkningsutvikling, demografikostnadsanalyser og behovsframskrivninger) og flere detaljerte analyser som for eksempel bemannings- og tjenesteeffektivitet knyttet til helse- og omsorgstilbudet spesielt.På grunn av sykefravær og i påvente av rekruttering ved økonomikontoret har Nord-Odal kommune behov for å innhente bistand til økonomioppfølging. Denne oppfølgingen omfatter blant annet å bistå ledere med budsjett, regnskap og iverksettelse av tiltak som blant annet omfatter bemanningstilpasninger og innsparinger. Det kan videre være behov for bistand knyttet til rapportering, prognostisering og budsjettoppfølging. Økonomibistanden må ta utgangspunkt i overnevnte analyser og leveranser som er utført av Agenda Kaupang.  Agenda Kaupang ville hatt et stort fortrinn ved en eventuell konkurranse og det ville vært konkurransevridende for eventuelle konkurrenter.Nord-Odal kommune har derfor til hensikt å inngå tilleggsavtale med Agenda Kaupang om økonomibistand. Avtaleperioden er på 12 måneder fra avtale er signert.Leverandører som ønsker å gi tilbakemelding på kontraktsinngåelse må gjøre dette innen 08.04.2024 kl.12.00 via Mercell.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

400 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Anskaffelsesforskriften

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Konsulenttjenester - økonomibistand

Beskrivelse:

Nord-Odal kommune har behov for konsulentbistand for gjennomføring av tiltak knyttet til omstilling og utvikling i tråd med kommunens vedtatte strategier. Kommunen har i igangsatt ett overordnet omstillingsprosjekt for å møte fremtidens behov og sikre en bærekraftig kommuneøkonomi.

Intern identifikator

24/1075

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Bedriftsrådgivning og administrativ rådgivning og beslektede tjenester

Ytterligere klassifisering

Rådgivning i forbindelse med økonomisk forvaltning

5.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

5.1.3 Anslått varighet

Varighet

12 MONTH

5.1.5 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

400 000 NOK

5.1.10 Tildelingskriterier

Kriterium

Type

Kostnad

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Informasjon om tidsfrister for gjennomgang

Leverandører som ønsker å gi tilbakemelding på kontraktsinngåelse må gjøre dette innen 08.04.2024 kl.12.00 via Mercell.

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Romerike og Glomdal tingrett

Virksomhet som gir tilleggsinformasjon om anskaffelsesprosedyren

Nord-Odal Kommune

Virksomhet som gir tilgang til anskaffelsesdokumentene

Nord-Odal Kommune

Del 6: Resultater

6.1 Identifikator for resultatparti LOT-0000

Vinneren var ennå ikke kåret, men konkurransen pågår fortsatt.

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Nord-Odal Kommune

Registreringsnummer

964950768

Postadresse

Herredsv. 2

By

SAGSTUA

Postnummer

2120

Land

Norge

Kontaktpunkt

Bent Olav Engesveen

E-post

bent.olav.engesveen@nord-odal.kommune.no

Telefon

+47 62978100

Telefaks

+47 62978181

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Romerike og Glomdal tingrett

Registreringsnummer

926723863

Postadresse

Jernbanegata 3

By

Kongsvinger

Postnummer

2211

Land

Norge

E-post

romerike.og.glamdal.tingrett@domstol.no

Telefon

61992200

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

74f0d9e1-98b6-4808-ad13-9ade693e061d 01

Type skjema

Resultat

Type varsel

Kunngjøring om kontrakt eller konsesjonstildeling – standardregime

Varsel utsendelsesdato

21.03.2024 08:28

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Nord-Odal Kommune

Referanse
2024-104270
Kunngjøringsdato
22.03.2024
Estimert verdi
400 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.