Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterUtskifting av vannmålere, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Utskifting av vannmålere, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Tønsberg kommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Utskifting av vannmålere, rammeavtale

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Prosedyreidentifikator

7c19aab1-01d8-4555-8f92-38eb6e5e3b1f

Intern identifikator

24039

Type prosedyre

andre flertrinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 975 (Forsyningsforskriften) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1 trinn etter forskriftens Del I. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN- databasen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av vannmålere

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestfold og Telemark (NO091)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 975 (Forsyningsforskriften)

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Generell del

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Intern identifikator

24039

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Tjenester

Hoved klassifisering

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Ytterligere klassifisering

Reparasjon og vedlikehold av vannmålere

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Vestfold og Telemark (NO091)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

15.04.2024

Sluttdato

31.12.2026

5.1.4 Fornyelse

Maksimal fornyelse

1

Beskrivelse:

Forlengelse er 12 måneder

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Attester for skatt og MVA

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling

Beskrivelse:

Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

20.03.2024 00:00:00+01:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av anmodninger om deltakelse

03.04.2024 12:00:00+02:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Vestfold tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Tønsberg kommune

Registreringsnummer

921383681

Departement

Innkjøp

Postadresse

Tollbodgata 22

By

Tønsberg

Postnummer

3111

Land

Norge

Kontaktpunkt

Jacob Sebastian Scheid

E-post

sebastian@innkjopskontoret.no

Telefon

+4733 34 80 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Vestfold tingrett

Registreringsnummer

926 723 618

Postadresse

Postboks 2013

By

Tønsberg

Postnummer

3103

Underenhet i land

Vestfold og Telemark (NO091)

Land

Norge

E-post

vestfold.tingrett@domstol.no

Telefon

33 20 67 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

9483adff-0a2c-42cb-b350-cd05b7d91158 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

01.03.2024 12:40

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Tønsberg kommune

Referanse
2024-103084
Kunngjøringsdato
02.03.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Vestfold og Telemark
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter