Utskifting av vannmålere, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
Tønsberg kommune
Juridisk type kjøper
Fylkeskommunal myndighet
Oppdragsgivers virksomhet
Alminnelig offentlig tjenesteyting
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Utskifting av vannmålere, rammeavtale
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Prosedyreidentifikator
7c19aab1-01d8-4555-8f92-38eb6e5e3b1f
Intern identifikator
24039
Type prosedyre
andre flertrinnsprosedyrer
Hovedtrekkene i prosedyren
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 975 (Forsyningsforskriften) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Frivillig kunngjøring 1 trinn etter forskriftens Del I. Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort frivillig i DOFFIN- databasen.
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Reperasjons- og vedlikeholdstjenester
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av vannmålere
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestfold og Telemark (NO091)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 975 (Forsyningsforskriften)
Del 5: Delkontrakt
5.1 Skjebne LOT-0000
Tittel
Generell del
Beskrivelse:
Konkurransen gjelder tjenester tilknyttet utskiftning av vannmålere - rammeavtale. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 500.000 - 850.000,- eks mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 4.400.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Intern identifikator
24039
5.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Tjenester
Hoved klassifisering
Reperasjons- og vedlikeholdstjenester
Ytterligere klassifisering
Reparasjon og vedlikehold av vannmålere
5.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Vestfold og Telemark (NO091)
Land
Norge
5.1.3 Anslått varighet
Startdato
15.04.2024
Sluttdato
31.12.2026
5.1.4 Fornyelse
Maksimal fornyelse
1
Beskrivelse:
Forlengelse er 12 måneder
5.1.9 Utvelgelseskriterier
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Attester for skatt og MVA
Beskrivelse:
Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
Kriterium
Type
Økonomisk og finansiell kapasitet
Navn
Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling
Beskrivelse:
Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.
Bruk av dette kriteriet
Brukt
5.1.11 Anskaffelsesdokumenter
Frist for å be om tilleggsopplysninger
20.03.2024 00:00:00+01:00
Adresse på anskaffelsesdokumentene
5.1.12 Vilkår for anskaffelsen
Vilkår for innlevering
Elektronisk innlevering
Obligatorisk
Adresse for innlevering
Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på
norsk
Elektronisk katalog
Tillatt
Frist for mottak av anmodninger om deltakelse
03.04.2024 12:00:00+02:00
Vilkår for kontrakt
Elektronisk fakturering
Obligatorisk
5.1.15 Teknikker
Rammeavtale
Rammeavtale uten gjenåpning av konkurransen
Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen
Ingen
5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Vestfold tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
Tønsberg kommune
Registreringsnummer
921383681
Departement
Innkjøp
Postadresse
Tollbodgata 22
By
Tønsberg
Postnummer
3111
Land
Norge
Kontaktpunkt
Jacob Sebastian Scheid
E-post
sebastian@innkjopskontoret.no
Telefon
+4733 34 80 00
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Vestfold tingrett
Registreringsnummer
926 723 618
Postadresse
Postboks 2013
By
Tønsberg
Postnummer
3103
Underenhet i land
Vestfold og Telemark (NO091)
Land
Norge
E-post
vestfold.tingrett@domstol.no
Telefon
33 20 67 00
Internett-adresse
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
9483adff-0a2c-42cb-b350-cd05b7d91158 01
Type skjema
Konkurranse
Type varsel
Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime
Varsel utsendelsesdato
01.03.2024 12:40
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk
Tønsberg kommune
- Referanse
- 2024-103084
- Kunngjøringsdato
- 02.03.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Vestfold og Telemark
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter