Invitasjon til markedsdialog- Injeksjonsrobot til PET, St. Olavs hospital
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
I forbindelse med en kommende anskaffelse av injeksjonsrobot til PET- senteret til St. Olavs hospital, ønsker Oppdragsgiver å invitere potensielle leverandører til dialogmøte for å få innspill til anskaffelsen. Dialogmøtene vil foregå på Teams som en-til-en dialoger mellom Oppdragsgiver og interessent. Dialogmøtene avholdes torsdag 4.4 og fredag 5.4 og det avsettes opptil 1,5 time per leverandør.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Helse
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Invitasjon til markedsdialog- Injeksjonsrobot til PET, St. Olavs hospital
Beskrivelse:
I forbindelse med en kommende anskaffelse av injeksjonsrobot til PET- senteret til St. Olavs hospital, ønsker Oppdragsgiver å invitere potensielle leverandører til dialogmøte for å få innspill til anskaffelsen. Dialogmøtene vil foregå på Teams som en-til-en dialoger mellom Oppdragsgiver og interessent. Dialogmøtene avholdes torsdag 4.4 og fredag 5.4 og det avsettes opptil 1,5 time per leverandør.
Intern identifikator
2024/291
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Utstyr til røntgendiagnostikk
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr
2.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Invitasjon til markedsdialog- Injeksjonsrobot til PET, St. Olavs hospital
Beskrivelse:
I forbindelse med en kommende anskaffelse av injeksjonsrobot til PET- senteret til St. Olavs hospital, ønsker Oppdragsgiver å invitere potensielle leverandører til dialogmøte for å få innspill til anskaffelsen. Dialogmøtene vil foregå på Teams som en-til-en dialoger mellom Oppdragsgiver og interessent. Dialogmøtene avholdes torsdag 4.4 og fredag 5.4 og det avsettes opptil 1,5 time per leverandør.
Intern identifikator
2024/291
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Utstyr til røntgendiagnostikk
Ytterligere klassifisering
Medisinsk utstyr
3.1.2 Sted for gjennomføring
Underenhet i land
Trøndelag (NO060)
Land
Norge
3.1.5 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Adresse på anskaffelsesdokumentene
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Øst- Finnmark tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Registreringsnummer
916879067
Postadresse
Postboks 40
By
VADSØ
Postnummer
9811
Land
Norge
Kontaktpunkt
Postmottak Sykehusinnkjøp
E-post
post@sykehusinnkjop.no
Telefon
+47 78950700
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Øst- Finnmark tingrett
Registreringsnummer
926 722 840
By
Vadsø
Land
Norge
E-post
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telefon
+4778786450
Rollene til denne virksomheten
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
ebccf9c8-3d2f-4c81-b379-af7c5b4624ed 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
28.02.2024 14:18
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
06.05.2024
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2024-102982
- Kunngjøringsdato
- 29.02.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Trøndelag/Trööndelage
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter