Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterNytt bryggedekke på to brygger, entreprise
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Nytt bryggedekke på to brygger, entreprise

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder utskifting av dekke på de kommunale bryggene Rostebrygga og Tollbodbrygga. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2,5 mill. - eks. mva. Verdien et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning og politisk godkjenning.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

Flekkefjord kommune

Juridisk type kjøper

Fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

Nytt bryggedekke på to brygger, entreprise

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder utskifting av dekke på de kommunale bryggene Rostebrygga og Tollbodbrygga. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2,5 mill. - eks. mva. Verdien et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning og politisk godkjenning.

Prosedyreidentifikator

a231d850-0390-41d9-a861-8b515a463aed

Intern identifikator

24038

Type prosedyre

andre ett-trinnsprosedyrer

Hovedtrekkene i prosedyren

Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA), samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget. Konkurransen gjennomføres som Anskaffelsesprosedyre etter forskriftens Del I og II Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer. Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 2, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i DOFFIN-databasen.

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Anleggsarbeid i forbindelse med havneanlegg

Ytterligere klassifisering

Anleggsarbeid i forbindelse med Brygge

2.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Agder (NO092)

Land

Norge

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Lov om offentlige anskaffelser av 17. juni 2016 nr. 73 (LOA) med tilhørende forskrift av 12. august 2016 nr. 974 (FOA)

Del 5: Delkontrakt

5.1 Skjebne LOT-0000

Tittel

Generell del

Beskrivelse:

Konkurransen gjelder utskifting av dekke på de kommunale bryggene Rostebrygga og Tollbodbrygga. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 2,5 mill. - eks. mva. Verdien et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Oppdragsgiver tar forbehold om avlysning av konkurransen, blant annet i forbindelse med budsjettmessig dekning og politisk godkjenning.

Intern identifikator

24038

5.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Bygge- og anleggsarbeid

Hoved klassifisering

Bygge- og anleggsvirksomhet

Ytterligere klassifisering

Anleggsarbeid i forbindelse med havneanlegg

Ytterligere klassifisering

Anleggsarbeid i forbindelse med Brygge

5.1.2 Sted for gjennomføring

Underenhet i land

Agder (NO092)

Land

Norge

5.1.3 Anslått varighet

Startdato

20.03.2024

Sluttdato

30.08.2024

5.1.6 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

5.1.9 Utvelgelseskriterier

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Attester for skatt og MVA

Beskrivelse:

Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. Leverandøren skal i tillegg levere skatteattest fra alle underleverandører dersom kontraktssummen for den enkelte underleverandør overstiger kr 500.000,- eks. mva. (§7-2(3)). Dette skal leveres senest ved kontraktsinngåelse.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

Kriterium

Type

Økonomisk og finansiell kapasitet

Navn

Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling

Beskrivelse:

Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi.

Bruk av dette kriteriet

Brukt

5.1.11 Anskaffelsesdokumenter

Frist for å be om tilleggsopplysninger

28.02.2024 00:00:00+01:00

5.1.12 Vilkår for anskaffelsen

Vilkår for innlevering

Elektronisk innlevering

Obligatorisk

Språk som anbud eller forespørsler om å delta kan sendes inn på

norsk

Elektronisk katalog

Tillatt

Frist for mottak av tilbud

06.03.2024 12:00:58+01:00

Vilkår for kontrakt

Elektronisk fakturering

Obligatorisk

5.1.15 Teknikker

Rammeavtale

Ingen/nei

Informasjon om den dynamiske innkjøpsordningen

Ingen

5.1.16 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Agder tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

Flekkefjord kommune

Registreringsnummer

964967369

Departement

Innkjøp

Postadresse

Kirkegaten 50

By

FLEKKEFJORD

Postnummer

4400

Land

Norge

Kontaktpunkt

Tor Kristian Kristiansen

E-post

tor.kristian@innkjopskontoret.no

Telefon

+47 38 32 80 00

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Agder tingrett

Registreringsnummer

926 723 480

Postadresse

Postboks 63

By

Kristiansand

Postnummer

4661

Underenhet i land

Agder (NO092)

Land

Norge

E-post

agder.tingrett@domstol.no

Telefon

38 17 63 00

Rollene til denne virksomheten

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

ca8e8aa9-61b7-466d-9727-9b172e1fcd4d 01

Type skjema

Konkurranse

Type varsel

Melding om kontrakt eller konsesjon – standardregime

Varsel utsendelsesdato

16.02.2024 13:07

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk

Flekkefjord kommune

Referanse
2024-102294
Kunngjøringsdato
17.02.2024
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Agder
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter