Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRFI - Rammeavtale på renholdsmaskiner
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

RFI - Rammeavtale på renholdsmaskiner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Rammeavtalen skal gjelde det sortimentet av renholdsmaskiner med tilbehør og slitedeler som dekker oppdragsgivers behov. Avtalen skal gi muligheten for etablering av service- og vedlikeholdsavtaler. Anskaffelsen skal ikke omfatte robotiserte renholdsmaskiner.Øvrige mål for oppdragsgiver er:å beholde og oppnå en maksimal brukertilfredshetå velge en leverandør som har et høyt kvalitetsnivå på produkter og som ivaretar klima- og miljøhensyn på en best mulig måteå velge en leverandør som avlaster oppdragsgivers organisasjon på best mulig måte med høy kvalitetsnivå på service og support.Oppdragsgiver ønsker tilbakemelding fra markedet på noen sentrale temaer som må hensyntas i utarbeidelse av anskaffelsesdokumentene.Frist for tilbakemelding  01.03.2024Dere kan svare under hvert av punktene i dokumentet.

Del 1: Kjøper

1.1 Kjøper

Offisielt navn

INNLANDET FYLKESKOMMUNE

Juridisk type kjøper

Offentlig virksomhet, kontrollert av en fylkeskommunal myndighet

Oppdragsgivers virksomhet

Alminnelig offentlig tjenesteyting

Del 2: Prosedyre

2.1 Prosedyre

Tittel

RFI - Rammeavtale på renholdsmaskiner

Beskrivelse:

Rammeavtalen skal gjelde det sortimentet av renholdsmaskiner med tilbehør og slitedeler som dekker oppdragsgivers behov. Avtalen skal gi muligheten for etablering av service- og vedlikeholdsavtaler. Anskaffelsen skal ikke omfatte robotiserte renholdsmaskiner.Øvrige mål for oppdragsgiver er:å beholde og oppnå en maksimal brukertilfredshetå velge en leverandør som har et høyt kvalitetsnivå på produkter og som ivaretar klima- og miljøhensyn på en best mulig måteå velge en leverandør som avlaster oppdragsgivers organisasjon på best mulig måte med høy kvalitetsnivå på service og support.Oppdragsgiver ønsker tilbakemelding fra markedet på noen sentrale temaer som må hensyntas i utarbeidelse av anskaffelsesdokumentene.Frist for tilbakemelding  01.03.2024Dere kan svare under hvert av punktene i dokumentet.

Intern identifikator

2024/6297

2.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Gulvrengjøringsmaskiner

2.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

2.1.3 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

2 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Direktiv 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

Del 3: Del

3.1 Del PAR-0000

Tittel

RFI - Rammeavtale på renholdsmaskiner

Beskrivelse:

Rammeavtalen skal gjelde det sortimentet av renholdsmaskiner med tilbehør og slitedeler som dekker oppdragsgivers behov. Avtalen skal gi muligheten for etablering av service- og vedlikeholdsavtaler. Anskaffelsen skal ikke omfatte robotiserte renholdsmaskiner.Øvrige mål for oppdragsgiver er:å beholde og oppnå en maksimal brukertilfredshetå velge en leverandør som har et høyt kvalitetsnivå på produkter og som ivaretar klima- og miljøhensyn på en best mulig måteå velge en leverandør som avlaster oppdragsgivers organisasjon på best mulig måte med høy kvalitetsnivå på service og support.Oppdragsgiver ønsker tilbakemelding fra markedet på noen sentrale temaer som må hensyntas i utarbeidelse av anskaffelsesdokumentene.Dere kan svare under hvert av punktene i dokumentet.

Intern identifikator

2024/6297

3.1.1 Hensikt

Kontraktens art

Varer

Hoved klassifisering

Gulvrengjøringsmaskiner

3.1.2 Sted for gjennomføring

Land

Norge

Hvor som helst i det gitte landet

3.1.4 Verdi

Anslått verdi eksklusiv merverdiavgift

2 500 000 NOK

3.1.5 Generell informasjon

Reservert deltakelse

Ingen

3.1.6 Anskaffelsesdokumenter

Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige

NOR

Adresse på anskaffelsesdokumentene

https://permalink.mercell.com/222706812.aspx,

3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon

Virksomhet som gjennomfører klagebehandling

Østre Innlandet tingrett

Del 8: Virksomheter

8.1 ORG-0001

Offisielt navn

INNLANDET FYLKESKOMMUNE

Registreringsnummer

920717152

Postadresse

Parkgata 64

By

HAMAR

Postnummer

2317

Land

Norge

Kontaktpunkt

Olaug Anne Torsgård

E-post

olator@innlandetfylke.no

Telefon

93236981

Rollene til denne virksomheten

8.1 ORG-0002

Offisielt navn

Østre Innlandet tingrett

Registreringsnummer

926723669

By

Hamar

Land

Norge

E-post

ostre.innlandet.tingrett@domstol.no

Telefon

62782700

Rollene til denne virksomheten

Del 10: Endring

Versjon av forrige varsel endres

5a52318e-f76d-4279-b687-722e1b74e7dc-01

10.1 Endring

Seksjonsidentifikator

PROCEDURE

Kunngjøringsinformasjon

11.1 Kunngjøringsinformasjon

Varselidentifikator/-versjon

1937e4e0-0d1b-45f7-9ae5-b696807fffbb 01

Type skjema

Planlegging

Type varsel

Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon

Varsel utsendelsesdato

16.02.2024 13:25

Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig

norsk, English

11.2 Informasjon om publisering

Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren

01.06.2024

INNLANDET FYLKESKOMMUNE

Referanse
2024-102281
Kunngjøringsdato
16.02.2024
Estimert verdi
2 500 000 NOK
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter