Veiledende kunngjøring - Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord
Versjonshistorikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver arbeider med utarbeidelse av konkurransedokumenter i forbindelse med utlysning av regional anskaffelse av Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord. I den forbindelse ber vi om tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet før endelig utlysning. Se informasjon under og i vedlagte dokumenter. Frist: 29. februar 2024.
Del 1: Kjøper
1.1 Kjøper
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Juridisk type kjøper
Offentlig virksomhet
Oppdragsgivers virksomhet
Helse
Del 2: Prosedyre
2.1 Prosedyre
Tittel
Veiledende kunngjøring - Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord
Beskrivelse:
Oppdragsgiver arbeider med utarbeidelse av konkurransedokumenter i forbindelse med utlysning av regional anskaffelse av Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord. I den forbindelse ber vi om tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet før endelig utlysning. Se informasjon under og i vedlagte dokumenter. Frist: 29. februar 2024.
Intern identifikator
2023/1302
2.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Medisinsk utstyr
Ytterligere klassifisering
Medisinske forbruksvarer
2.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
2.1.4 Generell informasjon
Direktiv 2014/24/EU
Anskaffelsesforskriften
Del 3: Del
3.1 Del PAR-0000
Tittel
Veiledende kunngjøring - Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord
Beskrivelse:
Oppdragsgiver arbeider med utarbeidelse av konkurransedokumenter i forbindelse med utlysning av regional anskaffelse av Diatermi forbruksmateriell til helseforetakene i Helse Nord. I den forbindelse ber vi om tilbakemeldinger fra leverandørmarkedet før endelig utlysning. Se informasjon under og i vedlagte dokumenter.
Intern identifikator
2023/1302
3.1.1 Hensikt
Kontraktens art
Varer
Hoved klassifisering
Medisinsk utstyr
Ytterligere klassifisering
Medisinske forbruksvarer
3.1.2 Sted for gjennomføring
Land
Norge
Hvor som helst i det gitte landet
3.1.5 Generell informasjon
Reservert deltakelse
Ingen
3.1.6 Anskaffelsesdokumenter
Språk der anskaffelsesdokumentene er offisielt tilgjengelige
NOR
Adresse på anskaffelsesdokumentene
3.1.9 Nærmere informasjon, mekling og revisjon
Virksomhet som gjennomfører klagebehandling
Indre og Østre Finnmark tingrett
Del 8: Virksomheter
8.1 ORG-0001
Offisielt navn
SYKEHUSINNKJØP HF
Registreringsnummer
916879067
Postadresse
Postboks 40
By
VADSØ
Postnummer
9811
Land
Norge
Kontaktpunkt
Postmottak Sykehusinnkjøp
E-post
post@sykehusinnkjop.no
Telefon
+47 78950700
Internett-adresse
Kjøper profil
Rollene til denne virksomheten
8.1 ORG-0002
Offisielt navn
Indre og Østre Finnmark tingrett
Registreringsnummer
926722840
By
Vadsø
Land
Norge
E-post
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telefon
+47926722840
Rollene til denne virksomheten
Del 10: Endring
Versjon av forrige varsel endres
71ac0a60-03b7-4454-a289-8947656019ca-01
Kunngjøringsinformasjon
11.1 Kunngjøringsinformasjon
Varselidentifikator/-versjon
6e965f8c-2d2c-44ca-b05d-891488ddf039 01
Type skjema
Planlegging
Type varsel
Forhåndsvarsel eller en periodisk veiledende melding som bare brukes til informasjon
Varsel utsendelsesdato
14.02.2024 11:42
Språk der denne kunngjøringen er offisielt tilgjengelig
norsk, English
11.2 Informasjon om publisering
Anslått dato for offentliggjøring av en kunngjøring av en kontrakt innenfor denne prosedyren
15.03.2024
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2024-102093
- Kunngjøringsdato
- 14.02.2024
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Utførelsessted
- Ikke stedbunden
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter