Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Utgått
Kunngjort i Norge

Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lyngdal kommune] ---

Legal type of the buyer

Public undertaking

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune

Description

Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.

Procedure identifier

e07e6ceb-0a8d-485b-83f2-5c1930c7ea19

Internal identifier

2024/56

Type of procedure

Open

The procedure is accelerated

No

Main features of the procedure

Åpen anbudskonkurranse se anbudsdokumenter for mer informasjon

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Additional nature of the contract

Services

Main classification

Elektrisk ledningsføringsarbeid

Additional classification

Strømforsyningstilbehør

Additional classification

Nødstrømsanlegg

Additional classification

Strømbrytere

Additional classification

Sterkstrømsledninger

Additional classification

Brannalarmsystemer

Additional classification

Tyverialarmsystemer

Additional classification

Alarmsystemer

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid og følgearbeid i forbindelse med telefon- og kommunikasjonsledning

Additional classification

Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Installasjon av brannalarmsystem

Additional classification

Installasjon av tyverialarmsystem

Additional classification

Elektroteknisk installasjonsarbeid

Additional classification

Øvrig elektrisk installasjonsarbeid

Additional classification

Automasjonssystemer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

8 000 000 NOK

Maximum value of the framework agreement

8 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Annet

Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften)

2.1.6 Grounds for exclusion

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Når oppdragsgiveren er kjent med at leverandøren ikke har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter i den stat han er etablert, eller i Norge ] ---

Description

[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Når oppdragsgiveren er kjent med at leverandøren ikke har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter i den stat han er etablert, eller i Norge ] ---

Description

[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune

Description

Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.

Internal identifier

1

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Additional nature of the contract

Services

Main classification

Elektrisk ledningsføringsarbeid

Additional classification

Strømforsyningstilbehør

Additional classification

Nødstrømsanlegg

Additional classification

Strømbrytere

Additional classification

Sterkstrømsledninger

Additional classification

Brannalarmsystemer

Additional classification

Tyverialarmsystemer

Additional classification

Alarmsystemer

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid og følgearbeid i forbindelse med telefon- og kommunikasjonsledning

Additional classification

Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Installasjon av brannalarmsystem

Additional classification

Installasjon av tyverialarmsystem

Additional classification

Elektroteknisk installasjonsarbeid

Additional classification

Øvrig elektrisk installasjonsarbeid

Additional classification

Automasjonssystemer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon for å forlenge rammeavtalen med 1 år + 1 år

5.1.3 Estimated duration

Duration

2 YEAR

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

8 000 000 NOK

Maximum value of the framework agreement

8 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project fully or partially financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Deadline for requesting additional information

18.01.2024 23:30:00+01:00

Address of the procurement documents

[ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=390784&B= ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Obligatorisk

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

Tillatt

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

25.01.2024 12:00:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

60 DAY

Information that can be supplemented after the submission deadline

No documents can be submitted later.

Additional information

Det er tilbyders ansvar at tilbudet kommer frem til rett sted til rett tid, jamfør forskriften om offentlige anskaffelser, fastsatt ved kgl. Res. 7 April 2006 nr. 402 med etterfølgende endringer.

Information about public opening

Date/time

25.01.2024 12:05:00+01:00

Place

Prost Birkelands gate 4, 4580, LYNGDAL

Additional information

Minimum to representanter fra oppdragsgiver vil gjennomføre tilbudsåpningen. Det vil bli ført protokoll fra åpningen. Konkurransedeltagere vil ikke ha adgang.

Terms of contract

Electronic invoicing

Obligatorisk

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Lyngdal kommune ] ---

Organisation providing offline access to the procurement documents

[ Lyngdal kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Lyngdal kommune ] ---

Organisation processing tenders

[ Lyngdal kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lyngdal kommune

Registration number

922 421 498

Department

Tekniske Tjenester

Postal address

Postboks 353

Town

Lyngdal

Postcode

4577

Country subentity

Agder (NO092)

Country

Norge

Contact point

Kåre Edvardsen

Email

kare.edvardsen@lyngdal.kommune.no

Telephone

+47 99483674

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Agder tingrett

Registration number

926 723 480

Department

Kristiansand

Postal address

Postboks 63,

Town

Kristiansand S

Postcode

4661

Country subentity

Agder (NO092)

Country

Norge

Email

agder.tingrett@domstol.no

Telephone

38 17 63 00

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

a4de1653-74ba-4085-8289-c0454b84ab58 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

05.01.2024 17:23

Languages in which this notice is officially available

norsk

Lyngdal kommune

Referanse
2024-100201
Kunngjøringsdato
06.01.2024
Estimert verdi
8 000 000 NOK
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter