Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lyngdal kommune] ---
Legal type of the buyer
Public undertaking
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune
Description
Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.
Procedure identifier
e07e6ceb-0a8d-485b-83f2-5c1930c7ea19
Internal identifier
2024/56
Type of procedure
Open
The procedure is accelerated
No
Main features of the procedure
Åpen anbudskonkurranse se anbudsdokumenter for mer informasjon
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Additional nature of the contract
Services
Main classification
Elektrisk ledningsføringsarbeid
Additional classification
Strømforsyningstilbehør
Additional classification
Nødstrømsanlegg
Additional classification
Strømbrytere
Additional classification
Sterkstrømsledninger
Additional classification
Brannalarmsystemer
Additional classification
Tyverialarmsystemer
Additional classification
Alarmsystemer
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid og følgearbeid i forbindelse med telefon- og kommunikasjonsledning
Additional classification
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Installasjon av brannalarmsystem
Additional classification
Installasjon av tyverialarmsystem
Additional classification
Elektroteknisk installasjonsarbeid
Additional classification
Øvrig elektrisk installasjonsarbeid
Additional classification
Automasjonssystemer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
8 000 000 NOK
Maximum value of the framework agreement
8 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Annet
Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften)
2.1.6 Grounds for exclusion
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Leverandør som mangler den nødvendige integritet som kontraktspart, eller ikke kan forventes å gjennomføre kontrakten med tilfredsstillende kvalitet, på en hensiktsmessig og forsvarlig måte eller til rett tid. ] ---
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Når oppdragsgiveren er kjent med at leverandøren ikke har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter i den stat han er etablert, eller i Norge ] ---
Description
[ Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) Når oppdragsgiveren er kjent med at leverandøren ikke har oppfylt sine forpliktelser til å betale skatter, avgifter og trygdeavgifter i den stat han er etablert, eller i Norge ] ---
Description
[ § 9-5.Avvisning på grunn av forhold ved leverandøren Forskrift om offentlige anskaffelser (anskaffelsesforskriften) ] ---
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale elektrotjenester 2024, Lyngdal kommune
Description
Lyngdal kommune ved Tekniske tjenester, inviterer til åpen tilbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av rammeavtale for kjøp av elektro- og automasjons arbeider. Kommunen har ca. 140 ulike bygg. Byggene har en samlet bygningsmasse på ca. 75 000 m2. Rammeavtalen skal fortrinnsvis benyttes for elektroarbeider ifm. løpende vedlikehold på kommunale bygg, og vedlikehold av VA anlegg innenfor kommunens eiendommer. Anskaffelsen gjelder avtale om levering av elektro- og automasjons arbeider m.m. Anskaffelsens verdi anslås til ca. 875 000,-. eks mva. per år for drift og ca. 1 125 000,-. eks mva. per år for investeringsprosjekter. Totalt anslått forbruk er ca. 2 000 000,-. eks mva. per år, men dette vil variere fra år til år ut fra kommunestyrets vedtak på økonomiplanen i tillegg til arbeidskapasitet til teknisk. Rammeavtalen skal påløpe i 2 år med mulighet for forlengelse/opsjon i 1 år + 1 år. Totalt 4 år.
Internal identifier
1
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Additional nature of the contract
Services
Main classification
Elektrisk ledningsføringsarbeid
Additional classification
Strømforsyningstilbehør
Additional classification
Nødstrømsanlegg
Additional classification
Strømbrytere
Additional classification
Sterkstrømsledninger
Additional classification
Brannalarmsystemer
Additional classification
Tyverialarmsystemer
Additional classification
Alarmsystemer
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid og følgearbeid i forbindelse med telefon- og kommunikasjonsledning
Additional classification
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Installasjon av brannalarmsystem
Additional classification
Installasjon av tyverialarmsystem
Additional classification
Elektroteknisk installasjonsarbeid
Additional classification
Øvrig elektrisk installasjonsarbeid
Additional classification
Automasjonssystemer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon for å forlenge rammeavtalen med 1 år + 1 år
5.1.3 Estimated duration
Duration
2 YEAR
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
8 000 000 NOK
Maximum value of the framework agreement
8 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project fully or partially financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Deadline for requesting additional information
18.01.2024 23:30:00+01:00
Address of the procurement documents
[ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=390784&B= ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Obligatorisk
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
Tillatt
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
25.01.2024 12:00:00+01:00
Deadline until which the tender must remain valid
60 DAY
Information that can be supplemented after the submission deadline
No documents can be submitted later.
Additional information
Det er tilbyders ansvar at tilbudet kommer frem til rett sted til rett tid, jamfør forskriften om offentlige anskaffelser, fastsatt ved kgl. Res. 7 April 2006 nr. 402 med etterfølgende endringer.
Information about public opening
Date/time
25.01.2024 12:05:00+01:00
Place
Prost Birkelands gate 4, 4580, LYNGDAL
Additional information
Minimum to representanter fra oppdragsgiver vil gjennomføre tilbudsåpningen. Det vil bli ført protokoll fra åpningen. Konkurransedeltagere vil ikke ha adgang.
Terms of contract
Electronic invoicing
Obligatorisk
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Agder tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Lyngdal kommune ] ---
Organisation providing offline access to the procurement documents
[ Lyngdal kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Lyngdal kommune ] ---
Organisation processing tenders
[ Lyngdal kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lyngdal kommune
Registration number
922 421 498
Department
Tekniske Tjenester
Postal address
Postboks 353
Town
Lyngdal
Postcode
4577
Country subentity
Agder (NO092)
Country
Norge
Contact point
Kåre Edvardsen
kare.edvardsen@lyngdal.kommune.no
Telephone
+47 99483674
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Agder tingrett
Registration number
926 723 480
Department
Kristiansand
Postal address
Postboks 63,
Town
Kristiansand S
Postcode
4661
Country subentity
Agder (NO092)
Country
Norge
agder.tingrett@domstol.no
Telephone
38 17 63 00
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
a4de1653-74ba-4085-8289-c0454b84ab58 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.01.2024 17:23
Languages in which this notice is officially available
norsk
Lyngdal kommune
- Referanse
- 2024-100201
- Kunngjøringsdato
- 06.01.2024
- Estimert verdi
- 8 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Dynamisk innkjøpsordning
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter