Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterLeie av kassaløsning og bankterminaler
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Leie av kassaløsning og bankterminaler

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Domstoladministrasjonen] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Leie av kassaløsning og bankterminaler

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.

Procedure identifier

2023-695245

Internal identifier

23/1721

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bankformidlingstjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

12 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Leie av kassaløsning og bankterminaler

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bankformidlingstjenester

Additional classification

Kasseapparater

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1+1 år, til sammen maksimalt 6 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1+1 år, til sammen maksimalt 6 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

12 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes leveranser av samme karakter/art og størrelse/omfang. Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: en redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leveiringsomfanget; en oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet; en beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes leveranser av samme karakter/art og størrelse/omfang. Dokumentasjon: En oversikt over 3 relevante leveranser som leverandøren har utført de siste 3 siste årene. Oversikten over leveransene skal minimum inneholde følgende: • Kort beskrivelse av leveransen, herunder navn på oppdragsgiver. • Tidspunkt for gjennomføring. • Omfang av leveranse i beløp. Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=382754&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.11.2023 12:00:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

61 DAY

Information about public opening

Date/time

15.11.2023 12:00:00+01:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Domstoladministrasjonen ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Domstoladministrasjonen ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Domstoladministrasjonen

Registration number

984 195 796

Postal address

Dronningens gate 2

Town

TRONDHEIM

Postcode

7011

Country

Norge

Contact point

Fredrik Thomassen

Email

fredrik.thomassen@inventura.no

Telephone

+47 41219096

Internet address

http://www.domstol.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-695245 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

16.10.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

16.10.2023

Domstoladministrasjonen

Referanse
2023-695245
Kunngjøringsdato
16.10.2023
Estimert verdi
12 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter