Leie av kassaløsning og bankterminaler
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Domstoladministrasjonen] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Leie av kassaløsning og bankterminaler
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.
Procedure identifier
2023-695245
Internal identifier
23/1721
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bankformidlingstjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
12 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Leie av kassaløsning og bankterminaler
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå kontrakt med én leverandør om leie av kassaløsning og bankterminaler. Domstolsadministrasjonen ønsker å inngå en avtale som skal dekke behovet domstolene har for å ta imot betaling. Leien skal også inkludere service, vedlikehold og bytteordning.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bankformidlingstjenester
Additional classification
Kasseapparater
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1+1 år, til sammen maksimalt 6 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av kontrakten i ytterligere 1+1+1 år, til sammen maksimalt 6 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
12 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha den nødvendige økonomiske og finansielle kapasitet til å utføre kontrakten. Det er tilstrekkelig for å oppfylle kravet at leverandøren har oppnådd kredittratingen «kredittverdig» eller tilsvarende. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering fra et anerkjent kredittvurderingsselskap basert på siste regnskapstall. Vurderingen må ikke være eldre enn 3 måneder.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes leveranser av samme karakter/art og størrelse/omfang. Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandøren skal ha gjennomføringsevne til å oppfylle kontrakten. Dokumentasjonskrav: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: en redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leveiringsomfanget; en oversikt over selskapets historikk, organisering og eierforhold, samt en beskrivelse av dagens virksomhet; en beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for gjennomføring av denne kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha erfaring fra relevante og sammenlignbare leveranser. Med relevante og sammenlignbare leveranser menes leveranser av samme karakter/art og størrelse/omfang. Dokumentasjon: En oversikt over 3 relevante leveranser som leverandøren har utført de siste 3 siste årene. Oversikten over leveransene skal minimum inneholde følgende: • Kort beskrivelse av leveransen, herunder navn på oppdragsgiver. • Tidspunkt for gjennomføring. • Omfang av leveranse i beløp. Krav: Leverandøren skal ha et dokumentert kvalitetsledelsessystem. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring. Dersom leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 9001 eller tilsvarende kvalitetssikringssertifiseringer, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=382754&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.11.2023 12:00:00+01:00
Deadline until which the tender must remain valid
61 DAY
Information about public opening
Date/time
15.11.2023 12:00:00+01:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Domstoladministrasjonen ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Domstoladministrasjonen ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Domstoladministrasjonen
Registration number
984 195 796
Postal address
Dronningens gate 2
Town
TRONDHEIM
Postcode
7011
Country
Norge
Contact point
Fredrik Thomassen
fredrik.thomassen@inventura.no
Telephone
+47 41219096
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-695245 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
16.10.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
16.10.2023
Domstoladministrasjonen
- Referanse
- 2023-695245
- Kunngjøringsdato
- 16.10.2023
- Estimert verdi
- 12 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter