Glassmestertjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester. Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold, ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Karmøy Kommune] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Glassmestertjenester
Description
Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester. Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold, ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument.
Procedure identifier
2023-691268
Internal identifier
2023/1375
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
3 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Glassmestertjenester
Description
Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester. Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold, ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument. Tjenesteyteren skal oppgi en fast kontaktperson som mottar bestillinger og følger opp kontrakten vis a vis Karmøy kommune. Kontaktpersonen skal delta på oppfølgingsmøter med kommunen ved behov uten at dette medfører kostnader for kommunen. Det vil forekomme arbeid på eiendommer der kommunen har leietakere/brukere/beboere, og hvor ekstra sikring og sikkerhetsklarering av tilbudt personell er påkrevet. Tjenesteyteren skal, i gjennomføringen av arbeidet, forholde seg til dette på en akseptabel måte med hensyn til sikkerhet, effektivitet og atferd. For ordinære oppdrag for tjenestesteder i drift, avtales oppstart og gjennomføring med avtalt kontaktperson på det enkelte sted så snart som mulig etter mottatt bestilling/avrop. Tjenesteyteren sørger for adekvat avsperring/sikring mens arbeidet pågår, holder arbeidsstedet ryddig og foretar fullstendig opprydding etter fullført oppdrag. Det forutsettes at Tjenesteyteren tilpasser sine arbeider med de øvrige aktiviteter på arbeidsstedet. Tjenesteyteren skal gi tilbakemelding om oppstarts- og forventet ferdigstillelsestidspunkt. Dersom ikke annet er avtalt, skal det foretas en befaring på stedet med Oppdragsgiver før oppstart, og en ferdigbefaring etter utførelse av oppdraget Glassmestertjenester Glassmestertjenester vil typisk omfatte følgende arbeid: - Anskaffelse, bearbeiding og montering av glass i vinduer og dører - Sikring av bygg ved skader, hærverk o.l. - Montering av nye vinduer, f.eks. støydempende, solavskjermende, sikkerhetsglass etc. - Div. servicearbeid Glassmestermateriell mv. (byggevarer) Kontrakten omfatter leveranse av forskjellige typer glass etter mål. - Isolerglass - Sikkerhetsglass - Brannherdige - Støydempende - Solavskjermende mm
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger
Additional classification
Sikkerhetsglass
Additional classification
Isolerglass
Additional classification
Maler- og glassarbeide
Additional classification
Glassarbeide
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Kontrakten kan forlenges med ett pluss ett år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
3 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
Participation is reserved to sheltered workshops and economic operators aiming at the social and professional integration of disabled or disadvantaged persons.
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Se konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se konkurransegrunnlaget
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196595593.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
31.03.2023 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
31.03.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Haugaland tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Karmøy Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Karmøy Kommune
Registration number
940791901
Postal address
Statsråd Vinjes gate 25
Town
KOPERVIK
Postcode
4250
Country
Norge
Contact point
Thor Elias Sandvig
tes02@karmoy.kommune.no
Telephone
+47 92224682
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Haugaland tingrett
Town
Haugesund
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-691268 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.02.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.02.2023
Karmøy Kommune
- Referanse
- 2023-691268
- Kunngjøringsdato
- 14.02.2023
- Estimert verdi
- 3 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter