Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterGlassmestertjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Glassmestertjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester.  Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold,  ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Karmøy Kommune] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Glassmestertjenester

Description

Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester.  Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold,  ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument.

Procedure identifier

2023-691268

Internal identifier

2023/1375

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Glassmestertjenester

Description

Karmøy kommune, heretter kalt oppdragsgiver, har som mål å inngå avtale om kjøp av glassmestertjenester.  Avtalen gjelder glassmesterarbeid (reparasjoner, vedlikehold,  ombygging m.m.) og materiell som beskrevet i dette dokument. Tjenesteyteren skal oppgi en fast kontaktperson som mottar bestillinger og følger opp kontrakten vis a vis Karmøy kommune. Kontaktpersonen skal delta på oppfølgingsmøter med kommunen ved behov uten at dette medfører kostnader for kommunen. Det vil forekomme arbeid på eiendommer der kommunen har leietakere/brukere/beboere,  og hvor ekstra sikring og sikkerhetsklarering av tilbudt personell er påkrevet. Tjenesteyteren skal, i gjennomføringen av arbeidet, forholde seg til dette på en akseptabel måte med hensyn til sikkerhet, effektivitet og atferd. For ordinære oppdrag for tjenestesteder i drift, avtales oppstart og gjennomføring med avtalt kontaktperson på det enkelte sted så snart som mulig etter mottatt bestilling/avrop. Tjenesteyteren sørger for adekvat avsperring/sikring mens arbeidet pågår, holder arbeidsstedet ryddig og foretar fullstendig opprydding etter fullført oppdrag. Det forutsettes at Tjenesteyteren tilpasser sine arbeider med de øvrige aktiviteter på arbeidsstedet. Tjenesteyteren skal gi tilbakemelding om oppstarts- og forventet ferdigstillelsestidspunkt. Dersom ikke annet er avtalt, skal det foretas en befaring på stedet med Oppdragsgiver før oppstart, og en ferdigbefaring etter utførelse av oppdraget Glassmestertjenester Glassmestertjenester vil typisk omfatte følgende arbeid: - Anskaffelse, bearbeiding og montering av glass i vinduer og dører - Sikring av bygg ved skader, hærverk o.l. - Montering av nye vinduer, f.eks. støydempende, solavskjermende, sikkerhetsglass etc. - Div. servicearbeid Glassmestermateriell mv. (byggevarer) Kontrakten omfatter leveranse av forskjellige typer glass etter mål. - Isolerglass - Sikkerhetsglass - Brannherdige - Støydempende - Solavskjermende mm

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold knyttet til bygninger

Additional classification

Sikkerhetsglass

Additional classification

Isolerglass

Additional classification

Maler- og glassarbeide

Additional classification

Glassarbeide

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Kontrakten kan forlenges med ett pluss ett år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

Participation is reserved to sheltered workshops and economic operators aiming at the social and professional integration of disabled or disadvantaged persons.

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Se konkurransegrunnlaget

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransegrunnlaget

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransegrunnlaget

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196595593.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

31.03.2023 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

31.03.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Haugaland tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Karmøy Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Karmøy Kommune

Registration number

940791901

Postal address

Statsråd Vinjes gate 25

Town

KOPERVIK

Postcode

4250

Country

Norge

Contact point

Thor Elias Sandvig

Email

tes02@karmoy.kommune.no

Telephone

+47 92224682

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Haugaland tingrett

Town

Haugesund

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-691268 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

14.02.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

14.02.2023

Karmøy Kommune

Referanse
2023-691268
Kunngjøringsdato
14.02.2023
Estimert verdi
3 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter