Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver ønsker tilbud på møbler og interiør til bruk i private husholdninger. Det er estimert at rammeavtalen har et årlig omfang på ca. 1.000.000-2.000.000 for Bodø kommune. Det årlige beløpet påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og stipulert samlet kontraktsverdi inklusive opsjon på forlengelse er ca. 6.000.000,-. Beløpene er veiledende, basert på siste års forbruk og vurdering av fremtidig behov. Maksimal verdi for kontrakten er 10.000.000,-. Alle beløp er oppgitt i NOK, ekskl. mva. Estimert kontraktsverdi medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør. For nærmere beskrivelse av konkurranse, se konkurransegrunnlag med vedlegg. 

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Bodø Kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger

Description

Oppdragsgiver ønsker tilbud på møbler og interiør til bruk i private husholdninger. Det er estimert at rammeavtalen har et årlig omfang på ca. 1.000.000-2.000.000 for Bodø kommune. Det årlige beløpet påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og stipulert samlet kontraktsverdi inklusive opsjon på forlengelse er ca. 6.000.000,-. Beløpene er veiledende, basert på siste års forbruk og vurdering av fremtidig behov. Maksimal verdi for kontrakten er 10.000.000,-. Alle beløp er oppgitt i NOK, ekskl. mva. Estimert kontraktsverdi medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør. For nærmere beskrivelse av konkurranse, se konkurransegrunnlag med vedlegg. 

Procedure identifier

2023-689363

Internal identifier

2023/21

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Soveroms-, spisestue og dagligstuemøbler

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger

Description

Rammeavtalen vil omfatte møbler og interiør primært til bruk av flyktningkontoret i Bodø kommune, herunder sofa, bord, tepper, senger, m.m. til husholdninger. Behovet for tilgang til møbler påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og vårt behov deles derfor i to ulike kategorier: - «Normalsituasjon»: under et år med jevn strøm av flyktninger har Bodø kommune behov for å kunne tilby møbler til ca. 70 personer fordelt på omtrent 30-40 husstander. Vi vil i slike situasjoner ha behov for å få levert møblene innen 2 dager. Vi har behov for et standardsortiment av varer. - «Krise»-situasjoner: Under et år med særlig høy strøm av flyktninger (som eksempel Syriakrisen og Ukraina krigen) vil Bodø kommune ha behov for å kunne tilby møbler til et langt større og mindre definerbart antall personer og husstander. I slike situasjoner vil vi imidlertid kunne akseptere en leveringstid på 2 til 3 uker, og vi vil gjennomføre bestillinger av møbler til omtrent 30 husstander per gang. Disse møblene kan Bodø kommune inntil videre selv oppbevare for så å distribuere disse til boligene. Det er imidlertid ingen permanent lagerløsning for dette, og det kan derfor oppstå en situasjon hvor kommunen har behov for tilgang på et stort antall møbler på kort tid, uten å selv kunne oppbevare disse. Vi har behov for et standardsortiment av varer. Rammeavtalen avgrenses mot kontormøbler (møbler til personalrom/kontorer med videre som er ment for ansatte), mot skole- og barnehagemøbler (møbler brukt til barn i skole og barnehage inne i klasserom, avdeling eller fellesarealer) og mot helsemøbler (møbler som skal ivareta særlige behov for barn og ansatte i alle virksomheter).

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Soveroms-, spisestue og dagligstuemøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse inventar

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse 1+1 år.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Bodø

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandør er lovlig etablert virksomhet som er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyder skal levere årsregnskap med revisorberetning.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

I/A

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

I/A

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/192601893.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

16.02.2023 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

16.02.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

3

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Salten og Lofoten tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Bodø Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Bodø Kommune

Registration number

972418013

Postal address

Kongens gt. 23

Town

BODØ

Postcode

8006

Country

Norge

Contact point

Marie Stenhammer Berntzen

Email

marie.stenhammer.berntzen@bodo.kommune.no

Telephone

+47 75555000

Fax

+47 75555018

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Salten og Lofoten tingrett

Town

Bodø

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-689363 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

04.01.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

04.01.2023

Bodø Kommune

Referanse
2023-689363
Kunngjøringsdato
04.01.2023
Estimert verdi
6 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter