2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker tilbud på møbler og interiør til bruk i private husholdninger. Det er estimert at rammeavtalen har et årlig omfang på ca. 1.000.000-2.000.000 for Bodø kommune. Det årlige beløpet påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og stipulert samlet kontraktsverdi inklusive opsjon på forlengelse er ca. 6.000.000,-. Beløpene er veiledende, basert på siste års forbruk og vurdering av fremtidig behov. Maksimal verdi for kontrakten er 10.000.000,-. Alle beløp er oppgitt i NOK, ekskl. mva. Estimert kontraktsverdi medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør. For nærmere beskrivelse av konkurranse, se konkurransegrunnlag med vedlegg.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bodø Kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på møbler og interiør til bruk i private husholdninger. Det er estimert at rammeavtalen har et årlig omfang på ca. 1.000.000-2.000.000 for Bodø kommune. Det årlige beløpet påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og stipulert samlet kontraktsverdi inklusive opsjon på forlengelse er ca. 6.000.000,-. Beløpene er veiledende, basert på siste års forbruk og vurdering av fremtidig behov. Maksimal verdi for kontrakten er 10.000.000,-. Alle beløp er oppgitt i NOK, ekskl. mva. Estimert kontraktsverdi medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandør. For nærmere beskrivelse av konkurranse, se konkurransegrunnlag med vedlegg.
Procedure identifier
2023-689363
Internal identifier
2023/21
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Soveroms-, spisestue og dagligstuemøbler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
2023/21 - Rammeavtale møbler og interiør til bruk i private husholdninger
Description
Rammeavtalen vil omfatte møbler og interiør primært til bruk av flyktningkontoret i Bodø kommune, herunder sofa, bord, tepper, senger, m.m. til husholdninger. Behovet for tilgang til møbler påvirkes i stor grad av flyktningestrømmer og verdenssituasjonen for øvrig, og vårt behov deles derfor i to ulike kategorier: - «Normalsituasjon»: under et år med jevn strøm av flyktninger har Bodø kommune behov for å kunne tilby møbler til ca. 70 personer fordelt på omtrent 30-40 husstander. Vi vil i slike situasjoner ha behov for å få levert møblene innen 2 dager. Vi har behov for et standardsortiment av varer. - «Krise»-situasjoner: Under et år med særlig høy strøm av flyktninger (som eksempel Syriakrisen og Ukraina krigen) vil Bodø kommune ha behov for å kunne tilby møbler til et langt større og mindre definerbart antall personer og husstander. I slike situasjoner vil vi imidlertid kunne akseptere en leveringstid på 2 til 3 uker, og vi vil gjennomføre bestillinger av møbler til omtrent 30 husstander per gang. Disse møblene kan Bodø kommune inntil videre selv oppbevare for så å distribuere disse til boligene. Det er imidlertid ingen permanent lagerløsning for dette, og det kan derfor oppstå en situasjon hvor kommunen har behov for tilgang på et stort antall møbler på kort tid, uten å selv kunne oppbevare disse. Vi har behov for et standardsortiment av varer. Rammeavtalen avgrenses mot kontormøbler (møbler til personalrom/kontorer med videre som er ment for ansatte), mot skole- og barnehagemøbler (møbler brukt til barn i skole og barnehage inne i klasserom, avdeling eller fellesarealer) og mot helsemøbler (møbler som skal ivareta særlige behov for barn og ansatte i alle virksomheter).
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Soveroms-, spisestue og dagligstuemøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse inventar
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse 1+1 år.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Bodø
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandør er lovlig etablert virksomhet som er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder må ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal levere årsregnskap med revisorberetning.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
I/A
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
I/A
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/192601893.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
16.02.2023 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
16.02.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
3
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Salten og Lofoten tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bodø Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bodø Kommune
Registration number
972418013
Postal address
Kongens gt. 23
Town
BODØ
Postcode
8006
Country
Norge
Contact point
Marie Stenhammer Berntzen
marie.stenhammer.berntzen@bodo.kommune.no
Telephone
+47 75555000
Fax
+47 75555018
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Salten og Lofoten tingrett
Town
Bodø
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-689363 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
04.01.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
04.01.2023
Bodø Kommune
- Referanse
- 2023-689363
- Kunngjøringsdato
- 04.01.2023
- Estimert verdi
- 6 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter