Utgått
Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom
Description
Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.
Procedure identifier
2023-681775
Internal identifier
1
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
11 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom
Description
Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester
Additional classification
Arkitekt- og relaterte tjenester
Additional classification
Ingeniørtjenester
Additional classification
Prosjektering
Additional classification
Byplanleggings- og landskapsarkitekttjenester
Additional classification
Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser
Additional classification
Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet
Additional classification
Juridisk rådgivning og informasjonstjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Oslo og Viken (NO08)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Opsjon på forlengelse 1 + 1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
11 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Oppdragsgiver vi vil selv innhente en kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes rådgivningsoppdrag knyttet til park og byrom. Dokumentasjon: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav 2: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon: En oversikt over teknisk personell eller tekniske enheter som leverandøren disponerer til gjennomføring av kontrakten Krav 3: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet, risiko og målsetting. Dokumentasjon: Innholdsfortegnelsen til leverandørens kvalitetssikringssystem. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Krav 4: Leverandøren skal ha miljøledelsestiltak tilpasset leveransens miljømålsetting, miljøegenskaper, kompleksitet og risiko. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn eller tilsvarende, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=355822&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
17.04.2023 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
17.04.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Klagenemndsekretariatet ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo
Registration number
974778742
Town
Oslo
Country
Norge
Contact point
Synnøve Jørgensen
synnove.jorgensen@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C. J. Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0164
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemndsekretariatet
Postal address
Zander Kaaes gate 7
Town
Bergen
Postcode
5015
Country
Norge
Post@knse.no
Telephone
+47 55193000
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten
Postal address
Postboks 6538 Etterstad
Town
Oslo
Postcode
0606
Country
Norge
anskaffelser@uke.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-681775 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
13.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
13.03.2023
Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo
- Referanse
- 2023-681775
- Estimert verdi
- 11 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter