Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 13.03.2023
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom

Description

Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.

Procedure identifier

2023-681775

Internal identifier

1

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

11 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale på rådgivingstjenester for park og byrom

Description

Formålet med anskaffelsen er å få tilgang på kompetanse på prosjektering, byggeledelse, prosjektledelse og fagressurser på tilknyttede fagområder på oppdrag i park og byrom. Anskaffelsen skal bidra til gjennomføring av Parkplan 2023-2024 (BGO 2022) og den til enhver tid gjeldende Programplanen Områdeløft (BGO 2022). I tillegg skal tjenestene som anskaffes bidra til gjennomføring av løpende oppgaver i Avdeling Lokalsamfunn. Avtalen skal også kunne benyttes av andre avdelinger i BGO dersom det oppstår behov i avtaleperioden.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning ingeniør- og byggetekniske tjenester

Additional classification

Arkitekt- og relaterte tjenester

Additional classification

Ingeniørtjenester

Additional classification

Prosjektering

Additional classification

Byplanleggings- og landskapsarkitekttjenester

Additional classification

Bygge- og anleggsrelaterte tjenesteytelser

Additional classification

Forretningstjenester: lov, reklame, rådgiving, ansettelse, trykking og sikkerhet

Additional classification

Juridisk rådgivning og informasjonstjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Oslo og Viken (NO08)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon på forlengelse 1 + 1 år

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

11 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Oppdragsgiver vi vil selv innhente en kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav 1: Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes rådgivningsoppdrag knyttet til park og byrom. Dokumentasjon: Kort beskrivelse av de viktigste leveranser de siste tre år, herunder opplysninger om kontraktens verdi, tidspunkt for levering, antall leveringspunkter samt navn på oppdragsgiver og en beskrivelse av oppdragets innhold. Krav 2: Leverandøren skal ha kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjon: En oversikt over teknisk personell eller tekniske enheter som leverandøren disponerer til gjennomføring av kontrakten Krav 3: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset leveransens kompleksitet, risiko og målsetting. Dokumentasjon: Innholdsfortegnelsen til leverandørens kvalitetssikringssystem. Alternativt: Attest for firmaets kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetssikringsstandarder, eksempelvis ISO 9001:2015. Krav 4: Leverandøren skal ha miljøledelsestiltak tilpasset leveransens miljømålsetting, miljøegenskaper, kompleksitet og risiko. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens miljøledelsestiltak. Hvis leverandøren er sertifisert i henhold til ISO 14001, EMAS eller Miljøfyrtårn eller tilsvarende, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=355822&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

17.04.2023 12:00:00+02:00

Information about public opening

Date/time

17.04.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Klagenemndsekretariatet ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo

Registration number

974778742

Town

Oslo

Country

Norge

Contact point

Synnøve Jørgensen

Email

synnove.jorgensen@uke.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C. J. Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Klagenemndsekretariatet

Postal address

Zander Kaaes gate 7

Town

Bergen

Postcode

5015

Country

Norge

Email

Post@knse.no

Telephone

+47 55193000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Oslo kommune v/ Utviklings- og kompetanseetaten

Postal address

Postboks 6538 Etterstad

Town

Oslo

Postcode

0606

Country

Norge

Email

anskaffelser@uke.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-681775 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

13.03.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

13.03.2023

Oslo kommune v/ Bydel gamle Oslo

Referanse
2023-681775
Estimert verdi
11 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter