Veiledende kunngjøring - Videobriller og software for videobasert beslutningsstøtte
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Sykehusinnkjøp ønsker på vegne av HDO med underliggende kunder og samarbeidende tjenester å anskaffe videobriller/hodekamera og software for videobasert beslutningsstøtte til bruk i nødmelde-, helse-, omsorg- og prehospital tjeneste.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Veiledende kunngjøring - Videobriller og software for videobasert beslutningsstøtte
Description
Sykehusinnkjøp ønsker på vegne av HDO med underliggende kunder og samarbeidende tjenester å anskaffe videobriller/hodekamera og software for videobasert beslutningsstøtte til bruk i nødmelde-, helse-, omsorg- og prehospital tjeneste.
Internal identifier
2023/929
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Videokonferanseutstyr
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 3: Part
3.1 Part PAR-0000
Title
Veiledende kunngjøring - Videobriller og software for videobasert beslutningsstøtte
Description
Sykehusinnkjøp ønsker på vegne av HDO med underliggende kunder og samarbeidende tjenester å anskaffe videobriller/hodekamera og software for videobasert beslutningsstøtte. Løsningen skal inkluderer både videobriller/hodekamera, software med mulighet for fjernadministrasjon og serviceavtale. Den samlede løsningen må på bakgrunn av bruksmiljøet være egnet for blant annet to-veis kommunikasjon, tilby sikker strømming av live video, håndfri betjening (talestyring), røff håndtering og den skal kunne vaskes og steriliseres. Løsningen må kunne benyttes til kommunikasjon inn mot allerede eksisterende videosystemer som leveres av Norsk Helsenett. Løsningen anskaffes for å operasjonalisere og rulle ut en nasjonal løsning for å etablere kapabilitet og gevinster identifisert i pilotprosjekt gjennomført ved Sykehuset Innlandet (https://sykehuset-innlandet.no/fag-og-forskning/forskning/innovasjon/prehospital-beslutningsstotte). Hensikten med denne kunngjøringen er å gjøre markedet oppmerksom på den kommende prosessen. Anskaffelsen er planlagt utlyst Q2, 2023. I denne forbindelse vil det bli invitert til dialogmøter fredag 16. juni 2023 med interesserte tilbydere. Alle tilbydere som ønsker å delta på dialogmøte med Oppdragsgiver bes melde interesse i kommunikasjonsmodulen i Mercell innen onsdag 14. juni 2023 kl. 1600.
3.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Videokonferanseutstyr
Additional classification
Videoutstyr
Additional classification
Programvare for videokonferanser
Additional classification
Diverse programvarepakker og computersystemer
3.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
3.1.5 Generell informasjon
3.1.9 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
SYKEHUSINNKJØP HF
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-677919 01
Form type
Planning
Notice type
Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information
Notice dispatch date
09.06.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.06.2023
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2023-677919
- Kunngjøringsdato
- 09.06.2023
- Estimert verdi
- 20 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Veiledende kunngjøring
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.