Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter23/273 Kantinedrift
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

23/273 Kantinedrift

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av Kantinetjenester til Medietilsynet. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Medietilsynet har 35 ansatte. Pga. delvis hjemmekontor er det i gjennomsnitt 18-20 tilstede på kontoret daglig, bortsett fra en dag i uken, da så godt som alle er tilstede. Det er lagt opp til en åpningstid i kantinen fra kl. 11-1230 daglig. Kantinen stenger i ferietiden (normalt seks uker i sommerperioden, jul/nyttår og påske + øvrige helligdager). For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Medietilsynet] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

23/273 Kantinedrift

Description

Konkurransen gjelder levering av Kantinetjenester til Medietilsynet. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Medietilsynet har 35 ansatte. Pga. delvis hjemmekontor er det i gjennomsnitt 18-20 tilstede på kontoret daglig, bortsett fra en dag i uken, da så godt som alle er tilstede. Det er lagt opp til en åpningstid i kantinen fra kl. 11-1230 daglig. Kantinen stenger i ferietiden (normalt seks uker i sommerperioden, jul/nyttår og påske + øvrige helligdager). For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2023-676402

Internal identifier

23050

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kantinevirksomhet

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afabxixdxp

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

23/273 Kantinedrift

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Kontrakt Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt, med tilhørende standardvilkår. Kontrakten har en varighet fra og med 2023-06-01 til og med 2025-05-31 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 1 år av gangen etter dette. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kantinevirksomhet

Additional classification

Drift av kantiner

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.06.2023

End date

31.05.2025

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afabxixdxp ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.04.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

116 DAY

Information about public opening

Date/time

13.04.2023 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Søndre Østfold tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Medietilsynet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Medietilsynet

Registration number

974 760 886

Postal address

Nygata 4

Town

Fredrikstad

Postcode

1607

Country

Norge

Contact point

Karl Petter Kristiansen

Email

karlpetter@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Søndre Østfold tingrett

Town

Fredrikstad

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-676402 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

06.03.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

06.03.2023

Medietilsynet

Referanse
2023-676402
Kunngjøringsdato
06.03.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter