23/273 Kantinedrift
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av Kantinetjenester til Medietilsynet. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Medietilsynet har 35 ansatte. Pga. delvis hjemmekontor er det i gjennomsnitt 18-20 tilstede på kontoret daglig, bortsett fra en dag i uken, da så godt som alle er tilstede. Det er lagt opp til en åpningstid i kantinen fra kl. 11-1230 daglig. Kantinen stenger i ferietiden (normalt seks uker i sommerperioden, jul/nyttår og påske + øvrige helligdager). For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Medietilsynet] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
23/273 Kantinedrift
Description
Konkurransen gjelder levering av Kantinetjenester til Medietilsynet. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,- eks. mva pr. år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Medietilsynet har 35 ansatte. Pga. delvis hjemmekontor er det i gjennomsnitt 18-20 tilstede på kontoret daglig, bortsett fra en dag i uken, da så godt som alle er tilstede. Det er lagt opp til en åpningstid i kantinen fra kl. 11-1230 daglig. Kantinen stenger i ferietiden (normalt seks uker i sommerperioden, jul/nyttår og påske + øvrige helligdager). For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2023-676402
Internal identifier
23050
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kantinevirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afabxixdxp
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
23/273 Kantinedrift
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Kontrakt Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt, med tilhørende standardvilkår. Kontrakten har en varighet fra og med 2023-06-01 til og med 2025-05-31 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 1 år av gangen etter dette. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kantinevirksomhet
Additional classification
Drift av kantiner
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.06.2023
End date
31.05.2025
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afabxixdxp ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.04.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
116 DAY
Information about public opening
Date/time
13.04.2023 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Søndre Østfold tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Medietilsynet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Medietilsynet
Registration number
974 760 886
Postal address
Nygata 4
Town
Fredrikstad
Postcode
1607
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Søndre Østfold tingrett
Town
Fredrikstad
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-676402 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
06.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
06.03.2023
Medietilsynet
- Referanse
- 2023-676402
- Kunngjøringsdato
- 06.03.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter