Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av Barnevernstjenester, avlastningstjenester/ besøksopphold. Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte bruker og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester. Behovet for tjenesten varierer i omfang og blir kjøpt enkeltvis fra sak til sak. Kommunen ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med flere aktører for å sikre tilgjengelighet, gode vilkår og etterlevelse av regelverket. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[ARENDAL KOMMUNE] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder levering av Barnevernstjenester, avlastningstjenester/ besøksopphold. Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte bruker og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester. Behovet for tjenesten varierer i omfang og blir kjøpt enkeltvis fra sak til sak. Kommunen ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med flere aktører for å sikre tilgjengelighet, gode vilkår og etterlevelse av regelverket. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.
Procedure identifier
2023-675336
Internal identifier
23069
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Barne- og ungdomsomsorg
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afnkxknzuq
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale
Description
Dersom spesielle hensyn relatert til brukers behov eller særskilte forhold ved bruker gjør det nødvendig, kan Oppdragsgiver foreta en direkteanskaffelse fra en tredjepart. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 7.500.000,- kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2023-06-01 til og med 2025-05-31. Avtalen løper automatisk videre i ytterligere 2 år med mindre den blir sagt opp av en av partene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Barne- og ungdomsomsorg
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Agder (NO092)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.06.2023
End date
31.05.2025
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afnkxknzuq ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
03.05.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARENDAL KOMMUNE ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
ARENDAL KOMMUNE
Registration number
940 493 021
Postal address
Sam Eydes plass 4
Town
Arendal
Postcode
4836
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-675336 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
27.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
27.03.2023
ARENDAL KOMMUNE
- Referanse
- 2023-675336
- Kunngjøringsdato
- 27.03.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter