Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterNy konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av Barnevernstjenester, avlastningstjenester/ besøksopphold. Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte bruker og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester. Behovet for tjenesten varierer i omfang og blir kjøpt enkeltvis fra sak til sak. Kommunen ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med flere aktører for å sikre tilgjengelighet, gode vilkår og etterlevelse av regelverket. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[ARENDAL KOMMUNE] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder levering av Barnevernstjenester, avlastningstjenester/ besøksopphold. Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte bruker og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester. Behovet for tjenesten varierer i omfang og blir kjøpt enkeltvis fra sak til sak. Kommunen ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med flere aktører for å sikre tilgjengelighet, gode vilkår og etterlevelse av regelverket. Anskaffelsen er estimert til å være under EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer.

Procedure identifier

2023-675336

Internal identifier

23069

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Barne- og ungdomsomsorg

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afnkxknzuq

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Ny konkurranse - Kjøp av barnevernstjenester, rammeavtale

Description

Dersom spesielle hensyn relatert til brukers behov eller særskilte forhold ved bruker gjør det nødvendig, kan Oppdragsgiver foreta en direkteanskaffelse fra en tredjepart. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 7.500.000,- kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2023-06-01 til og med 2025-05-31. Avtalen løper automatisk videre i ytterligere 2 år med mindre den blir sagt opp av en av partene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Barne- og ungdomsomsorg

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.06.2023

End date

31.05.2025

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afnkxknzuq ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

03.05.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARENDAL KOMMUNE ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

ARENDAL KOMMUNE

Registration number

940 493 021

Postal address

Sam Eydes plass 4

Town

Arendal

Postcode

4836

Country

Norge

Contact point

Karl Petter Kristiansen

Email

karlpetter@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-675336 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

27.03.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

27.03.2023

ARENDAL KOMMUNE

Referanse
2023-675336
Kunngjøringsdato
27.03.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter