Vinterdrift - Sandmoen og Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminal Brattøra
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Trøndelag fylkeskommune (TRFK) v/ seksjon Eiendom. Oppdragsgiver innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av vinterdrift for Sandmoen bussdepot, Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminalen på Brattøra. Oppdraget omfatter tjenester knyttet til vinterdrift ved følgende områder: - Delkontrakt 1: Sandmoen Bussdepot - Delkontrakt 2: Sorgenfri Bussepot - Delkontrakt 3: Hurtigbåtterminalen Brattøra Følgende tjenester inngår i vinterdriften: - Beredskapsordning - Snørydding - Strøing og salting - Feiing og spyling - Rensing av utvendige sluk og sandfang Det vises til vedlagte kravspesifikasjon (bilag 1) for nærmere beskrivelse og krav til leveransen.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Trøndelag fylkeskommune] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Vinterdrift - Sandmoen og Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminal Brattøra
Description
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Trøndelag fylkeskommune (TRFK) v/ seksjon Eiendom. Oppdragsgiver innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av vinterdrift for Sandmoen bussdepot, Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminalen på Brattøra. Oppdraget omfatter tjenester knyttet til vinterdrift ved følgende områder: - Delkontrakt 1: Sandmoen Bussdepot - Delkontrakt 2: Sorgenfri Bussepot - Delkontrakt 3: Hurtigbåtterminalen Brattøra Følgende tjenester inngår i vinterdriften: - Beredskapsordning - Snørydding - Strøing og salting - Feiing og spyling - Rensing av utvendige sluk og sandfang Det vises til vedlagte kravspesifikasjon (bilag 1) for nærmere beskrivelse og krav til leveransen.
Procedure identifier
2023-674438
Internal identifier
202311991
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
3
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Delkontrakt 1 - Sandmoen Bussdepot
Description
Viser til bilag 1 og bilag 1 - Vedlegg 1.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter
Additional classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
Additional classification
Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
Additional classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Isrydding
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.10.2023
End date
15.05.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne
Weight (percentage, exact)
30
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
70
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.04.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
14.04.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trøndelag fylkeskommune ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Delkontrakt 2 - Sorgenfri Bussepot
Description
Viser til bilag 1 og bilag 1 - vedlegg 2
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter
Additional classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
Additional classification
Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
Additional classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Isrydding
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.10.2023
End date
15.05.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne
Weight (percentage, exact)
30
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
70
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.04.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
14.04.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trøndelag fylkeskommune ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Delkontrakt 3 - Hurtigbåtterminalen Brattøra
Description
Se bilag 1 og bilag 1 - vedlegg 3
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter
Additional classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)
Additional classification
Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester
Additional classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Isrydding
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.10.2023
End date
15.05.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne
Weight (percentage, exact)
30
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
70
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
14.04.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
14.04.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trøndelag fylkeskommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Trøndelag fylkeskommune
Registration number
817920632
Postal address
Seilmakergata 2
Town
STEINKJER
Postcode
7725
Country
Norge
Contact point
Håkon Farstad
e-hakfa@trondelagfylke.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Trøndelag tingrett
Town
Trondheim
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-674438 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
04.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
04.03.2023
Trøndelag fylkeskommune
- Referanse
- 2023-674438
- Kunngjøringsdato
- 04.03.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter