Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVinterdrift - Sandmoen og Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminal Brattøra
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Vinterdrift - Sandmoen og Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminal Brattøra

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Trøndelag fylkeskommune (TRFK) v/ seksjon Eiendom. Oppdragsgiver innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av vinterdrift for Sandmoen bussdepot, Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminalen på Brattøra. Oppdraget omfatter tjenester knyttet til vinterdrift ved følgende områder: - Delkontrakt 1: Sandmoen Bussdepot - Delkontrakt 2: Sorgenfri Bussepot - Delkontrakt 3: Hurtigbåtterminalen Brattøra Følgende tjenester inngår i vinterdriften: - Beredskapsordning - Snørydding - Strøing og salting - Feiing og spyling - Rensing av utvendige sluk og sandfang Det vises til vedlagte kravspesifikasjon (bilag 1) for nærmere beskrivelse og krav til leveransen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Trøndelag fylkeskommune] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Vinterdrift - Sandmoen og Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminal Brattøra

Description

Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Trøndelag fylkeskommune (TRFK) v/ seksjon Eiendom. Oppdragsgiver innbyr herved til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av vinterdrift for Sandmoen bussdepot, Sorgenfri bussdepot og Hurtigbåtterminalen på Brattøra. Oppdraget omfatter tjenester knyttet til vinterdrift ved følgende områder: - Delkontrakt 1: Sandmoen Bussdepot - Delkontrakt 2: Sorgenfri Bussepot - Delkontrakt 3: Hurtigbåtterminalen Brattøra Følgende tjenester inngår i vinterdriften: - Beredskapsordning - Snørydding - Strøing og salting - Feiing og spyling - Rensing av utvendige sluk og sandfang Det vises til vedlagte kravspesifikasjon (bilag 1) for nærmere beskrivelse og krav til leveransen.

Procedure identifier

2023-674438

Internal identifier

202311991

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Snørydding og brøyting

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

3

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Delkontrakt 1 - Sandmoen Bussdepot

Description

Viser til bilag 1 og bilag 1 - Vedlegg 1.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

Additional classification

Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester

Additional classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Isrydding

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.10.2023

End date

15.05.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne

Weight (percentage, exact)

30

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

70

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.04.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

14.04.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Trøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trøndelag fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Delkontrakt 2 - Sorgenfri Bussepot

Description

Viser til bilag 1 og bilag 1 - vedlegg 2

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

Additional classification

Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester

Additional classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Isrydding

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.10.2023

End date

15.05.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne

Weight (percentage, exact)

30

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

70

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.04.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

14.04.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Trøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trøndelag fylkeskommune ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Delkontrakt 3 - Hurtigbåtterminalen Brattøra

Description

Se bilag 1 og bilag 1 - vedlegg 3

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Gruvedrift, grunnmetaller og relaterte produkter

Additional classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

Additional classification

Transporttjenester (bortsett fra avfallstransport)

Additional classification

Avløp, søppel, sanitære og miljømessige tjenester

Additional classification

Snørydding og brøyting

Additional classification

Isrydding

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.10.2023

End date

15.05.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen vil ha oppstart 1.10.2023 og vare til 15.5.2025. Oppdragsgiver kan deretter ensidig kreve forlengelse av avtalen i inntil ett (1) år om gangen inntil maksimalt 15.5.2028, det vil si totalt inntil 5 vinterdriftssesonger.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjon:Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha en økonomisk og finansiell soliditet som gir oppdragsgiver trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig i hele avtaleperioden. Dokumentasjon:*Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 3 måneder som baserer seg på siste kjente regnskapstall. En rating skal være utført av offentlig godkjent kreditvurderingsinstitusjon. Oppdragsgiver vil også selv kunne innhente opplysninger fra kreditvurderingsforetak.*Utdrag fra leverandørens årsregnskap og revisors beretning for 2 siste år.*Sist tilgjengelige kvartalsregnskap

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Tilbyder skal ha gjennomført minimum 3 leveranser av lignende leveranser som det som er beskrevet i dette konkurransegrunnlaget. Dokumentasjon: Tilbyder skal dokumentere 3 relevante leveranser. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for avklaring av oppdragets relevans. Det er likevel slik at det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Benytt vedlegg 4-Mal for referanserKrav: Tilbyder skal ha tilstrekkelig kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: *En bemanningsoversikt som viser hvem som skal benyttes på oppdraget. *En beskrivelse av redskaper, materiell og teknisk utstyr som leverandøren råder over til å utføre kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Oppgaveforståelse og gjennomføringsevne

Weight (percentage, exact)

30

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

70

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196944684.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

14.04.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

14.04.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

-Krav om lønns- og arbeidsvilkår og sosialt ansvar

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Trøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trøndelag fylkeskommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Trøndelag fylkeskommune

Registration number

817920632

Postal address

Seilmakergata 2

Town

STEINKJER

Postcode

7725

Country

Norge

Contact point

Håkon Farstad

Email

e-hakfa@trondelagfylke.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Trøndelag tingrett

Town

Trondheim

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-674438 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

04.03.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

04.03.2023

Trøndelag fylkeskommune

Referanse
2023-674438
Kunngjøringsdato
04.03.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter