Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for vedlikehold og kjøp av BMC Helix (tidligere Remedy) programvare «eller tilsvarende»
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for vedlikehold og kjøp av BMC Helix (tidligere Remedy) programvare «eller tilsvarende»

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Rammeavtale for vedlikehold og support på eksisterende Service Management løsninger, basert på BMC Helix (tidligere Remedy) «eller tilsvarende». Anskaffelsen skal også sikre migrering av "MyIT Digital Workplace" til "BMC Helix Digital Workplace Advanced" "eller tilsvarende". I tillegg inkluderer anskaffelsen mulighet for nykjøp av ytterligere lisenser av nevnte programvare «eller tilsvarende» ved behov.  

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Forsvar

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for vedlikehold og kjøp av BMC Helix (tidligere Remedy) programvare «eller tilsvarende»

Description

Rammeavtale for vedlikehold og support på eksisterende Service Management løsninger, basert på BMC Helix (tidligere Remedy) «eller tilsvarende». Anskaffelsen skal også sikre migrering av "MyIT Digital Workplace" til "BMC Helix Digital Workplace Advanced" "eller tilsvarende". I tillegg inkluderer anskaffelsen mulighet for nykjøp av ytterligere lisenser av nevnte programvare «eller tilsvarende» ved behov.  

Procedure identifier

2023-665850

Internal identifier

1090049551

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vedlikehold av IT-programvare

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for vedlikehold og kjøp av BMC Helix (tidligere Remedy) programvare «eller tilsvarende»

Description

Formålet med denne anskaffelsen er å etablere en ikke-eksklusiv rammeavtale med én leverandør for å dekke Forsvarssektorens samlede behov for vedlikehold og support på eksisterende Service Management løsninger, basert på BMC Helix (tidligere Remedy) «eller tilsvarende». Anskaffelsen skal også sikre migrering av "MyIT Digital Workplace" til "BMC Helix Digital Workplace Advanced" "eller tilsvarende". I tillegg inkluderer anskaffelsen mulighet for nykjøp av ytterligere lisenser av nevnte programvare «eller tilsvarende» ved behov.   Forsvarssektorens Service Management løsninger basert på BMC Helix (Remedy) har pr. i dag ca. 4000 brukere i form av saksbehandlere som betjener ca. 20.000 sluttbrukere i Forsvarssektoren innenfor ulike prosesser/områder.   I tillegg til å være en Service Management løsning som understøtter prosesser som Incident Management, Problem Management, Change Management, Configuration Management, Release Management og Service Level Management, benyttes BMC Helix (Remedy) programvare også innenfor bestilling/kundeoppfølging av regionale støttefunksjoner (for eksempel forpleining), samt hendelsesrapportering for fly i Luftforsvaret.   Oppdragsgiver har en rekke programvarelisenser for programvare fra BMC Helix (Remedy), og ønsker derfor en leverandør som kan levere både programvarevedlikehold til eksisterende produktportefølje, samt ytterligere kompletterende lisenser ved behov.   Det vises til "2.1.2 - Del 2 - SSA R Vedlegg 1 - Kravspesifikasjon" for nærmere angivelse av anskaffelsens omfang.  Rammeavtalens varighet vil være 2 år. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen opptil to (2) ganger på ett (1) år, totalt i ytterligere 2 år. Avtalens maksimale varighet inkludert opsjoner vil være 4 år. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vedlikehold av IT-programvare

Additional classification

Programvare relatert til forretningsvirksomhet

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Kontrakten har en varighet på to (2) år, med mulighet for Oppdragsgiver å utløse opsjoner på ytterligere to (2) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Oslo og Viken (NO08)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Se Regler for anskaffelsen kravspesifikasjon

Weight (decimal, exact)

100

Criterion

Type

Price

Order of importance

NaN

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Del 6: Results

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

No winner was chosen and the competition is closed.

The reason why a winner was not chosen

Other

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon

Registration number

988517860

Postal address

Lysaker Torg 45

Town

Lysaker

Postcode

1366

Country

Norge

Contact point

Julianne Ferskaug

Email

jferskaug@mil.no

Telephone

+47 91814938

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-665850 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

30.06.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2023/S 048-140798

Publication date

30.06.2023

Forsvaret v/Forsvarets logistikkorganisasjon

Referanse
2023-665850
Kunngjøringsdato
30.06.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Forsvar

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.