Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver søker å opprette rammeavtale med èn leverandør, som dekker oppdragsgiver sitt behov for kjøp av innkjøpsfaglig bistand i form av gjennomføring av offentlige anskaffelser og rådgivning. Oppdragsgiver for anskaffelsen er de fire renovasjonsselskapene som inngår avfallssamarbeidet INNSIKT. Disse selskapene er:  Horisont Miljøpark IKS, Hadeland og Ringerike Avfallsselskap AS (HRA), GLØR IKS og Sirkula IKS. Anskaffelsen administreres av Sirkula IKS. Oppdraget omfatter bl.a gjennomføring av operative anskaffelser, generell rådgivning innen innkjøp og avtaleforvaltning, kvalitetssikring av konkurransedokumenter og avtalemaler, håndtering av klage- og innsynsbegjæringer, forhandlinger, bistand til arbeid i Mercell KGV og KAV mm.  Konsulentselskapet skal være oppdragsgiver sin representant i anskaffelsesprosjekter. 

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sirkula IKS] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser

Description

Oppdragsgiver søker å opprette rammeavtale med èn leverandør, som dekker oppdragsgiver sitt behov for kjøp av innkjøpsfaglig bistand i form av gjennomføring av offentlige anskaffelser og rådgivning. Oppdragsgiver for anskaffelsen er de fire renovasjonsselskapene som inngår avfallssamarbeidet INNSIKT. Disse selskapene er:  Horisont Miljøpark IKS, Hadeland og Ringerike Avfallsselskap AS (HRA), GLØR IKS og Sirkula IKS. Anskaffelsen administreres av Sirkula IKS. Oppdraget omfatter bl.a gjennomføring av operative anskaffelser, generell rådgivning innen innkjøp og avtaleforvaltning, kvalitetssikring av konkurransedokumenter og avtalemaler, håndtering av klage- og innsynsbegjæringer, forhandlinger, bistand til arbeid i Mercell KGV og KAV mm.  Konsulentselskapet skal være oppdragsgiver sin representant i anskaffelsesprosjekter. 

Procedure identifier

2023-663773

Internal identifier

2023/36

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning vedrørende innkjøp

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

7 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser

Description

Avtalen skal gjelde fra medio juni 2023 og vil vare i 2 år, og med ensidig rett for oppdragsgiver til å forlenge avtalen i ytterligere 1 + 1 år. Kontraktens verdi vurderes til å ligge mellom 2 og 4 MNOK i løpet av 4 år. I tillegg er det en opsjon på utvidelse av omfanget med ytterligere 4 MNOK. Avtalen vil begrenses oppad til et uttak tilsvarende 8 MNOK. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Rådgivning vedrørende innkjøp

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

1) Prolongering 1 + 1 år 2) Utvidelse av omfang med kjøp for inntil 4 MNOK.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Furnes

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.06.2023

End date

15.06.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

1 +1 år

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

7 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Registrering i foretaksregister/ firmaattest

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandør skal ha tilstrekkelig soliditet og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten, inkludert opsjoner.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom siste års regnskapstall ikke fremgår av kredittvurderingen, skal i tillegg siste årsregnskap leveres som dokumentasjon på kravet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag 2) Leverandøren må ha tilstrekkelige personellressurser til å utføre alle oppdrag under rammeavtalen. 3) Leverandøren skal ha et kvalitetssystem som er tilpasset leveransen

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

1) Det skal leveres en oversikt over leverandørens 5 viktigste oppdrag med overføringsverdi fra de siste tre årene. 2) Leverandør skal gi en overordnet beskrivelse av sin organisasjon, samt oversikt over den totale bemanning som viser antall ressurser han råder over som innehar relevant erfaring og kompetanse innen etterspurt tjenesteområde 3) Leverandør skal gi en beskrivelse av system og metode for kvalitetssikring. Dersom leverandør er sertifisert iht. ISO9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196346610.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

30.03.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

30.03.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Østre Innlandet Tingrett ] ---

Review organisation

[ Statsforvalteren i Innlandet ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sirkula IKS ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Statsforvalteren i Innlandet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sirkula IKS

Registration number

916923082

Postal address

Holmefaret 16

Town

FURNES

Postcode

2320

Country

Norge

Contact point

Marit Steen

Email

marit.steen@sirkula.no

Telephone

+47 90778184

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Statsforvalteren i Innlandet

Town

Lillehammer

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Østre Innlandet Tingrett

Town

Hamar

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Statsforvalteren i Innlandet

Postal address

Postboks 987

Town

Lillehammer

Postcode

2604

Country

Norge

Email

sfinpost@statsforvalteren.no

Telephone

+47 61266000

Fax

+47 61266167

Internet address

www.statsforvalteren.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-663773 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

16.02.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

16.02.2023

Sirkula IKS

Referanse
2023-663773
Kunngjøringsdato
16.02.2023
Estimert verdi
7 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter