Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver søker å opprette rammeavtale med èn leverandør, som dekker oppdragsgiver sitt behov for kjøp av innkjøpsfaglig bistand i form av gjennomføring av offentlige anskaffelser og rådgivning. Oppdragsgiver for anskaffelsen er de fire renovasjonsselskapene som inngår avfallssamarbeidet INNSIKT. Disse selskapene er: Horisont Miljøpark IKS, Hadeland og Ringerike Avfallsselskap AS (HRA), GLØR IKS og Sirkula IKS. Anskaffelsen administreres av Sirkula IKS. Oppdraget omfatter bl.a gjennomføring av operative anskaffelser, generell rådgivning innen innkjøp og avtaleforvaltning, kvalitetssikring av konkurransedokumenter og avtalemaler, håndtering av klage- og innsynsbegjæringer, forhandlinger, bistand til arbeid i Mercell KGV og KAV mm. Konsulentselskapet skal være oppdragsgiver sin representant i anskaffelsesprosjekter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sirkula IKS] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser
Description
Oppdragsgiver søker å opprette rammeavtale med èn leverandør, som dekker oppdragsgiver sitt behov for kjøp av innkjøpsfaglig bistand i form av gjennomføring av offentlige anskaffelser og rådgivning. Oppdragsgiver for anskaffelsen er de fire renovasjonsselskapene som inngår avfallssamarbeidet INNSIKT. Disse selskapene er: Horisont Miljøpark IKS, Hadeland og Ringerike Avfallsselskap AS (HRA), GLØR IKS og Sirkula IKS. Anskaffelsen administreres av Sirkula IKS. Oppdraget omfatter bl.a gjennomføring av operative anskaffelser, generell rådgivning innen innkjøp og avtaleforvaltning, kvalitetssikring av konkurransedokumenter og avtalemaler, håndtering av klage- og innsynsbegjæringer, forhandlinger, bistand til arbeid i Mercell KGV og KAV mm. Konsulentselskapet skal være oppdragsgiver sin representant i anskaffelsesprosjekter.
Procedure identifier
2023-663773
Internal identifier
2023/36
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning vedrørende innkjøp
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
7 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av konsulenttjenester innen offentlige anskaffelser
Description
Avtalen skal gjelde fra medio juni 2023 og vil vare i 2 år, og med ensidig rett for oppdragsgiver til å forlenge avtalen i ytterligere 1 + 1 år. Kontraktens verdi vurderes til å ligge mellom 2 og 4 MNOK i løpet av 4 år. I tillegg er det en opsjon på utvidelse av omfanget med ytterligere 4 MNOK. Avtalen vil begrenses oppad til et uttak tilsvarende 8 MNOK.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Rådgivning vedrørende innkjøp
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1) Prolongering 1 + 1 år 2) Utvidelse av omfang med kjøp for inntil 4 MNOK.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Furnes
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.06.2023
End date
15.06.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
1 +1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
7 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Registrering i foretaksregister/ firmaattest
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandør skal ha tilstrekkelig soliditet og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten, inkludert opsjoner.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom siste års regnskapstall ikke fremgår av kredittvurderingen, skal i tillegg siste årsregnskap leveres som dokumentasjon på kravet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
1) Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag 2) Leverandøren må ha tilstrekkelige personellressurser til å utføre alle oppdrag under rammeavtalen. 3) Leverandøren skal ha et kvalitetssystem som er tilpasset leveransen
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
1) Det skal leveres en oversikt over leverandørens 5 viktigste oppdrag med overføringsverdi fra de siste tre årene. 2) Leverandør skal gi en overordnet beskrivelse av sin organisasjon, samt oversikt over den totale bemanning som viser antall ressurser han råder over som innehar relevant erfaring og kompetanse innen etterspurt tjenesteområde 3) Leverandør skal gi en beskrivelse av system og metode for kvalitetssikring. Dersom leverandør er sertifisert iht. ISO9001 eller tilsvarende standarder vil det være tilfredsstillende å fremlegge kopi av gyldig sertifikat.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196346610.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
30.03.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
30.03.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Østre Innlandet Tingrett ] ---
Review organisation
[ Statsforvalteren i Innlandet ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sirkula IKS ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Statsforvalteren i Innlandet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sirkula IKS
Registration number
916923082
Postal address
Holmefaret 16
Town
FURNES
Postcode
2320
Country
Norge
Contact point
Marit Steen
marit.steen@sirkula.no
Telephone
+47 90778184
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Statsforvalteren i Innlandet
Town
Lillehammer
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Østre Innlandet Tingrett
Town
Hamar
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Statsforvalteren i Innlandet
Postal address
Postboks 987
Town
Lillehammer
Postcode
2604
Country
Norge
sfinpost@statsforvalteren.no
Telephone
+47 61266000
Fax
+47 61266167
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-663773 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
16.02.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
16.02.2023
Sirkula IKS
- Referanse
- 2023-663773
- Kunngjøringsdato
- 16.02.2023
- Estimert verdi
- 7 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter