Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter, hjul, batterier, sensorer mm. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner (både nåværende og fremtidige) • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Anslått verdi for anskaffelsen er fra kr 20 000 000 til kr 25 000 000 ekskl. mva. Rammeavtalen skal ha en varighet på totalt 4 år fra kontraktsinngåelse, hvor hovedperioden utgjør 2 år i tillegg til 2 opsjonsår (2 + 1 + 1). For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Description

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter, hjul, batterier, sensorer mm. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner (både nåværende og fremtidige) • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Anslått verdi for anskaffelsen er fra kr 20 000 000 til kr 25 000 000 ekskl. mva. Rammeavtalen skal ha en varighet på totalt 4 år fra kontraktsinngåelse, hvor hovedperioden utgjør 2 år i tillegg til 2 opsjonsår (2 + 1 + 1). For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

Procedure identifier

2023-649730

Internal identifier

23/513

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Renholds- og boningsartikler

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Description

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter, hjul, batterier, sensorer mm. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner (både nåværende og fremtidige) • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Anslått verdi for anskaffelsen er fra kr 20 000 000 til kr 25 000 000 ekskl. mva. Rammeavtalen skal ha en varighet på totalt 4 år fra kontraktsinngåelse, hvor hovedperioden utgjør 2 år i tillegg til 2 opsjonsår (2 + 1 + 1). For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til avtalen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Renholds- og boningsartikler

Additional classification

Vaske- og tørkemaskiner til tøy

Additional classification

Gulvrengjøringsmaskiner

Additional classification

Støvsugere

Additional classification

Tilbehør til støvsugere

Additional classification

Rengjøringsmidler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Rammeavtalen skal ha en varighet på totalt 4 år fra kontraktsinngåelse, hvor hovedperioden utgjør 2 år i tillegg til 2 opsjonsår (2 + 1 + 1).

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Oslo (NO081)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

60

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS) ] ---

Del 6: Results

Maximum value of the framework agreements in this procedure

25 000 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Boss Europe AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

25 000 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Identifier of the contract

1

Title

[ Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester ] ---

Date of the conclusion of the contract

2023-12-20

The contract is awarded within a framework agreement

true

6.1.4 Statistical information

Received tenders or requests to participate

Type of received submissions

Tenders

Number of tenders or requests to participate received

2

Type of received submissions

Tenders submitted electronically

Number of tenders or requests to participate received

2

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Registration number

974 761 424

Postal address

Postboks 8129 Dep

Town

Oslo

Postcode

0032

Country

Norge

Contact point

Solveig Skrivervik

Email

solveig.skrivervik@dss.dep.no

Telephone

+47 22249090

Internet address

http://www.dss.dep.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Boss Europe AS

Registration number

987910798

Postal address

Stormåsan 12

Town

Vewstby

Postcode

1540

Country

Norge

Email

kent@boss-europe.no

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0005

Official name

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS)

Postal address

Postboks 8129 Dep 0153 Oslo

Town

Postboks 8129

Postcode

0153

Country

Norge

Email

postmottak@dss.dep.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-649730 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

21.12.2023 12:00:00+01:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2023/S 195-611439

Publication date

21.12.2023

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Tildelt til:

Boss Europe AS

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 2

Antall mottatte tilbud: 2

Referanse
2023-649730
Kunngjøringsdato
21.12.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.