Kvalitetssystem
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av kvalitetssystem til Øvre Eiker kommune. Øvre Eiker kommune har til hensikt å anskaffe en brukervennlig og lett tilgjengelig digital løsning for et skybasert og helhetlig kvalitetssystem. Det nye kvalitetssystemet skal sikre tydelighet rundt kommunens interne prosesser, prosedyrer, arbeidsoppgaver og ansvarsforhold. Fokus skal være på forbedring av arbeidsprosesser og tjenestekvalitet. Systemet skal bidra til å sikre etterlevelse av og tilgang til gjeldende lover, regler og standarder. Løsningen skal innbefatte blant annet løsninger for dokumentstyring, versjonshåndtering, prosesstyring, risikostyring, avviksmelding- og håndtering, forbedringsprosesser, sykefraværsoppfølging, statistikk og rapportering. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 200.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Øvre Eiker kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kvalitetssystem
Description
Konkurransen gjelder levering av kvalitetssystem til Øvre Eiker kommune. Øvre Eiker kommune har til hensikt å anskaffe en brukervennlig og lett tilgjengelig digital løsning for et skybasert og helhetlig kvalitetssystem. Det nye kvalitetssystemet skal sikre tydelighet rundt kommunens interne prosesser, prosedyrer, arbeidsoppgaver og ansvarsforhold. Fokus skal være på forbedring av arbeidsprosesser og tjenestekvalitet. Systemet skal bidra til å sikre etterlevelse av og tilgang til gjeldende lover, regler og standarder. Løsningen skal innbefatte blant annet løsninger for dokumentstyring, versjonshåndtering, prosesstyring, risikostyring, avviksmelding- og håndtering, forbedringsprosesser, sykefraværsoppfølging, statistikk og rapportering. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 200.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2023-649126
Internal identifier
23029
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Levering av programvare
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afxrwddmca
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kvalitetssystem
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Statens Standardavtale (SSA-L) Avtalen forventes inngått 2023-04-28. Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt, SSA-L. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Levering av programvare
Additional classification
Administrasjonsprogramvare
Additional classification
Dokumenthåndteringssystem
Additional classification
Programvare for statistikk
Additional classification
Informasjonssystemer
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
28.04.2023
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afxrwddmca ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
28.03.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Øvre Eiker kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Øvre Eiker kommune
Registration number
954 597 482
Postal address
Stasjonsgata 24
Town
Hokksund
Postcode
3300
Country
Norge
Contact point
Roy Pettersen
roy@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-649126 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
07.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
07.03.2023
Øvre Eiker kommune
- Referanse
- 2023-649126
- Kunngjøringsdato
- 07.03.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter