Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKvalitetssystem
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Kvalitetssystem

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av kvalitetssystem til Øvre Eiker kommune. Øvre Eiker kommune har til hensikt å anskaffe en brukervennlig og lett tilgjengelig digital løsning for et skybasert og helhetlig kvalitetssystem. Det nye kvalitetssystemet skal sikre tydelighet rundt kommunens interne prosesser, prosedyrer, arbeidsoppgaver og ansvarsforhold. Fokus skal være på forbedring av arbeidsprosesser og tjenestekvalitet. Systemet skal bidra til å sikre etterlevelse av og tilgang til gjeldende lover, regler og standarder. Løsningen skal innbefatte blant annet løsninger for dokumentstyring, versjonshåndtering, prosesstyring, risikostyring, avviksmelding- og håndtering, forbedringsprosesser, sykefraværsoppfølging, statistikk og rapportering. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 200.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Øvre Eiker kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kvalitetssystem

Description

Konkurransen gjelder levering av kvalitetssystem til Øvre Eiker kommune. Øvre Eiker kommune har til hensikt å anskaffe en brukervennlig og lett tilgjengelig digital løsning for et skybasert og helhetlig kvalitetssystem. Det nye kvalitetssystemet skal sikre tydelighet rundt kommunens interne prosesser, prosedyrer, arbeidsoppgaver og ansvarsforhold. Fokus skal være på forbedring av arbeidsprosesser og tjenestekvalitet. Systemet skal bidra til å sikre etterlevelse av og tilgang til gjeldende lover, regler og standarder. Løsningen skal innbefatte blant annet løsninger for dokumentstyring, versjonshåndtering, prosesstyring, risikostyring, avviksmelding- og håndtering, forbedringsprosesser, sykefraværsoppfølging, statistikk og rapportering. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 200.000,- eks. mva per år. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2023-649126

Internal identifier

23029

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Levering av programvare

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afxrwddmca

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kvalitetssystem

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Statens Standardavtale (SSA-L) Avtalen forventes inngått 2023-04-28. Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt, SSA-L. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Levering av programvare

Additional classification

Administrasjonsprogramvare

Additional classification

Dokumenthåndteringssystem

Additional classification

Programvare for statistikk

Additional classification

Informasjonssystemer

Additional classification

Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

28.04.2023

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afxrwddmca ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

28.03.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Øvre Eiker kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Øvre Eiker kommune

Registration number

954 597 482

Postal address

Stasjonsgata 24

Town

Hokksund

Postcode

3300

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-649126 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

07.03.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

07.03.2023

Øvre Eiker kommune

Referanse
2023-649126
Kunngjøringsdato
07.03.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter