Lås, beslag og offline adgangssystemer for Helse Vest HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtale for leveranse og installasjon av nøkler, lås- og beslagsarbeid, dørautomatikk etc. Avtalen vil omfatte kjøp av materiell og arbeid med utskifting av dette.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Lås, beslag og offline adgangssystemer for Helse Vest HF
Description
Rammeavtale for leveranse og installasjon av nøkler, lås- og beslagsarbeid, dørautomatikk etc. Avtalen vil omfatte kjøp av materiell og arbeid med utskifting av dette.
Procedure identifier
2023-641033
Internal identifier
2023/573
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Låsesmedtjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
34 800 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
3
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Lås og beslag for Helse Stavanger HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på leveranse og installasjon av nøkler, lås- og beslagsarbeid, dørautomatikk etc. Avtalen vil omfatte kjøp av materiell og arbeid med utskifting av dette.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Låsesmedtjenester
Additional classification
Verktøy, låser, nøkler, hengsler, fester, lenker og fjører.
Additional classification
Låser, nøkler og hengsler
Additional classification
Diverse hengelåser og låser
Additional classification
Låser
Additional classification
Dørlåser
Additional classification
Hasper, deler til låser og nøkler
Additional classification
Deler til låser
Additional classification
Låsesmedtjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1+1 år, max varighet 4 år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.07.2023
End date
30.06.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
opsjoner
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
6 400 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Med tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet menes at Leverandøren oppfyller følgende krav til finansielle nøkkeltall: kredittrating lik A eller bedre, målt ut fra AAA Soliditets skala - eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å selv ta ut kredittrapport på ww.soliditet.no (levert av Bisnode Credit AS/Dun & Bradstreet) for å verifisere at Tilbyder har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/198562086.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
Danish, norsk, Swedish
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.06.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Information about public opening
Date/time
07.06.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Indre og Østre Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Lås og beslag for Helse Bergen HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på leveranse og installasjon av nøkler, lås- og beslagsarbeid, dørautomatikk etc. Avtalen vil omfatte kjøp av materiell og arbeid med utskifting av dette.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Låsesmedtjenester
Additional classification
Verktøy, låser, nøkler, hengsler, fester, lenker og fjører.
Additional classification
Låser, nøkler og hengsler
Additional classification
Diverse hengelåser og låser
Additional classification
Låser
Additional classification
Dørlåser
Additional classification
Hasper, deler til låser og nøkler
Additional classification
Deler til låser
Additional classification
Låsesmedtjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon 1+1 år, men masksimal avtaledato 30.06.27
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.09.2023
End date
30.06.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
opsjoner
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
18 800 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Med tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet menes at Leverandøren oppfyller følgende krav til finansielle nøkkeltall: kredittrating lik A eller bedre, målt ut fra AAA Soliditets skala - eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å selv ta ut kredittrapport på ww.soliditet.no (levert av Bisnode Credit AS/Dun & Bradstreet) for å verifisere at Tilbyder har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/198562086.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
Danish, norsk, Swedish
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.06.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Information about public opening
Date/time
07.06.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Indre og Østre Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Offline adgangssystemer for Helse Bergen HF
Description
Oppdragsgiver ønsker tilbud på leveranse og installasjon av produkter for offline adgangskontroll Avtalen vil omfatte kjøp av materiell og arbeid med utskifting av dette.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Låsesmedtjenester
Additional classification
Adgangskontrollsystemer
Additional classification
Verktøy, låser, nøkler, hengsler, fester, lenker og fjører.
Additional classification
Låser, nøkler og hengsler
Additional classification
Diverse hengelåser og låser
Additional classification
Låser
Additional classification
Dørlåser
Additional classification
Deler til låser
Additional classification
Låsesmedtjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon 1+1 år, men masksimal avtaledato 30.06.27
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Estimated duration
Start date
12.09.2023
End date
30.06.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
opsjoner
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
9 600 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Kvalifikasjonskrav: Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjonskrav: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjonskrav: Med tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet menes at Leverandøren oppfyller følgende krav til finansielle nøkkeltall: kredittrating lik A eller bedre, målt ut fra AAA Soliditets skala - eller tilsvarende score fra andre velrenommerte ratingselskap. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å selv ta ut kredittrapport på ww.soliditet.no (levert av Bisnode Credit AS/Dun & Bradstreet) for å verifisere at Tilbyder har tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan leverandøren godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/198562086.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
Danish, norsk, Swedish
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.06.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Information about public opening
Date/time
07.06.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Indre og Østre Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Indre og Østre Finnmark tingrett
Postal address
Kirkegata 22
Town
9800 Vadsø
Country
Norge
Telephone
+47 78011700
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-641033 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
04.05.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
04.05.2023
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2023-641033
- Kunngjøringsdato
- 04.05.2023
- Estimert verdi
- 34 800 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter