Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre anskaffelse av Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler. Formålet med anskaffelsen er å dekke statlig sektors løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler og inventar til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, sosiale soner, resepsjon, arkiv, undervisningsrom og læringsareal, aktivitetsbaserte arbeidsplasser, samarbeidssoner, kreative soner, samtalerom mm. Fellesavtalen om kjøp av kontormøbler er delt inn i to delområder: platemøbler og stoler og andre møbler. Hvert delområde er igjen delt inn i seks geografiske delkontrakter. Anskaffelsen omfatter totalt 12 ulike delkontrakter. Fire av delkontraktene (to per delområde) er omtalt som landsdekkende. Åtte delavtaler (fire per delområde) er geografisk betinget
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens innkjøpssenter v/DFØ] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler
Description
Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre anskaffelse av Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler. Formålet med anskaffelsen er å dekke statlig sektors løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler og inventar til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, sosiale soner, resepsjon, arkiv, undervisningsrom og læringsareal, aktivitetsbaserte arbeidsplasser, samarbeidssoner, kreative soner, samtalerom mm. Fellesavtalen om kjøp av kontormøbler er delt inn i to delområder: platemøbler og stoler og andre møbler. Hvert delområde er igjen delt inn i seks geografiske delkontrakter. Anskaffelsen omfatter totalt 12 ulike delkontrakter. Fire av delkontraktene (to per delområde) er omtalt som landsdekkende. Åtte delavtaler (fire per delområde) er geografisk betinget
Procedure identifier
2023-632285
Internal identifier
21-1234
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
1 200 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
12
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Platemøbler. Nasjonal avtale 1
Description
Nasjonal avtale 1, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
215 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Platemøbler. Nasjonal avtale 2
Description
Nasjonal avtale 2, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
205 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Platemøbler. Region Nord-Midt
Description
Region Nord-Midt, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
31 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0004
Title
Platemøbler. Region Sør-Vest
Description
Region Sør-Vest, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
50 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0005
Title
Platemøbler. Region Øst
Description
Region Øst, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
16 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0006
Title
Platemøbler. Region Oslo
Description
Region Oslo, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Sentralbord
Additional classification
Møbler
Additional classification
Skrivebord og bord
Additional classification
Skrivebord
Additional classification
Bord
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
56 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0007
Title
Stoler og andre møbler. Nasjonal avtale 1
Description
Nasjonal avtale 1, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
215 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0008
Title
Stoler og andre møbler. Nasjonal avtale 2
Description
Nasjonal avtale 2, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
205 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0009
Title
Stoler og andre møbler. Region Nord-Midt
Description
Region Nord-Midt, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
31 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0010
Title
Stoler og andre møbler. Region Sør-Vest
Description
Region Sør-Vest, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
50 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0011
Title
Stoler og andre møbler. Region Øst
Description
Region Øst, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
16 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
5.1 Lot LOT-0012
Title
Stoler og andre møbler. Region Oslo
Description
Region Oslo, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler
Additional classification
Møbler
Additional classification
Stoler
Additional classification
Sofaer
Additional classification
Kontormøbler
Additional classification
Datamaskinmøbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Modulmøbler
Additional classification
Møbler til møterom
Additional classification
Møbler til venterom og resepsjoner
Additional classification
Deler til møbler
Additional classification
Skolemøbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Additional classification
Montering av innebygde møbler
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av møbler
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
56 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Vedlagt som dokument
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
119 DAY
Information about public opening
Date/time
18.09.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens innkjøpssenter v/DFØ
Registration number
986 252 932
Postal address
Lørenfaret 1C
Town
Oslo
Postcode
0585
Country
Norge
Contact point
Jan Erik Sæther Ask
janerik.ask@dfo.no
Telephone
+47 97141969
Internet address
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-632285 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
11.07.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2023/S 124-395145
Publication date
11.07.2023
Statens innkjøpssenter v/DFØ
- Referanse
- 2023-632285
- Kunngjøringsdato
- 11.07.2023
- Estimert verdi
- 1 200 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter