Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterStatlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre anskaffelse av Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler. Formålet med anskaffelsen er å dekke statlig sektors løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler og inventar til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, sosiale soner, resepsjon, arkiv, undervisningsrom og læringsareal, aktivitetsbaserte arbeidsplasser, samarbeidssoner, kreative soner, samtalerom mm. Fellesavtalen om kjøp av kontormøbler er delt inn i to delområder: platemøbler og stoler og andre møbler. Hvert delområde er igjen delt inn i seks geografiske delkontrakter. Anskaffelsen omfatter totalt 12 ulike delkontrakter. Fire av delkontraktene (to per delområde) er omtalt som landsdekkende. Åtte delavtaler (fire per delområde) er geografisk betinget

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Statens innkjøpssenter v/DFØ] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler

Description

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ved Statens innkjøpssenter skal gjennomføre anskaffelse av Statlig fellesavtale om kjøp av kontormøbler. Formålet med anskaffelsen er å dekke statlig sektors løpende behov for leveranse av kontormøbler. Med kontormøbler menes møbler og inventar til kontorarbeidsplasser (cellekontor/landskap), møterom, grupperom, sosiale soner, resepsjon, arkiv, undervisningsrom og læringsareal, aktivitetsbaserte arbeidsplasser, samarbeidssoner, kreative soner, samtalerom mm. Fellesavtalen om kjøp av kontormøbler er delt inn i to delområder: platemøbler og stoler og andre møbler. Hvert delområde er igjen delt inn i seks geografiske delkontrakter. Anskaffelsen omfatter totalt 12 ulike delkontrakter. Fire av delkontraktene (to per delområde) er omtalt som landsdekkende. Åtte delavtaler (fire per delområde) er geografisk betinget

Procedure identifier

2023-632285

Internal identifier

21-1234

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

1 200 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

12

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Platemøbler. Nasjonal avtale 1

Description

Nasjonal avtale 1, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

215 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Platemøbler. Nasjonal avtale 2

Description

Nasjonal avtale 2, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

205 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Platemøbler. Region Nord-Midt

Description

Region Nord-Midt, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

31 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0004

Title

Platemøbler. Region Sør-Vest

Description

Region Sør-Vest, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

50 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0005

Title

Platemøbler. Region Øst

Description

Region Øst, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

16 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0006

Title

Platemøbler. Region Oslo

Description

Region Oslo, platemøbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Sentralbord

Additional classification

Møbler

Additional classification

Skrivebord og bord

Additional classification

Skrivebord

Additional classification

Bord

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

56 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0007

Title

Stoler og andre møbler. Nasjonal avtale 1

Description

Nasjonal avtale 1, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

215 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0008

Title

Stoler og andre møbler. Nasjonal avtale 2

Description

Nasjonal avtale 2, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

205 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0009

Title

Stoler og andre møbler. Region Nord-Midt

Description

Region Nord-Midt, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

31 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0010

Title

Stoler og andre møbler. Region Sør-Vest

Description

Region Sør-Vest, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

50 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0011

Title

Stoler og andre møbler. Region Øst

Description

Region Øst, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

16 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

5.1 Lot LOT-0012

Title

Stoler og andre møbler. Region Oslo

Description

Region Oslo, stoler og andre møbler Se nærmere beskrivelse i konkurransebestemmelsene.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Møbler (inkludert kontor møbler), inventar, husholdningsmaskiner, (utenom belysning) og rengjøringsmidler

Additional classification

Møbler

Additional classification

Stoler

Additional classification

Sofaer

Additional classification

Kontormøbler

Additional classification

Datamaskinmøbler

Additional classification

Diverse møbler og utstyr

Additional classification

Diverse møbler

Additional classification

Modulmøbler

Additional classification

Møbler til møterom

Additional classification

Møbler til venterom og resepsjoner

Additional classification

Deler til møbler

Additional classification

Skolemøbler

Additional classification

Inventar

Additional classification

Diverse inventar

Additional classification

Montering av innebygde møbler

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av møbler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleeier har opsjon på å forlenge Fellesavtalen med ytterligere 1+1 år. Maksimal varighet på Fellesavtalen inkludert opsjoner er 4 (fire) år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

56 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Vedlagt som dokument

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Oversikt og kort beskrivelse av kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha relevant erfaring fra lignende leveranser som beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Med lignende leveranser menes: • Erfaring med kontrakter av tilsvarende størrelse • Erfaring med kunder med mange leveringssteder. • For leverandører som leverer tilbud på landsdekkende avtaler, jf. punkt 3.4 Innretning av avtalen: erfaring med kunder med stor geografisk spredning. Dokumentasjonskrav: • Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante leveranser i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Dersom leverandøren ikke kan vise til minimum tre relevante leveranser i løpet av de siste 3 år, vil dokumentasjon på relevante leveranser eldre enn 3 år bli tatt i betraktning, dog ikke eldre enn 5 år. ..................................................................... Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem relevant for gjennomføring av delavtalen leverandøren leverer tilbud på. Dokumentasjonskrav: • Attest for leverandørens kvalitetssikringssystem utstedt av uavhengige organ som bekrefter oppfyllelse av kvalitetssikringsstandarder som ISO 9001 eller tilsvarende. Oppdragsgiver godtar også annen dokumentasjon som viser at leverandøren har likeverdige kvalitetssikringstiltak. Her må det minimum gis en overordnet beskrivelse av systemet relevant for denne kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=373930&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

119 DAY

Information about public opening

Date/time

18.09.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statens innkjøpssenter v/DFØ ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Statens innkjøpssenter v/DFØ

Registration number

986 252 932

Postal address

Lørenfaret 1C

Town

Oslo

Postcode

0585

Country

Norge

Contact point

Jan Erik Sæther Ask

Email

janerik.ask@dfo.no

Telephone

+47 97141969

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-632285 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

11.07.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2023/S 124-395145

Publication date

11.07.2023

Statens innkjøpssenter v/DFØ

Referanse
2023-632285
Kunngjøringsdato
11.07.2023
Estimert verdi
1 200 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter