Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterÅpen tilbudskonkurranse - inngåelse av kontrakt renholdstjenester for kontorlokaler i Stavanger
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Åpen tilbudskonkurranse - inngåelse av kontrakt renholdstjenester for kontorlokaler i Stavanger

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (oppdragsgiver) gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå en renholds kontrakt med en leverandør for å dekke behov for renholdstjenester i våre kontorlokaler i Stavanger. kontraktens varighet vil være på inntil fire år.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ)] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Åpen tilbudskonkurranse - inngåelse av kontrakt renholdstjenester for kontorlokaler i Stavanger

Description

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (oppdragsgiver) gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå en renholds kontrakt med en leverandør for å dekke behov for renholdstjenester i våre kontorlokaler i Stavanger. kontraktens varighet vil være på inntil fire år.

Procedure identifier

2023-631167

Internal identifier

34/164

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Åpen tilbudskonkurranse - inngåelse av kontrakt renholdstjenester for kontorlokaler i Stavanger

Description

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (oppdragsgiver) gjennomfører en åpen anbudskonkurranse med sikte på å inngå en renholds kontrakt med en leverandør for å dekke behov for renholdstjenester i våre kontorlokaler i Stavanger. Kontraktens varighet vil være på inntil fire år. Kontorlokalene i Stavanger er i Nykirkebakken 2 / Verksgaten 1, i 3. 4. 5. og 6. etasje. Kontorlokalene består i hovedsak av kontorlandskap og møterom. Samlet netto totalareal er om lag 4 424 kvm. Oppstart av avtalen vil være mandag 3. juli 2023.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer

Additional classification

Renholds- og boningsartikler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjoner + 1 år + 1 år Opsjoner på bestillingsarbeider og sanitærartikler.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Stavanger

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Opsjon + 1 år + 1 år

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Norske leverandører: - Oppdatert firmaattest. DFØ vil selv innhente de relevante opplysningene fra Foretaksregisteret. Utenlandske leverandører: - Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal være sentralt godkjent renholdsbedrift. Leverandøren skal dokumentere attest fra Arbeidstilsynet, eventuelt dokumentasjon på at søknad er sendt til behandling hos Arbeidstilsynet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å utføre kontrakten. Leverandøren skal fremlegge kredittvurdering. Kredittvurdering skal basere seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse). Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall, og ikke eldre enn tre måneder. Vurderingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Ratingen skal ikke være dårligere enn A (kredittverdig) eller tilsvarende dersom annen rating benyttes (tallbedømmelse).

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Oversikt over leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag i løpet av de siste tre årene. Leverandøren skal fylle inn referanseskjema. DFØ forbeholder seg retten til å kontakte mottakerne av oppgitte leveranser. Det kreves at leverandør har dokumentert kunnskap om NS-INSTA 800. Dokumentere kunnskap om NS-INSTA 800. Leverandører som er sertifisert i ISO 9000-serien og/eller ISO 14000-serien, anmodes om å legge fram dokumentasjon på dette for å underbygge sine kvalifikasjoner. Leverandører som er godkjent av Ren Utvikling og/eller av HSH bes dokumentere dette. Det kreves at leverandøren har et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem for ytelsene som skal leveres. En beskrivelse vedrørende leverandørens kvalitetssikringssystem/-styringssystem som er relevant for gjennomføringen av kontrakten. Dersom leverandøren er sertifisert, skal dette dokumenteres med kopi av sertifikat utstedt av akkrediterte sertifiseringsorgan eller tilsvarende. Leverandør skal ha systemer og rutiner for som sikrer lav miljøbelastning ved utførelse av tjenestene. Systemet må blant annet sikre kontinuerlig forbedring av organisasjonens kompetanse på miljø og sikkerhet og tjenestens klimapåvirkning. Leverandøren kan dokumentere kravet ved fremleggelse av relevante miljøsertifikater, slik som EMAS eller ISO 14001 eller tilsvarende, eller ved beskrivelse av eget system og rutiner for miljøpolitikk, miljøstyringsordning, opplæring av ansatte innen miljøvennlig renhold mv.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=353960&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

12.04.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

111 DAY

Information about public opening

Date/time

12.04.2023 13:00:00+02:00

Place

Åpnes elektronisk

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ)

Registration number

986 252 932

Postal address

Postboks 7154

Town

Oslo

Postcode

0130

Country

Norge

Email

postmottak@dfo.no

Telephone

+47 40007997

Internet address

www.dfo.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-631167 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.02.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.02.2023

Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ)

Referanse
2023-631167
Kunngjøringsdato
20.02.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter