Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Klepp kommune ligger i Rogaland og har over 20.000 innbyggere. Mer generell informasjon om oppdragsgiver finnes på www.klepp.kommune.no. 

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Klepp kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune

Description

Klepp kommune ligger i Rogaland og har over 20.000 innbyggere. Mer generell informasjon om oppdragsgiver finnes på www.klepp.kommune.no. 

Procedure identifier

2023-617427

Internal identifier

2023/31

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Datautstyr og -materiell

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune

Description

Rammeavtalen gjelder kjøp av bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune. Hovedtyngden av de produktene som Oppdragsgiver kjøper er beskrevet i kravspesifikasjonen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe andre produkter som hører naturlig inn.   Oppdragsgiver estimerer avtalens omfang til å være ca. 10 millioner i kontraktsperioden. Maksimalt 15 millioner.  Øvrige produkter som er beskrevet i kravspesifikasjonen og i prisskjemaet skal følge den samme prismekanismen som i de forespurte volumprodukter.  Nærmere beskrivelse av oppdraget av leveransen følger av SSA-K bilag og vedlegg 1 Kravspesifikasjon.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Datautstyr og -materiell

Additional classification

Databehandlingsmaskiner (maskinvare)

Additional classification

Bærbare datamaskiner

Additional classification

Utstyr relatert til datamaskiner

Additional classification

Dataskjermer og konsoller

Additional classification

Eksternt utstyr (til PCer)

Additional classification

Diverse edb-utstyr

Additional classification

Deler, tilbehør og materiell til datamaskiner

Additional classification

Vesker til bærbare computere

Additional classification

Datautstyr

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.04.2023

End date

31.03.2026

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Planlagt oppstart for avtalen er 1. mars 2023. Avtalen gjelder i 3 (tre) år regnet fra ikrafttredelsestidspunktet. Avtalen kan fornyes for 1 (ett) år. Avtalen fornyes automatisk for 1 (ett) år med mindre den sies opp av Kunden med 3 (tre) måneders varsel før fornyelse tidspunktet.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Firmaattest vedlegges tilbudet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Finansielle nøkkeltall, se minimumskrav for mer detaljer.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Det blir krevd god soliditet. Oppdragsgiver vil hente inn kredittrating via Proff Forvalt kredittinformasjonsselskap www.forvalt.no. Det aksepteres minimum karakteren "tilfredsstillende" innenfor to av følgende kriterier: likviditet, lønnsomhet og soliditet, jfr. Proff Forvalt sin rangering og/eller minimum B på analysen Sannsynlighet for konkurs. Tilbyder forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurdering av tilbyders økonomiske forhold. Hvis leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittinformasjon som angitt ovenfor, kan dette godgjøres med morsselskap eller bankgaranti.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Erfaring fra tilsvarende oppdrag. Styring og sporing av leveransekjeden og miljøledelsestiltak.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Det kreves at tilbyder har god erfaring fra tilsvarende oppdrag Dokumentasjonskrav: Fremlegge liste over 3 leveranser eller utførte tjenester, som er sammenlignbare med dette oppdraget. Det skal fremkomme navn på kunde, verdi på oppdrag, tidspunkt for oppdrag, navn på kontaktpersoner hos referanse med e-post og telefonnummer. Referansene skal ikke være eldre enn 3 år. (Referanser kan bli kontaktet ved behov) Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden. Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, vedlegg 4 til konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon. Er foretaket sertifisert med f.eks. EMAS eller ISO14001 aksepteres sertifikat på dette som dokumentasjon.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/196314470.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

10.03.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

83 DAY

Information about public opening

Date/time

10.03.2023 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Rogaland tingrett rettssted Sandnes ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Klepp kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Klepp kommune

Registration number

864969682

Postal address

Postboks 25

Town

KLEPPE

Postcode

4358

Country

Norge

Contact point

Bjørn Ove Olsen Moi

Email

bjorn.ove.olsen.moi@klepp.kommune.no

Telephone

+47 51429851

Fax

+47 51429822

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sør-Rogaland tingrett rettssted Sandnes

Postal address

Olav Vs plass 1

Town

Sandnes

Postcode

4306

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-617427 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

08.02.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

08.02.2023

Klepp kommune

Referanse
2023-617427
Kunngjøringsdato
08.02.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter