Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Klepp kommune ligger i Rogaland og har over 20.000 innbyggere. Mer generell informasjon om oppdragsgiver finnes på www.klepp.kommune.no.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Klepp kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune
Description
Klepp kommune ligger i Rogaland og har over 20.000 innbyggere. Mer generell informasjon om oppdragsgiver finnes på www.klepp.kommune.no.
Procedure identifier
2023-617427
Internal identifier
2023/31
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Datautstyr og -materiell
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune
Description
Rammeavtalen gjelder kjøp av bærbar pc med tilbehør til administrativt bruk i skule og barnehage i Klepp kommune. Hovedtyngden av de produktene som Oppdragsgiver kjøper er beskrevet i kravspesifikasjonen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å kjøpe andre produkter som hører naturlig inn. Oppdragsgiver estimerer avtalens omfang til å være ca. 10 millioner i kontraktsperioden. Maksimalt 15 millioner. Øvrige produkter som er beskrevet i kravspesifikasjonen og i prisskjemaet skal følge den samme prismekanismen som i de forespurte volumprodukter. Nærmere beskrivelse av oppdraget av leveransen følger av SSA-K bilag og vedlegg 1 Kravspesifikasjon.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Datautstyr og -materiell
Additional classification
Databehandlingsmaskiner (maskinvare)
Additional classification
Bærbare datamaskiner
Additional classification
Utstyr relatert til datamaskiner
Additional classification
Dataskjermer og konsoller
Additional classification
Eksternt utstyr (til PCer)
Additional classification
Diverse edb-utstyr
Additional classification
Deler, tilbehør og materiell til datamaskiner
Additional classification
Vesker til bærbare computere
Additional classification
Datautstyr
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.04.2023
End date
31.03.2026
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Planlagt oppstart for avtalen er 1. mars 2023. Avtalen gjelder i 3 (tre) år regnet fra ikrafttredelsestidspunktet. Avtalen kan fornyes for 1 (ett) år. Avtalen fornyes automatisk for 1 (ett) år med mindre den sies opp av Kunden med 3 (tre) måneders varsel før fornyelse tidspunktet.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Firmaattest vedlegges tilbudet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Finansielle nøkkeltall, se minimumskrav for mer detaljer.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Det blir krevd god soliditet. Oppdragsgiver vil hente inn kredittrating via Proff Forvalt kredittinformasjonsselskap www.forvalt.no. Det aksepteres minimum karakteren "tilfredsstillende" innenfor to av følgende kriterier: likviditet, lønnsomhet og soliditet, jfr. Proff Forvalt sin rangering og/eller minimum B på analysen Sannsynlighet for konkurs. Tilbyder forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin innlevering av tilbudet at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurdering av tilbyders økonomiske forhold. Hvis leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittinformasjon som angitt ovenfor, kan dette godgjøres med morsselskap eller bankgaranti.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Erfaring fra tilsvarende oppdrag. Styring og sporing av leveransekjeden og miljøledelsestiltak.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Det kreves at tilbyder har god erfaring fra tilsvarende oppdrag Dokumentasjonskrav: Fremlegge liste over 3 leveranser eller utførte tjenester, som er sammenlignbare med dette oppdraget. Det skal fremkomme navn på kunde, verdi på oppdrag, tidspunkt for oppdrag, navn på kontaktpersoner hos referanse med e-post og telefonnummer. Referansene skal ikke være eldre enn 3 år. (Referanser kan bli kontaktet ved behov) Leverandøren skal ha et system for styring og sporing av leveransekjeden. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens system for styring og sporing av leveransekjeden. Krav: Leverandøren skal benytte miljøledelsestiltak ved gjennomføring av kontrakten. Dokumentasjon: Beskrivelse av miljøledelsestiltak. Egenerklæring for miljø, vedlegg 4 til konkurransegrunnlaget, kan benyttes som dokumentasjon. Er foretaket sertifisert med f.eks. EMAS eller ISO14001 aksepteres sertifikat på dette som dokumentasjon.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/196314470.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.03.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
83 DAY
Information about public opening
Date/time
10.03.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sør-Rogaland tingrett rettssted Sandnes ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Klepp kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Klepp kommune
Registration number
864969682
Postal address
Postboks 25
Town
KLEPPE
Postcode
4358
Country
Norge
Contact point
Bjørn Ove Olsen Moi
bjorn.ove.olsen.moi@klepp.kommune.no
Telephone
+47 51429851
Fax
+47 51429822
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sør-Rogaland tingrett rettssted Sandnes
Postal address
Olav Vs plass 1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-617427 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
08.02.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
08.02.2023
Klepp kommune
- Referanse
- 2023-617427
- Kunngjøringsdato
- 08.02.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter