Matvarer til kantine, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder rammeavtale om levering av matvarer til kantine. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,-eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 3.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Statens arbeidsmiljøinstitutt] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Matvarer til kantine, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder rammeavtale om levering av matvarer til kantine. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 600.000,-eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 3.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2023-614901
Internal identifier
22318
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Næringsmidler, drikkevarer, tobakk og relaterte produkter
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afjdqragvk
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Matvarer til kantine, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Næringsmidler, drikkevarer, tobakk og relaterte produkter
Additional classification
Dyreprodukter, kjøtt og kjøttprodukter
Additional classification
Tilberedt og konservert fisk
Additional classification
Frukt, grønnsaker og lignende produkter
Additional classification
Animalske og vegetabilske oljer og fettstoffer
Additional classification
Meieriprodukter
Additional classification
Kornprodukter, stivelser og stivelsesprodukter
Additional classification
Diverse ernæringsmidler
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Oslo (NO081)
5.1.3 Estimated duration
Start date
26.05.2023
End date
25.05.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afjdqragvk ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
03.05.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
97 DAY
Information about public opening
Date/time
03.05.2023 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Statens arbeidsmiljøinstitutt ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Statens arbeidsmiljøinstitutt
Registration number
874 761 222
Postal address
Postboks 8149 Dep
Town
OSLO
Postcode
0033
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-614901 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
21.03.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.03.2023
Statens arbeidsmiljøinstitutt
- Referanse
- 2023-614901
- Kunngjøringsdato
- 21.03.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter