Anskaffelse av arkitekttjenester - DPS konkurranse
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Stavanger kommune har behov for fortløpende arkitekttjenester og ønsker med dette å gjennomføre en DPS avtale. Informasjon om oppdragsgiver finnes på www.stavanger.kommune.no. Første konkurranse under ordningen vil kunngjøres etter 22.02.2023. Alle søknader om opptak i ordningen som mottas innen denne fristen vil behandles før første konkurranse kunngjøres. Klikk her https://permalink.mercell.com/192664817.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Stavanger kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av arkitekttjenester - DPS konkurranse
Description
Stavanger kommune har behov for fortløpende arkitekttjenester og ønsker med dette å gjennomføre en DPS avtale. Informasjon om oppdragsgiver finnes på www.stavanger.kommune.no. Første konkurranse under ordningen vil kunngjøres etter 22.02.2023. Alle søknader om opptak i ordningen som mottas innen denne fristen vil behandles før første konkurranse kunngjøres. Klikk her https://permalink.mercell.com/192664817.aspx
Procedure identifier
2023-613655
Internal identifier
23/01314
Type of procedure
Restricted
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitektrådgivning
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av arkitekttjenester - DPS konkurranse
Description
Stavanger kommune ved Bymiljø og utbygging gjennomfører årlig flere prosjekter til ulike formål, både nye og rehabiliteringsprosjekter. Dette inkluderer blant annet formålsbygg, barnehager, skoler, kirkebygg, anleggsprosjekter og utearealer. For å kunne gjennomføre prosjektene har Stavanger kommune behov for fagtjenester som dekker følgende fag, enten som kombinasjon av flere fag eller enkeltfag: - Arkitekt (ARK) - Arkitekt - SØK ansvarlig / oppdragsleder (ARK-SØK) - Interiørarkitekt (IARK) - Landskapsarkitekt (LARK) - Reguleringsplan/Arealplan (PLAN) Generell ytelsesbeskrivelse til de ulike fagene er vedlagt den dynamiske innkjøpsordningen. Ytelsesbeskrivelsen vil tilpasses de enkelte konkurransene som kunngjøres under ordningen. De enkelte konkurransene under ordningen kan gjelde en eller flere arkitekttjenester av følgende oppgaver: - Planlegging konseptstudie / idéfasen - Søknader - Analyser - Mulighetsstudier - Detaljprosjektering / anbudsbeskrivelse / ytelsesbeskrivelse - Skisseprosjekt / forprosjekt - Detaljprosjekt - Kostnadskalkyler - Kontroll av utført arbeid på byggeplass - Kontroll av FDV-dokumentasjon - Gi innspill for fagområder til SHA-planen Listen er ikke uttømmende. Begrensning i virkeområde: Den dynamiske innkjøpsordningen skal som hovedregel ikke gjelde i følgende tilfeller: - Ved behov for kompliserte tjenester der det for eksempel er behov for å gjennomføre muntlige dialoger/ forhandlinger/intervjuer med Leverandørene. - Dersom Oppdragsgiver beslutter å inngå rammeavtale for tilsvarende tjenester. En eventuell ny rammeavtale vil være begrenset til mindre oppdrag med estimert verdi på inntil 1,3 millioner ekskl.mva. Beløpsbegrensningen gjelder ikke dersom rammeavtalen skal gjelde kompliserte tjenester som ikke skal kunngjøres under denne DPS. - Ved avrop på eksisterende rammeavtaler ut avtaleperioden. - I forbindelse med anskaffelse av prosjekteringsgrupper der arkitekttjenester er kun en del av prosjektgruppen. - Plan- og designkonkurranser
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkitektrådgivning
Additional classification
Arkitekt- og relaterte tjenester
Additional classification
Landskapsarkitekturtjenester
Additional classification
Byplanleggings- og landskapsarkitekttjenester
Additional classification
Interiørdesigntjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Start date
15.03.2023
End date
15.03.2033
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/192664817.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.03.2033 12:00:00+01:00
Deadline until which the tender must remain valid
2 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sør-Rogaland tingrett, rettssted Stavanger ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Stavanger kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Stavanger kommune
Registration number
964965226
Postal address
Postboks 8001
Town
STAVANGER
Postcode
4068
Country
Norge
Contact point
Zakarias Chibssa
zakarias.chibssa@stavanger.kommune.no
Telephone
+47 51507090
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sør-Rogaland tingrett, rettssted Stavanger
Postal address
Bergelandsgata 10
Town
Stavanger
Postcode
159
Country
Norge
sor-rogaland.tingrett@domstol.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-613655 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
20.01.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
20.01.2023
Stavanger kommune
Kvalifikasjonsfrist:
15.03.2033
- Referanse
- 2023-613655
- Kunngjøringsdato
- 20.01.2023
- Estimert verdi
- 500 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Dynamisk innkjøpsordning
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter