Konkurransegrunnlag rammeavtale vedlikeholdstjenester røyr, kum og pumpestasjoner
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Time kommune ønsker å inngå rammeavtale med en leverandør for vedlikeholdstjenester røyr, kum og avløpspumpestasjoner. Rammeavtalen gjelder tømming, spyling, slamsuging og inspeksjon av kommunale røyr, sandfangkummer og fordrøyningsanlegg.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Time Kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Konkurransegrunnlag rammeavtale vedlikeholdstjenester røyr, kum og pumpestasjoner
Description
Time kommune ønsker å inngå rammeavtale med en leverandør for vedlikeholdstjenester røyr, kum og avløpspumpestasjoner. Rammeavtalen gjelder tømming, spyling, slamsuging og inspeksjon av kommunale røyr, sandfangkummer og fordrøyningsanlegg.
Procedure identifier
2023-389728
Internal identifier
2023/5434
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tømming av septiktanker eller kloakkummer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Konkurransegrunnlag rammeavtale vedlikeholdstjenester røyr, kum og pumpestasjoner
Description
Time kommune har ca 4000 gatesluker av forskjellige typer for vei, gater, skoler, barnehager, offentlige bygg, parkeringsplasser og grøntareal. I tillegg kommer 18 avløpspumpestasjoner, alle innenfor Time kommunes grenser. Cirka 150 av gateslukene tømmes per å på bestilling Tjenesten mellom annet av: - Tømming av sluker - Spyling og suging av kummer/ledninger - Suging av slam i avløpspumpestasjoner - Kamerakontroll
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tømming av septiktanker eller kloakkummer
Additional classification
Reparasjon av rørledningssystemer
Additional classification
Undersøkelse av avløpsledninger
Additional classification
Rensing av avløpsledninger
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.11.2023
End date
31.10.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
+1+1 år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk evne til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Det blir krevd god soliditet. Det aksepteres minimum karakteren "tilfredsstillende" innenfor to av følgende kriterier: likviditet, lønnsomhet og soliditet, jfr. Proff Forvalt sin rangering og/eller minimum B2 på analysen Sannsynlighet for konkurs. Hvis leverandøren er kjent med at kravet til økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten ikke kan imøtekommes gjennom kredittinformasjon som angitt ovenfor, kan dette godgjøres med morsselskapsgaranti eller bankgaranti eller annen dokumentasjon som oppdragsgiver kan godkjenne.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjon: Liste over de viktigste relevante oppdragene de siste tre år. Listen må inneholde opplysninger om oppdraget, verdi, tidspunkt og mottaker (navn på kunde). inkl navn og e-post¬adresse til kontaktperson hos minst to av disse. Referanser vil kunne bli kontaktet ved behov for å avklare oppdragets relevans, det er likevel slik at det er leverandør sitt ansvar å dokumentere oppdragets relevans.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/200457102.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.10.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
06.10.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Jæren tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Time Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Time Kommune
Registration number
859223672
Postal address
Arne Garborgsveg 30
Town
BRYNE
Postcode
4349
Country
Norge
Contact point
Kjersti Øgaard
kjersti.ogaard@time.kommune.no
Telephone
+47 51776157
Fax
+47 51481500
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Jæren tingrett
Postal address
Olav Vs plass1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-389728 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
05.09.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
05.09.2023
Time Kommune
- Referanse
- 2023-389728
- Kunngjøringsdato
- 05.09.2023
- Estimert verdi
- 4 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter