Rammeavtale - Levering av produkter og tjenester knyttet til prosjektet "På Gulvet"
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale som omfatter levering av tjenester og produkter i tilknytning til prosjektet «På Gulvet». «På Gulvet» er et prosjekt igangsatt av Sandnes kommunes barneverntjeneste og er et veiledningstiltak der veileder og omsorgsutøvere i samarbeid utforsker hva barnet trenger av sine omsorgspersoner, slik at de på sikt kan bedre se og imøtekomme barns behov. Mer informasjon om «På Gulvet» kan finnes på https://www.pagulvet.no/. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør. Mer informasjon om anskaffelsens formål fremkommer av «Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon». En utvidet beskrivelse av produkter og tjenester som oppdragsgiver har behov for fremkommer av «Vedlegg 4 – Produktbeskrivelser»
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandnes kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - Levering av produkter og tjenester knyttet til prosjektet "På Gulvet"
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale som omfatter levering av tjenester og produkter i tilknytning til prosjektet «På Gulvet». «På Gulvet» er et prosjekt igangsatt av Sandnes kommunes barneverntjeneste og er et veiledningstiltak der veileder og omsorgsutøvere i samarbeid utforsker hva barnet trenger av sine omsorgspersoner, slik at de på sikt kan bedre se og imøtekomme barns behov. Mer informasjon om «På Gulvet» kan finnes på https://www.pagulvet.no/. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør. Mer informasjon om anskaffelsens formål fremkommer av «Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon». En utvidet beskrivelse av produkter og tjenester som oppdragsgiver har behov for fremkommer av «Vedlegg 4 – Produktbeskrivelser»
Procedure identifier
2023-378855
Internal identifier
23/15541
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Trykking og relaterte tjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - Levering av produkter og tjenester knyttet til prosjektet "På Gulvet"
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en rammeavtale som omfatter levering av tjenester og produkter i tilknytning til prosjektet «På Gulvet». «På Gulvet» er et prosjekt igangsatt av Sandnes kommunes barneverntjeneste og er et veiledningstiltak der veileder og omsorgsutøvere i samarbeid utforsker hva barnet trenger av sine omsorgspersoner, slik at de på sikt kan bedre se og imøtekomme barns behov. Mer informasjon om «På Gulvet» kan finnes på https://www.pagulvet.no/. Tjenestene og produktene som oppdragsgiver har behov for er print og kopiering, innbinding, produksjon av vesker, produksjon av magnettavler (sammenbrettbare), utarbeidelse av magneter (inkludert print på magneter), utarbeidelse av bokser med magnetlukking, utarbeidelse og print av kort (plast), plakater, brosjyrer og informasjonsmateriell, konferansemapper og hefter i ulike format som går ut over kommunens egen kapasitet. Videre er det ønskelig med tilleggstjenester som innbefatter utvikling og produksjon av web-baserte opplæringer, samt utvikling og drift av netthandel der produktene i konkurransen kan kjøpes direkte av kunder. Oppdragsgiver har til hensikt å inngå rammeavtale med én leverandør. Mer informasjon om anskaffelsens formål fremkommer av «Vedlegg 1 – Kravspesifikasjon». En utvidet beskrivelse av produkter og tjenester som oppdragsgiver har behov for fremkommer av «Vedlegg 4 – Produktbeskrivelser»
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Trykking og relaterte tjenester
Additional classification
Plastprodukter
Additional classification
Trykksaker og relaterte produkter.
Additional classification
Magnetkort
Additional classification
Kort til trykking
Additional classification
Kopieringstjenester
Additional classification
Trykking
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
2 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=380210&B=SANDNES ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
20.10.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandnes kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sandnes kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandnes kommune
Registration number
964 965 137
Postal address
Rådhusgata 1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Contact point
Johannes Oseland
johannes.oseland@sandnes.kommune.no
Telephone
+47 90815421
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-378855 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
26.09.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
26.09.2023
Sandnes kommune
- Referanse
- 2023-378855
- Kunngjøringsdato
- 26.09.2023
- Estimert verdi
- 2 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter