Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lillestrøm Kommune] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.
Procedure identifier
2023-359756
Internal identifier
Lillestrøm-23/032
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontorutstyr
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afuaiwtfmm
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune
Description
Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontorutstyr
Additional classification
Kontorartikler
Additional classification
Pedagogisk utstyr
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalen gjelder fra 01.11.2023- 01.11.2025. Oppdragsgiver kan forlenge avtalen på likelydende og uendrede vilkår med 1+1 (ett+ ett) år. Forlengelser skjer automatisk. Deltakerne i denne rammeavtale skal ha mulighet til å tre ut av rammeavtalen i forbindelse med forlengelsen. Dersom oppdragsgiver ikke ønsker forlengelse skal dette varsles skriftlig, senest ved utløp av rammeavtaleperioden.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afuaiwtfmm&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.10.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
139 DAY
Information about public opening
Date/time
13.10.2023 12:05:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Romerike og Glåmdal tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Lillestrøm Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lillestrøm Kommune
Registration number
820 710 592
Postal address
Jonas Lies gate 18
Town
Lillestrøm
Postcode
2001
Country
Norge
Contact point
Karoline Martinsen Toverud
karolinemartinsen.toverud@lillestrom.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Romerike og Glåmdal tingrett
Town
Lillestrøm
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-359756 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
06.09.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
06.09.2023
Lillestrøm Kommune
- Referanse
- 2023-359756
- Kunngjøringsdato
- 06.09.2023
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter