Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lillestrøm Kommune] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

Procedure identifier

2023-359756

Internal identifier

Lillestrøm-23/032

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontorutstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afuaiwtfmm

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune

Description

Formålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale for Oppdragsgiver som skal dekke Lillestrøm kommunes behov for kjøp og levering av kontorrekvisita og fritt skolemateriell. Oppdragsgiver Lillestrøm kommune, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse på rammeavtale på kontorrekvisita og fritt skolemateriell for Lillestrøm kommune For ytterligere informasjon om Lillestrøm kommune: http://www.lillestrom.kommune.no/ Administrativ kontaktperson for anskaffelsen er Karoline Martinsen Toverud. Det skal ikke være kontakt med andre ansatte hos oppdragsgiver om denne anskaffelsen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Kontorutstyr

Additional classification

Kontorartikler

Additional classification

Pedagogisk utstyr

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Rammeavtalen gjelder fra 01.11.2023- 01.11.2025. Oppdragsgiver kan forlenge avtalen på likelydende og uendrede vilkår med 1+1 (ett+ ett) år. Forlengelser skjer automatisk. Deltakerne i denne rammeavtale skal ha mulighet til å tre ut av rammeavtalen i forbindelse med forlengelsen. Dersom oppdragsgiver ikke ønsker forlengelse skal dette varsles skriftlig, senest ved utløp av rammeavtaleperioden.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afuaiwtfmm&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.10.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

139 DAY

Information about public opening

Date/time

13.10.2023 12:05:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Romerike og Glåmdal tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Lillestrøm Kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lillestrøm Kommune

Registration number

820 710 592

Postal address

Jonas Lies gate 18

Town

Lillestrøm

Postcode

2001

Country

Norge

Contact point

Karoline Martinsen Toverud

Email

karolinemartinsen.toverud@lillestrom.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Romerike og Glåmdal tingrett

Town

Lillestrøm

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-359756 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

06.09.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

06.09.2023

Lillestrøm Kommune

Referanse
2023-359756
Kunngjøringsdato
06.09.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter