Utgått
(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder kjøp av spesialverktøy og utstyr til teknisk drift/avdeling og bilverksted. Anskaffelsens verdi anslås til ca. NOK 1.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sarpsborg kommune] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder kjøp av spesialverktøy og utstyr til teknisk drift/avdeling og bilverksted. Anskaffelsens verdi anslås til ca. NOK 1.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2023-336474
Internal identifier
22/125
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Spesialverktøymaskiner
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afkezmhtoc
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Spesialverktøymaskiner
Additional classification
Verkstedsutstyr
Additional classification
Verktøy
Additional classification
Håndverktøy
Additional classification
Diverse håndverktøy
Additional classification
Verktøyhåndtak og -deler
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
16.10.2023
End date
15.10.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afkezmhtoc ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.09.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
62 DAY
Information about public opening
Date/time
26.09.2023 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Søndre Østfold tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sarpsborg kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sarpsborg kommune
Registration number
938 801 363
Postal address
Postboks 237
Town
Sarpsborg
Postcode
1702
Country
Norge
Contact point
Roy Pettersen
roy@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Søndre Østfold tingrett
Town
Sarpsborg
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-336474 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.08.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.08.2023
Sarpsborg kommune
- Referanse
- 2023-336474
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter