Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 23.08.2023
Kunngjort i EØS

(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder kjøp av spesialverktøy og utstyr til teknisk drift/avdeling og bilverksted. Anskaffelsens verdi anslås til ca. NOK 1.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sarpsborg kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder kjøp av spesialverktøy og utstyr til teknisk drift/avdeling og bilverksted. Anskaffelsens verdi anslås til ca. NOK 1.000.000,- eks. mva per år. Maksimalverdi for hele avtaleperioden, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.000.000,- eks mva. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2023-336474

Internal identifier

22/125

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Spesialverktøymaskiner

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afkezmhtoc

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

(23005) Spesialverktøy og utstyr til teknisk og bilverksted, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Spesialverktøymaskiner

Additional classification

Verkstedsutstyr

Additional classification

Verktøy

Additional classification

Håndverktøy

Additional classification

Diverse håndverktøy

Additional classification

Verktøyhåndtak og -deler

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

16.10.2023

End date

15.10.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afkezmhtoc ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

26.09.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

62 DAY

Information about public opening

Date/time

26.09.2023 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Søndre Østfold tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sarpsborg kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sarpsborg kommune

Registration number

938 801 363

Postal address

Postboks 237

Town

Sarpsborg

Postcode

1702

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Internet address

http://www.sarpsborg.com

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Søndre Østfold tingrett

Town

Sarpsborg

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-336474 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.08.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.08.2023

Sarpsborg kommune

Referanse
2023-336474
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter