Utgått
SO-23-06 ERP-system
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt om kjøp av disposisjonsrett til et skybasert komplett ERP-system for økonomi, lønn og HR, heretter omtalt som ERP. Oppdragsgiver har i dag Visma som sitt HR og lønnssystem mens de bruker Unit 4 (Agresso M7 Business) som økonomisystem. Kunden har behov for et komplett ERP-system, for økonomi, lønn og HR som ivaretar krav til kvalitet, oppgaveflyt samt behandling av sensitive personopplysninger. Samtidig skal systemet være en standardløsning som er moderne, fleksibel og brukervennlig. Klikk her https://permalink.mercell.com/211211815.aspx
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
SO-23-06 ERP-system
Description
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt om kjøp av disposisjonsrett til et skybasert komplett ERP-system for økonomi, lønn og HR, heretter omtalt som ERP. Oppdragsgiver har i dag Visma som sitt HR og lønnssystem mens de bruker Unit 4 (Agresso M7 Business) som økonomisystem. Kunden har behov for et komplett ERP-system, for økonomi, lønn og HR som ivaretar krav til kvalitet, oppgaveflyt samt behandling av sensitive personopplysninger. Samtidig skal systemet være en standardløsning som er moderne, fleksibel og brukervennlig. Klikk her https://permalink.mercell.com/211211815.aspx
Procedure identifier
2023-334970
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Programvare og informasjonssystemer
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
SO-23-06 ERP-system
Description
Oppdragsgiver har ca 14.400 innbyggere og ca 1430 årsverk, med 21 ansatte på HR/lønn og 25 ansatte på økonomi, samt en systemansvarlig på hvert område med tilganger til alle fire kommuner. I dag håndteres det årlig totalt ca 120 500 fakturaer (inngående og utgående), og ca 20 000 regnskapsbilag hos kunden. Systemet skal samhandle og stå som mastersystem for nåværende og fremtidige løsninger/system både internt i kommunen og eksternt hos andre samarbeidspartnere. Gode og sikre API'er er et viktig krav både i forhold til dagens og fremtidige integrasjoner mot systemer som Kunden bruker. Se vedlagt behovsspesifikasjon for beskrivelse av oppdragsgivers behov, forventninger og krav.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Programvare relatert til forretningsvirksomhet
Additional classification
Programvare for økonomianalyse og regnskap
Additional classification
Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon
Additional classification
Programvare for bedriftsressursplanlegging
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Se behovsbeskrivelsen.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen kan prolongeres med 1 år om gangen jf. Statens standardavtale SSA-Sky
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/211211815.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
03.11.2023 12:00:00+01:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Indre Østlandet tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal
Registration number
983335543
Postal address
v/Abakus as, Postboks 128
Town
ENGERDAL
Postcode
2440
Country
Norge
post@abakus.as
Telephone
+47 47476000
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Indre Østlandet tingrett
Town
Elverum
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2023-334970 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.10.2023 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.10.2023
Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal
- Referanse
- 2023-334970
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter