Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterSO-23-06 ERP-system

Utgått

Kunngjøring av konkurranseKunngjøringsdato: 03.10.2023
Kunngjort i EØS

SO-23-06 ERP-system

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt om kjøp av disposisjonsrett til et skybasert komplett ERP-system for økonomi, lønn og HR, heretter omtalt som ERP. Oppdragsgiver har i dag Visma som sitt HR og lønnssystem mens de bruker Unit 4 (Agresso M7 Business) som økonomisystem. Kunden har behov for et komplett ERP-system, for økonomi, lønn og HR som ivaretar krav til kvalitet, oppgaveflyt samt behandling av sensitive personopplysninger. Samtidig skal systemet være en standardløsning som er moderne, fleksibel og brukervennlig. Klikk her https://permalink.mercell.com/211211815.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

SO-23-06 ERP-system

Description

Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt om kjøp av disposisjonsrett til et skybasert komplett ERP-system for økonomi, lønn og HR, heretter omtalt som ERP. Oppdragsgiver har i dag Visma som sitt HR og lønnssystem mens de bruker Unit 4 (Agresso M7 Business) som økonomisystem. Kunden har behov for et komplett ERP-system, for økonomi, lønn og HR som ivaretar krav til kvalitet, oppgaveflyt samt behandling av sensitive personopplysninger. Samtidig skal systemet være en standardløsning som er moderne, fleksibel og brukervennlig. Klikk her https://permalink.mercell.com/211211815.aspx

Procedure identifier

2023-334970

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

SO-23-06 ERP-system

Description

Oppdragsgiver har ca 14.400 innbyggere og ca 1430 årsverk, med 21 ansatte på HR/lønn og 25 ansatte på økonomi, samt en systemansvarlig på hvert område med tilganger til alle fire kommuner. I dag håndteres det årlig totalt ca 120 500 fakturaer (inngående og utgående), og ca 20 000 regnskapsbilag hos kunden. Systemet skal samhandle og stå som mastersystem for nåværende og fremtidige løsninger/system både internt i kommunen og eksternt hos andre samarbeidspartnere. Gode og sikre API'er er et viktig krav både i forhold til dagens og fremtidige integrasjoner mot systemer som Kunden bruker. Se vedlagt behovsspesifikasjon for beskrivelse av oppdragsgivers behov, forventninger og krav.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Programvare relatert til forretningsvirksomhet

Additional classification

Programvare for økonomianalyse og regnskap

Additional classification

Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon

Additional classification

Programvare for bedriftsressursplanlegging

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Se behovsbeskrivelsen.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO020)

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen kan prolongeres med 1 år om gangen jf. Statens standardavtale SSA-Sky

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/211211815.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.11.2023 12:00:00+01:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Indre Østlandet tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal

Registration number

983335543

Postal address

v/Abakus as, Postboks 128

Town

ENGERDAL

Postcode

2440

Country

Norge

Email

post@abakus.as

Telephone

+47 47476000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Indre Østlandet tingrett

Town

Elverum

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2023-334970 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.10.2023 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.10.2023

Innkjøpssamarbeidet i Sør-Østerdal

Referanse
2023-334970
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter