Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp og levering av møtemat
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Odin Prosjekt AS] ---

Legal type of the buyer

Public undertaking

1.1 Buyer

Official name

[Norges Handelshøyskole] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Education

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat

Description

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.

Procedure identifier

eb1c5dbd-9167-4a49-a662-268dc9e12a8e

Internal identifier

23/06264

Type of procedure

Other single stage procedure

Main features of the procedure

Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse jfr. FOA § 8-3. Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre dialog gjennom forhandlinger med en eller flere av leverandørene som inngir tilbud i konkurransen. Forhandlingene vil kunne gjelde alle sider av tilbudene. Utvelgelsen av hvem det vil forhandles med vil bli foretatt etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det planlegges å ha forhandlinger med maksimalt 3 leverandører. Forhandlinger blir ikke gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer at forhandlinger ikke er hensiktsmessig. Dialog i form av rettinger/avklaringer gjennomføres ved behov.

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Cateringvirksomhet

Additional classification

Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel

Additional classification

Kantine- og cateringvirksomhet

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/23/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat

Description

Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.

Internal identifier

23/06264

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Cateringvirksomhet

Additional classification

Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel

Additional classification

Kantine- og cateringvirksomhet

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Rammeavtalens varighet vil være 2 år fra signering. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år. Opsjonen kommer kun til anvendelse dersom NHH har gitt skriftlig varsel om dette senest 2 måneder før rammeavtalens utløp.

5.1.3 Estimated duration

Duration

2 YEAR

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

2

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

4 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet Dokumentasjon: Leverandøren kan dokumentere sin økonomiske/finansielle kapasitet på følgende måter (en av metodene er normalt tilstrekkelig): Alt. 1: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Alt. 2: Siste års godkjente årsregnskap med styrets årsberetning og revisorerklæring. Nystartede selskaper som ikke har mulighet til å fremlegge godkjent årsregnskap, kan fremlegge de regnskapene som er ferdigstilt.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Skatteattest

Description

Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Leverandørens registrering, autorisasjon mv.

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner

Description

Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Benytt vedlegg 5.

Use of this criterion

Used

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Price

Name

Pris

Description

Under dette kriteriet vurderes: - Pris på produkter og tjenester som det skal leveres tilbud på

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Quality

Name

Kvalitet og utvalg

Description

Oppdragsgiver vil legge vesentlig vekt på følgende: - I hvilken grad leverandøren er i stand til å levere produkter og tjenester som er av høy standard - Bruk av gode og sunne råvarer - Variasjon i mattilbudet og bredden på tilgjengelig meny Smakstest: - Oppdragsgivers vurdering av smak og det visuelle inntrykket vil bli basert på smakstest av et representativt utvalg retter

Weight (percentage, exact)

50

Criterion

Type

Quality

Name

Service og levering

Weight (percentage, exact)

10

5.1.11 Procurement documents

Languages in which the procurement documents are officially available

NOR

Deadline for requesting additional information

05.01.2024 12:00:00+01:00

Address of the procurement documents

[ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=388622&B= ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Obligatorisk

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

19.01.2024 12:00:00+01:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Obligatorisk

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Norges Handelshøyskole ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Odin Prosjekt AS

Registration number

994950967

Postal address

Edvard Griegs vei 3B

Town

BERGEN

Postcode

5059

Country

Norge

Contact point

Synnøve Vindenes

Email

synnove@odinprosjekt.no

Telephone

+47 99320887

Internet address

https://odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Norges Handelshøyskole

Registration number

974789523

Department

Oslo

Postal address

Drammensveien 44

Town

Oslo

Postcode

0271

Country subentity

Oslo (NO081)

Country

Norge

Contact point

Agla M. Egilsdóttir

Email

agla@odinprosjekt.no

Telephone

948 75 036

Buyer profile

https://www.nhh.no/

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo tingrett

Registration number

926 725 939

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Postcode

0125

Country subentity

Oslo (NO081)

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

22 03 52 00

Roles of this organisation

Del 10: Change

Version of the previous notice to be changed

b0423f04-11b2-4cc4-ae0c-f8c7b0b16793-02

10.1 Change

Section identifier

LOT-0000

Description of changes

Oppdatering av tidstabell til å reflektere nye tidsfrister.

The procurement documents were changed on

20.12.2023

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

88f80f7d-ee3d-4367-8968-93e96c8efd41 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.12.2023 09:48

Languages in which this notice is officially available

norsk, English

Odin Prosjekt AS, Norges Handelshøyskole

Referanse
2023-102765
Kunngjøringsdato
20.12.2023
Estimert verdi
4 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Utdanning

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter