Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat
Versjonshistorikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Odin Prosjekt AS] ---
Legal type of the buyer
Public undertaking
1.1 Buyer
Official name
[Norges Handelshøyskole] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Education
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat
Description
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.
Procedure identifier
eb1c5dbd-9167-4a49-a662-268dc9e12a8e
Internal identifier
23/06264
Type of procedure
Other single stage procedure
Main features of the procedure
Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen tilbudskonkurranse jfr. FOA § 8-3. Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre dialog gjennom forhandlinger med en eller flere av leverandørene som inngir tilbud i konkurransen. Forhandlingene vil kunne gjelde alle sider av tilbudene. Utvelgelsen av hvem det vil forhandles med vil bli foretatt etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det planlegges å ha forhandlinger med maksimalt 3 leverandører. Forhandlinger blir ikke gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer at forhandlinger ikke er hensiktsmessig. Dialog i form av rettinger/avklaringer gjennomføres ved behov.
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Cateringvirksomhet
Additional classification
Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel
Additional classification
Kantine- og cateringvirksomhet
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/23/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for kjøp og levering av møtemat
Description
Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for levering av cateringtjenester i oppdragsgivers lokaler i Oslo. Oppdragsgiver ønsker å knytte til seg en fleksibel, profesjonell og kvalitetsbevisst leverandør som skal gi ansatte og gjester ved NHH gode og smaksrike matopplevelser. Anskaffelsen omfatter primært NHHE sine aktiviteter i Drammensveien 44, men skal også serve NHHs øvrige behov for servering i lokalet, eksempelvis enklere servering i forbindelse med kveldsarrangement. Maten som skal serveres skal stå i stil med NHHs merkevare. Det stilles slik høye krav til kvalitet.
Internal identifier
23/06264
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Cateringvirksomhet
Additional classification
Tjenester relatert til Hotell- og restaurantvirksomhet, Detaljhandel
Additional classification
Kantine- og cateringvirksomhet
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalens varighet vil være 2 år fra signering. Oppdragsgiver skal ha opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1+1 år, til sammen maksimalt 4 år. Opsjonen kommer kun til anvendelse dersom NHH har gitt skriftlig varsel om dette senest 2 måneder før rammeavtalens utløp.
5.1.3 Estimated duration
Duration
2 YEAR
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
2
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Name
Leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten. Påkrevd økonomisk kapasitet vurderes i forhold til avtalens verdi, ytelser, risiko og varighet Dokumentasjon: Leverandøren kan dokumentere sin økonomiske/finansielle kapasitet på følgende måter (en av metodene er normalt tilstrekkelig): Alt. 1: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Alt. 2: Siste års godkjente årsregnskap med styrets årsberetning og revisorerklæring. Nystartede selskaper som ikke har mulighet til å fremlegge godkjent årsregnskap, kan fremlegge de regnskapene som er ferdigstilt.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Name
Skatteattest
Description
Norske leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsavgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest, ikke eldre enn 6 mnd.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Name
Leverandørens registrering, autorisasjon mv.
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Name
Leverandørens tekniske og faglige kvalifikasjoner
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjon: Beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. Benytt vedlegg 5.
Use of this criterion
Used
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Price
Name
Pris
Description
Under dette kriteriet vurderes: - Pris på produkter og tjenester som det skal leveres tilbud på
Weight (percentage, exact)
40
Criterion
Type
Quality
Name
Kvalitet og utvalg
Description
Oppdragsgiver vil legge vesentlig vekt på følgende: - I hvilken grad leverandøren er i stand til å levere produkter og tjenester som er av høy standard - Bruk av gode og sunne råvarer - Variasjon i mattilbudet og bredden på tilgjengelig meny Smakstest: - Oppdragsgivers vurdering av smak og det visuelle inntrykket vil bli basert på smakstest av et representativt utvalg retter
Weight (percentage, exact)
50
Criterion
Type
Quality
Name
Service og levering
Weight (percentage, exact)
10
5.1.11 Procurement documents
Languages in which the procurement documents are officially available
NOR
Deadline for requesting additional information
05.01.2024 12:00:00+01:00
Address of the procurement documents
[ https://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=388622&B= ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Obligatorisk
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
19.01.2024 12:00:00+01:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Obligatorisk
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Norges Handelshøyskole ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Odin Prosjekt AS
Registration number
994950967
Postal address
Edvard Griegs vei 3B
Town
BERGEN
Postcode
5059
Country
Norge
Contact point
Synnøve Vindenes
synnove@odinprosjekt.no
Telephone
+47 99320887
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Norges Handelshøyskole
Registration number
974789523
Department
Oslo
Postal address
Drammensveien 44
Town
Oslo
Postcode
0271
Country subentity
Oslo (NO081)
Country
Norge
Contact point
Agla M. Egilsdóttir
agla@odinprosjekt.no
Telephone
948 75 036
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo tingrett
Registration number
926 725 939
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country subentity
Oslo (NO081)
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
22 03 52 00
Internet address
Roles of this organisation
Del 10: Change
Version of the previous notice to be changed
b0423f04-11b2-4cc4-ae0c-f8c7b0b16793-02
10.1 Change
Section identifier
LOT-0000
Description of changes
Oppdatering av tidstabell til å reflektere nye tidsfrister.
The procurement documents were changed on
20.12.2023
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
88f80f7d-ee3d-4367-8968-93e96c8efd41 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
20.12.2023 09:48
Languages in which this notice is officially available
norsk, English
Odin Prosjekt AS, Norges Handelshøyskole
- Referanse
- 2023-102765
- Kunngjøringsdato
- 20.12.2023
- Estimert verdi
- 4 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Utdanning
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter