Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterProsjekt 1004914 Eksternt kontrollsenter for post og varer - Entreprise K210 Totalentreprise
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Tildelt
Kunngjort i EØS

Prosjekt 1004914 Eksternt kontrollsenter for post og varer - Entreprise K210 Totalentreprise

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Statsbygg ber i forbindelse med prosjekt:nr.: 1004914navn: Eksternt kontrollsenter for post og varerom tilbud på totalentreprise K210

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[STATSBYGG] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Prosjekt 1004914 Eksternt kontrollsenter for post og varer - Entreprise K210 Totalentreprise

Description

Statsbygg ber i forbindelse med prosjekt:nr.: 1004914navn: Eksternt kontrollsenter for post og varerom tilbud på totalentreprise K210

Procedure identifier

354c8536-7e7b-41e2-a36e-edf2493f5f95

Internal identifier

2023/4157

Type of procedure

Open

The procedure is accelerated

No

Main features of the procedure

Statsbygg har fått i oppdrag fra Kommunal- og distriktsdepartementet (KDD) å etablere et eksternt kontrollsenter for post og varer (EKPV) utenfor Oslo sentrum. EKPV er en del av byggetrinn 1 i prosjekt nytt regjeringskvartal (RKV) og er et sikkerhetstiltak for beskyttelse av regjeringskvartalet. EKPV skal være fult operativt før innflytting i byggetrinn 1 i nytt RKV.Statsbygg har ervervet egen tomt til formålet med følgende adresse: Lienga 4, 1414 Trollåsen.Brukere av EKPV er Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon (DSS), og Statsbygg skal drifte eiendommen. DSS skal drifte enkelte av systemene som skal leveres av totalentreprenør (TE), og for disse systemene vil en eventuell service- og vedlikeholdsavtale inngås med DSS. Ved EKPV skal all post og alle varer til departementsbyggene kontrolleres. Kjøretøy som skal inn til det nye regjeringskvartalet, inkludert kjøretøy som skal til private virksomheter, skal kontrolleres ved EKPV, Etter kontrollen sikres kjøretøyene. Kjøretøyene kan da kjøre inn til perimetersikringen for identifisering og innpassering til regjeringskvartalet. Kontroll av EKPV er et av seks logistikkalternativer som private virksomheter innenfor perimetersikringen kan benytte. I alle statlige byggeprosjekter avsettes en andel av byggekostnadene til kunst iht kongelig resolusjon 05.09.1997. Statsbygg får kunstbevilgninger som stilles til disposisjon for Kunst i offentlig rom (KORO – tidligere Utsmykkingsfondet). KORO blir deretter ansvarlig for gjennomføring av kunstprosjektene i Statsbyggs byggeprosjekter.   Tilbyder som får kontrakten er forpliktet til å påta seg arbeider for KORO eller kunstner relatert til kunst til dette byggeprosjektet. KORO og kunstner skal kunne foreta bestillinger på samme vilkår som Statsbygg kan foreta tilleggsbestillinger etter kontrakten.   Arbeider relatert til kunstprosjektet skal bestilles skriftlig av KORO eller kunstner iht utarbeidet mal. Bestillinger foretas for KOROs eller kunstners regning og risiko og er Statsbygg uvedkommende

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

2.1.2 Place of performance

Country

Norge

Anywhere in the given country

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Anskaffelsesforskriften

2.1.6 Grounds for exclusion

Description

[ Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Er leverandøren i en konkurssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for korrupsjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Korrupsjon som definert i artikkel 3 i konvensjonen om bekjempelse av korrupsjon, som involverer tjenestemenn i De Europeiske Fellesskapene eller i Den Europeiske Unions medlemsstater (EUT C 195 av 25.6.1997, s. 1), og i artikkel 2, stk. 1, i Rådets rammeavgjørelse 2003/568/RIA av 22. juli 2003 om bekjempelse av korrupsjon i den private sektor (EUT L 192 av 31.7.2003, s. 54). Denne avvisningsgrunnen omfatter også korrupsjon som definert i nasjonal rett for oppdragsgiveren eller leverandøren. ] ---

Description

[ Er leverandøren i en situasjon hvor han har fått tvungen gjeldsordning? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for deltakelse i en kriminell organisasjon ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Deltakelse i en kriminell organisasjon som definert i artikkel 2 i Rådets rammeavgjørelse 2008/841/RIA av 24. oktober 2008 om bekjempelse av organisert kriminalitet (EUT L 300 av 11.11.2008, s. 42) ] ---

Description

[ Har leverandør inngått avtale(r) med andre leverandører med hensikt å vri konkurransen? ] ---

Description

[ Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om miljø slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU. ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for hvitvasking av penger eller finansiering av terrorisme ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Hvitvasking av penger eller finansiering av terrorismeSom definert i artikkel 1 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF av 26. oktober 2005 om forebyggende tiltak mot bruk av det finansielle system til hvitvasking av penger og finansiering av terrorisme (EUT L 309 av 25.11.2005, s. 15). ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for bedrageri ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Bedrageri som omhandlet i artikkel 1 i konvensjonen om beskyttelse av De Europeiske Fellesskapenes finansielle interesser (EFT C 316 av 27.11.1995, s. 48). ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for barnearbeid og andre former for menneskehandel ved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder?Barnearbeid og andre former for menneskehandel som definert i artikkel 2 i Europaparlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU av 5. april 2011 om forebygging og bekjempelse av menneskehandel og beskyttelse av dets ofre, og om erstatning av Rådets rammeavgjørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 av 15.4.2011, s. 1). ] ---

Description

[ Er leverandøren i en insolvenssituasjon? Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om arbeidsforhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU. ] ---

Description

[ Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Har leverandøren:a) gitt grovt uriktige opplysninger ved meddelelsen av opplysningene som kreves for å kontrollere at det ikke er grunnlag for avvisning, eller av at kvalifikasjonskravene er oppfylt,b) unnlatt å gi slike opplysninger,c) tatt forbehold om straks å fremlegge de støttedokumenter som oppdragsgiver anmoder om, ellerd) urettmessig påvirket oppdragsgivers beslutningsprosess for å tilegne seg konfidensiell informasjon som kan gi denne en urettmessig fordel i forbindelse med konkurransen, eller uaktsomt har gitt misvisende opplysninger som kan få vesentlig innflytelse på beslutninger om avvisning, utvelgelse eller tildeling? ] ---

Description

[ Oppdragsgiver skal angi at i Norge foreligger det nasjonale avvisningsgrunner. Disse skal være beskrevet i anskaffelsesdokumentene. Leverandøren må besvare om han er i en eller flere av de situasjonene som er beskrevet i de nasjonale avvisningsgrunnene. Får de rent nasjonale avvisningsgrunnene, som er angitt i den relevante kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, anvendelse? ] ---

Description

[ Er leverandør oppmerksom på en interessekonflikt slik denne er angitt i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene? ] ---

Description

[ Har leverandør eller en virksomhet tilknyttet leverandøren gitt råd til oppdragsgiver eller på annen måte vært involvert i planleggingen av konkurransen? ] ---

Description

[ Har leverandøren begått alvorlige feil i yrkesutøvelsen? Hvis det er relevant, se definisjoner i nasjonal rett, den relevante kunngjøring eller anskaffelsesdokumentene. ] ---

Description

[ Har leverandør begått vesentlig kontraktsbrudd i forbindelse med oppfyllelsen av en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en offentlig oppdragsgiver eller en tidligere konsesjonskontrakt, der bruddet har ført til heving av kontrakten, erstatning eller andre lignende sanksjoner? ] ---

Description

[ Er leverandøren kjent med å ha begått brudd på bestemmelser om sosiale forhold slik som de fremgår av nasjonal rett, den relevante kunngjøringen eller anskaffelsesdokumentene eller artikkel 18 (2) i direktiv 2014/24/EU. ] ---

Description

[ Har leverandør unnlatt å oppfylle alle sine forpliktelser til å betale trygdeavgifter både i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i? ] ---

Description

[ Angi hvorfor man under nevnte omstendigheter likevel er i stand til å utføre kontrakten, tatt i betraktning gjeldende nasjonale bestemmelser og tiltak vedrørende fortsettelse av forretningsaktivitetene? Det er ikke nødvendig å angi disse opplysningene hvis avvisning av leverandørerer gjort obligatorisk i henhold til gjeldende nasjonal rett uten mulighet for unntak. ] ---

Description

[ Har leverandøren unnlatt å oppfylle sine forpliktelser til å betale skatter og avgifter i det land han er etablert i, og i oppdragsgivers medlemsstat, hvis dette er et annet land enn det han er etablert i? ] ---

Description

[ Er leverandøren selv eller en person, som er medlem av leverandørens administrasjons-, ledelses- eller kontrollorgan eller har kompetanse til å representere eller kontrollere eller treffe beslutninger i slike organer, ved rettskraftig dom blitt dømt for terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitetved en dom avsagt for ikke mer enn fem år siden, eller en avvisningsperiode fastsatt direkte i dommen som fortsatt gjelder? Terrorhandlinger eller straffbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som definert i artikkel 1 og 3 i Rådets rammeavgjørelse 2002/475/RIA av 13. juni 2002 om bekjempelse av terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne avvisningsgrunnen omfatter også oppfordring til, medvirkning til eller forsøk på å begå slike handlinger som omhandlet i artikkel 4 i nevnte rammeavgjørelse. ] ---

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Prosjekt 1004914 Eksternt kontrollsenter for post og varer - Entreprise K210 Totalentreprise

Description

Statsbygg ber i forbindelse med prosjekt:nr.: 1004914navn: Eksternt kontrollsenter for post og varerom tilbud på totalentreprise K210

Internal identifier

2023/4157

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Works

Main classification

Bygge- og anleggsvirksomhet

5.1.2 Place of performance

Country

Norge

Anywhere in the given country

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.04.2024

End date

15.08.2026

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

"Totale" årsomsetning

Description

Leverandørens ("totale") årsomsetning for det antall regnskapsår som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene, er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Gjennomsnittlig årsomsetning

Description

Leverandørens gjennomsnittlige årsomsetning for det antall år som det anmodes om i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

"Spesifikk årsomsetning"

Description

Er leverandørens ("spesifikke") årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Gjennomsnittlig omsettning

Description

Er leverandørens gjennomsnitlige årsomsetning innenfor det området kontrakten gjelder og spesifisert i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene for det antall regnskapsår det anmodes om er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Leverandørens etableringsdato

Description

Hvis opplysningene om omsetning (samlet eller spesifikt) ikke er tilgjengelige for hele perioden som det anmodes om, vennligst angi den dato da virksomheten ble etablert, eller leverandørene startet sin virksomhet:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Finansielle nøkkeltall

Description

Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Ansvarsforsikring

Description

Det forsikrede beløp i leverandørens ansvarsforsikring er følgende:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Name

Øvrige økonomiske og finansielle krav

Description

Når det gjelder eventuelle øvrige økonomiske og finansielle krav som har blitt angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Other

Name

Attester utstedt av uavhengige organer for kvalitetssikringsstandarder

Description

Kan leverandør fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte kvalitetssikringsstandardene, inkludert krav til universell utforming?

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Other

Name

Attester utstedt av uavhengige organer for miljøledelsesstandarder

Description

Er leverandøren i stand til å fremlegge attester utstedt av uavhengige organer som dokumentasjon for at leverandøren oppfyller de angitte miljøledelsessystemene eller -standardene?

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Registrert i faglig register

Description

Leverandør er registrert i et faglig register i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Registrert i handelsregister eller foretaksregister

Description

Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag.

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Del IV a: Samlet angivelse for alle kvalifikasjonskravene

Description

Leverandøren skal bare angi opplysningene hvis oppdragsgiver i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene referert til i kunngjøringen har opplyst at disse kvalifikasjonskravene kreves oppfylt. Når det gjelder kvalifikasjonskravene angitt i konkurransegrunnlaget, erklærer leverandøren at den oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene knyttet til egnethet, finansielle og økonomiske kvalifikasjoner og tekniske og faglige kvalifikasjoner. Leverandøren oppfyller de angitte kvalifikasjonskravene (svar JA / NEI og legg i tillegg til JA eller NEI i kommentarfeltet):

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Name

Kvalifikasjonskrav i konkurransen

Description

Det kreves at tilbyder har et lovlig etablert foretak Firmaattest, alternativt StartBANK ID. For utenlandske firmaer kreves tilsvarende attest bestemt ved lovgivningen i det landet hvor foretaket er registrert. Det kreves at tilbyder har tilfredsstillende økonomisk og finansiell gjennomføringsevne. Omsetningens størrelse, sett i forhold til kontraktens verdi, kan bli vektlagt. Statsbygg vil gjennomføre en kredittvurdering av tilbyder. Tilbyder kan i tillegg bli bedt om å levere årsregnskap for inntill 3 år, inkludert revisjonsberetning, alternativt oppgi StartBANK ID. Det kreves at tilbyder har tilstrekkelig erfaring med å ha kontraktsansvar for/ ansvar for å administrere byggeprosjekter med overføringsverdi. Det er ikke krav om referanseprosjekter hvor sikkerhetsloven er fulgt. Det skal leveres en kortfattet beskrivelse på ca. 1 A4-side per prosjekt av inntil 3 referanseprosjekter med begrunnet overføringsverdi (prosjekter eldre enn 5 år vil kunne bli tillagt vekt), med opplysninger om: prosjektets navn og lokasjon oppdragsgiver byggets størrelse i m2 oppdragets kontraktsverdi eks. mva. type entreprise (totalentreprise mv.) type bygg (nybygg i form av f eks post- og varemottak, lager/logistikkbygg, industribygg) firmaets oppgaver og rolle i prosjektet oppstartstidpunkt og ferdigstillelsestidspunkt (måned og år)/hvis ikke ferdigstilt - hvor man er i prosjektet Tilbyderne skal gjennom hele prosjektgjennomføringen, herunder prosjekteringsfase, byggefase og testfase, ha evne til å behandle og oppbevare skjermingsverdig (sikkerhetsgradert) informasjon i det omfang og det graderingsnivå som er fastsatt for kontraktarbeidet. Kun sentrale funksjoner hos totalentreprenør, underentreprenører og prosjekterende må kunne oppfylle kravene til norsk sikkerhetsklarering. «Egenerklæring sikkerhet» i signert og utfylt stand fra tilbyder (ikke fra underleverandører og prosjekterende), se vedlegg IIA6. Dersom det fremkommer opplysninger om tilbyderne og/eller deres underleverandører/prosjekterende som gir oppdragsgiver grunn til å tro at kvalifikasjonskravet ikke vil kunne bli oppfylt, kan dette medføre avvisning. Det kan i så fall bli aktuelt å be om ytterligere dokumentasjon fra tilbyderne og/eller at Statsbygg selv innhenter ytterligere informasjon.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Bare for bygg- og anleggsarbeider:

Description

Bare for offentlige bygg- og anleggsarbeider: I referanseperioden har leverandøren utført følgende arbeider av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til fem års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste fem år.

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Teknisk personell eller tekniske enheter

Description

Leverandør kan råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter , særlig dem som er ansvarlige for kvalitetskontrollen: For teknisk personell eller tekniske enheter som ikke direkte hører til leverandørens virksomhet, men hvis kapasitet leverandøren støtter seg på, jf. del II, avsnitt C, skal det utfylles særskilte ESPD-formularer.

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

For offentlige bygge- og anleggsarbeider, teknisk personell eller enheter som skal utføre arbeidet

Description

I forbindelse med offentlige bygge- og anleggsarbeider kan leverandøren råde over følgende tekniske personell eller tekniske enheter til å utføre kontrakten:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak

Description

Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Undersøkelses- og forskningsfasiliteter

Description

Leverandørens undersøkelses- og forskningsfasiliter er som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Styring og sporing av leveransekjeden

Description

Leverandøren vil være i stand til å anvende følgende styring av leveringskjeden og sporingssystemer ved gjennomføring av kontrakten:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Tillatelse til kontroll

Description

For varer eller tjenester som er kompliserte, eller som unntaksvis skal benyttes til et spesielt formål: Vil leverandøren tillate, at det foretas kontroll av leverandørens produksjonskapasitet eller tekniske kapasitet og, hvor det er nødvendig, av de undersøkelses- og forskningsfasiliteter som leverandøren råder over, og av kvalitetskontrolltiltak? Kontrollen skal foretas av oppdragsgiveren eller oppdragsgiver kan overlate det til et kompetent offentlige organ i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Utdanning og faglige kvalifikasjoner

Description

Følgende utdanning og faglige kvalifikasjoner besittes av leverandøren og/eller (avhengig av hvilke krav som er fastsatt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumenterne) av de ledende medarbeiderne:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Miljøledelsestiltak

Description

Leverandør kan anvende følgende miljøledelsestiltak i forbindelse med utførelsen av kontrakten:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Antall medarbeidere i ledelsen

Description

Leverandørens antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre årene var som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke

Description

Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Redskaper, materiell og teknisk utstyr

Description

Leverandøren vil kunne råde over følgende redskaper, materielle og teknisk utstyr til å utføre kontrakten:

Use of this criterion

Not used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Name

Andel av kontrakt til underleverandør

Description

Leverandør vurderer å sette bort følgende del (i prosent) av kontrakten til underleverandører. Legg merke til at hvis leverandøren har besluttet å sette bort en del av kontrakten til underleverandører og støtter seg på underleverandørenes kapasitet til å utføre denne del, utfylles et særskilt ESPD for slike underleverandører, se del II, avsnitt C, ovenfor.

Use of this criterion

Not used

5.1.11 Procurement documents

Languages in which the procurement documents are officially available

NOR

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/217967802.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Obligatorisk

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

Ikke tillatt

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

22.01.2024 12:00

Deadline until which the tender must remain valid

5 MONTH

Information about public opening

Date/time

22.01.2024 12:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Obligatorisk

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

STATSBYGG

Registration number

971278374

Postal address

Biskop Gunnerus' gate 6

Town

OSLO

Postcode

0103

Country

Norge

Contact point

Elisabeth Tangen

Email

elisabeth.tangen@statsbygg.no

Telephone

22954000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Registration number

926725939

Town

Oslo

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

22035200

Roles of this organisation

Del 10: Change

Version of the previous notice to be changed

68cfd172-74a2-4e9f-bd59-3ad3ab015f22-01

10.1 Change

Section identifier

PROCEDURE

10.1 Change

Section identifier

LOT-0000

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

0d261b8c-60d1-4655-af57-7eb78aa6feeb 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

18.12.2023 15:19

Languages in which this notice is officially available

norsk, English

STATSBYGG

Referanse
2023-102644
Kunngjøringsdato
19.12.2023
Estimert verdi
Ikke angitt
Utførelsessted
Ikke stedbunden
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter