Oslo lufthavn - K-190696 - Rammeavtale - Servicemedarbeidere i terminalen og styring av varemottak og møbelvedlikehold
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[AVINOR AS] ---
Activity of the contracting entity
Airport-related activities
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Oslo lufthavn - K-190696 - Rammeavtale - Servicemedarbeidere i terminalen og styring av varemottak og møbelvedlikehold
Description
Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).
Procedure identifier
2022-994649
Internal identifier
22/03159
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arbeidsformidlingtjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/affigtencl
Directive 2014/25/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Oslo lufthavn - K-190696 - Rammeavtale - Servicemedarbeidere i terminalen og styring av varemottak og møbelvedlikehold
Description
Formål med anskaffelsen Oppdragsgiver ønsker å knytte seg til en leverandør som kan utføre ulike tjenesteoppdrag i Terminalen på Oslo lufthavn. De ulike oppdragene utgjør anslagsvis 4 til 7 årsverk, men med mulighet for sesongmessige svingninger. Rammeavtalens varighet er 3 år regnet fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har krav på opsjon på forlengelse på 1 + 1 + 1 år. Rammeavtalens maksimale løpetid er dermed 6 år. Servicemedarbeidere i Terminalen på Oslo lufthavn vil blant annet utføre følgende oppgaver: - Styring av varemottak - Leietakerservice - Forefallende serviceoppdrag - Service og lett vedlikehold av: Møbler i publikumsområdene Møbler på innsjekk, gate, sikkerhetskontroller Stendere i Terminalen Publikumstoalett og bygningskomponenter Nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i kravspesifikasjonen i Bilag SSA-R og Bilag SSA-B (første avrop).
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arbeidsformidlingtjenester
Additional classification
Støttetjenester i forbindelse med lufttransport
Additional classification
Formidling av personale, inkludert midlertidig personale
Additional classification
Administrasjon av bygninger og anlegg
Additional classification
Diverse tjenesteytelser
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av rammeavtalen på 1 + 1 + 1 år.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
20 000 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Securitas AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
20 000 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Date of the conclusion of the contract
2022-10-18
The contract is awarded within a framework agreement
false
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
AVINOR AS
Registration number
985 198 292
Postal address
Dronning Eufemias gate 6
Town
Oslo
Postcode
0191
Country
Norge
Contact point
Anna Filippa Angell
anna.filippa.angell@avinor.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Securitas AS
Registration number
920 144 950
Postal address
Postbok 35 Grønland
Town
Oslo
Postcode
0133
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo Tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-994649 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
08.11.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2022/S 119-336789
Publication date
08.11.2022
AVINOR AS
Tildelt til:
Securitas AS
Antall mottatte tilbud: 4
- Referanse
- 2022-994649
- Kunngjøringsdato
- 08.11.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Flyplassrelaterte aktiviteter
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.