22-6780 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne, samt å tilrettelegge for prosjektering, samt at produktene kan monteres, repareres og demonteres Anskaffelsen er inndelt i to selvstendige delkontrakter for på best mulig måte dekke behovet til de aktuelle brukergruppene. Hver delkontrakt er en selvstendig konkurranse. Anskaffelsens nærmere innhold er spesifisert i konkurransegrunnlaget.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
22-6780 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad
Description
Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne, samt å tilrettelegge for prosjektering, samt at produktene kan monteres, repareres og demonteres Anskaffelsen er inndelt i to selvstendige delkontrakter for på best mulig måte dekke behovet til de aktuelle brukergruppene. Hver delkontrakt er en selvstendig konkurranse. Anskaffelsens nærmere innhold er spesifisert i konkurransegrunnlaget.
Procedure identifier
2022-975068
Internal identifier
22/6780
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske hjelpemidler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
26 900 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
3
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
1 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken
Description
Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken. Følgende fire produkter eller produktserier må tilbys i denne delkontrakten: - elektrisk hev- og senkfunksjon til kjøkkenbenk (benkeløft) - elektrisk hev- og senkfunksjon til kjøkkenbenk i hjørne (benkeløft, hjørne) - elektrisk hev- og senkfunksjon til overskap (diagonalløft) - elektrisk hev- og senkfunksjon til hyller i overskap (hylleløft) Tilbehør, reservedeler og tjenester skal også tilbys. Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt bli opp til 40% høyere enn den estimerte totalverdien.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Hjelpemidler til handikappede
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Det skal bare lastes opp tilbudsbrev i denne delkontrakten.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
21.11.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
130 DAY
Information about public opening
Date/time
21.11.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
2 Elektrisk hev- og senkfunksjon og baderomsservant med avlastningsflate(r)
Description
Elektrisk hev- og senkfunksjon og baderomsservant med avlastningsflate(r). Tilbehør, reservedeler og tjenester skal også tilbys. Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt bli opp til 40% høyere enn den estimerte totalverdien.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Hjelpemidler til handikappede
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Det skal bare lastes opp tilbudsbrev i denne delkontrakten.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
21.11.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
130 DAY
Information about public opening
Date/time
21.11.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
3 Tilbudsinnlevering
Description
Delkontrakt 3 er ikke en faktisk konkurranse, men bare for dokumentinnlevering (tilbudsinnlevering). For de delkontrakter man ønsker å inngi tilbud, skal det kun leveres inn et tilbudsbrev for den aktuelle delkontrakten. Eksempelvis, dersom man ønsker å levere inn tilbud til delkontrakt 1 og 2, skal det kun lastes opp et tilbudsbrev der. Dette er nødvendig for at oppdragsgiver skal få registrert deltakelse riktig i Mercell og for tildelingen i de ulike delkontraktene. All øvrig dokumentasjon tilbudet består av, komplett tilbud inkludert tilbudsbrev, leveres samlet inn under denne delkontrakten.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Medisinske hjelpemidler
Additional classification
Hjelpemidler til handikappede
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
21.11.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
130 DAY
Information about public opening
Date/time
21.11.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN
Registration number
889640782
Postal address
Postboks 354
Town
Mo i Rana
Postcode
8601
Country
Norge
Contact point
Anna Guzova
anna.guzova@nav.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Town
2106 Vika
Postcode
0125 Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-975068 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
18.10.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2022/S 093-258042
Publication date
18.10.2022
ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN
- Referanse
- 2022-975068
- Kunngjøringsdato
- 18.10.2022
- Estimert verdi
- 26 900 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter