Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filter22-6780 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

22-6780 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne, samt å tilrettelegge for prosjektering, samt at produktene kan monteres, repareres og demonteres Anskaffelsen er inndelt i to selvstendige delkontrakter for på best mulig måte dekke behovet til de aktuelle brukergruppene. Hver delkontrakt er en selvstendig konkurranse. Anskaffelsens nærmere innhold er spesifisert i konkurransegrunnlaget. 

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

22-6780 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad

Description

Arbeids- og velferdsetaten v/NAV Økonomi- og styringsavdelingen, Anskaffelsesseksjonen, heretter kalt oppdragsgiver, innbyr til åpen anbudskonkurranse i forbindelse med anskaffelse av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med tilbehør, reservedeler og tjenester. Anskaffelsens formål er å etablere et sortiment av elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken og bad med en bredde som dekker majoriteten av behovene til de aktuelle brukerne, samt å tilrettelegge for prosjektering, samt at produktene kan monteres, repareres og demonteres Anskaffelsen er inndelt i to selvstendige delkontrakter for på best mulig måte dekke behovet til de aktuelle brukergruppene. Hver delkontrakt er en selvstendig konkurranse. Anskaffelsens nærmere innhold er spesifisert i konkurransegrunnlaget. 

Procedure identifier

2022-975068

Internal identifier

22/6780

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske hjelpemidler

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

26 900 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

3

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

1 Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken

Description

Elektrisk hev- og senkfunksjon til innredning på kjøkken. Følgende fire produkter eller produktserier må tilbys i denne delkontrakten: - elektrisk hev- og senkfunksjon til kjøkkenbenk (benkeløft) - elektrisk hev- og senkfunksjon til kjøkkenbenk i hjørne (benkeløft, hjørne) - elektrisk hev- og senkfunksjon til overskap (diagonalløft) - elektrisk hev- og senkfunksjon til hyller i overskap (hylleløft) Tilbehør, reservedeler og tjenester skal også tilbys. Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt bli opp til 40% høyere enn den estimerte totalverdien. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Hjelpemidler til handikappede

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Det skal bare lastes opp tilbudsbrev i denne delkontrakten.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

21.11.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

130 DAY

Information about public opening

Date/time

21.11.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

2 Elektrisk hev- og senkfunksjon og baderomsservant med avlastningsflate(r)

Description

Elektrisk hev- og senkfunksjon og baderomsservant med avlastningsflate(r). Tilbehør, reservedeler og tjenester skal også tilbys. Maksimalt vil totalverdien per delkontrakt bli opp til 40% høyere enn den estimerte totalverdien. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Hjelpemidler til handikappede

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Det skal bare lastes opp tilbudsbrev i denne delkontrakten.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

21.11.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

130 DAY

Information about public opening

Date/time

21.11.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

3 Tilbudsinnlevering

Description

Delkontrakt 3 er ikke en faktisk konkurranse, men bare for dokumentinnlevering (tilbudsinnlevering). For de delkontrakter man ønsker å inngi tilbud, skal det kun leveres inn et tilbudsbrev for den aktuelle delkontrakten. Eksempelvis, dersom man ønsker å levere inn tilbud til delkontrakt 1 og 2, skal det kun lastes opp et tilbudsbrev der. Dette er nødvendig for at oppdragsgiver skal få registrert deltakelse riktig i Mercell og for tildelingen i de ulike delkontraktene. All øvrig dokumentasjon tilbudet består av, komplett tilbud inkludert tilbudsbrev, leveres samlet inn under denne delkontrakten.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Medisinske hjelpemidler

Additional classification

Hjelpemidler til handikappede

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver (Kunden) har opsjon på forlengelse(r) av hele eller deler av avtalen én eller flere ganger i en periode på inntil 2 år fra 01.06.2025.

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Norske leverandører skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt og merverdiavgift. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift fra skattemyndighetene, ikke eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling. Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregisteret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/188092895.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

21.11.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

130 DAY

Information about public opening

Date/time

21.11.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN

Registration number

889640782

Postal address

Postboks 354

Town

Mo i Rana

Postcode

8601

Country

Norge

Contact point

Anna Guzova

Email

anna.guzova@nav.no

Buyer profile

http://www.nav.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo tingrett

Town

2106 Vika

Postcode

0125 Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-975068 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

18.10.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2022/S 093-258042

Publication date

18.10.2022

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN

Referanse
2022-975068
Kunngjøringsdato
18.10.2022
Estimert verdi
26 900 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter