Utgått
Rammeavtale for snørydding, strøing og vårfeiing - Helse, omsorg, kultur og beredskap
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Hovedytelsen skal inkludere snørydding, strøing og vårfeiing. Dette omfatter deponering av snø på eiendom, måking av inngangspartier, gang- og rømningsveier, brannkummer, biloppstillingsplasser og oppstillingsplasser for søppelkasser. Leverandøren skal utarbeide arbeidsinstrukser for den enkelte eiendom, og være tilgjengelig for oppdragsgiver på døgnbetjent vakttelefon. Det vil være opp til tilbydere å vurdere hvilke områder som skal håndmåkes og hvor det ligger til rette for maskinbrøyting. Hovedytelsen skal inngå i en fastpris som leverandøren gir for inntil 12 utkall brøyting og 12 utkall strøing per område per sesong, fylling av strøkasser før sesongstart og vårfeiing med spyling.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Oslobygg KF] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for snørydding, strøing og vårfeiing - Helse, omsorg, kultur og beredskap
Description
Hovedytelsen skal inkludere snørydding, strøing og vårfeiing. Dette omfatter deponering av snø på eiendom, måking av inngangspartier, gang- og rømningsveier, brannkummer, biloppstillingsplasser og oppstillingsplasser for søppelkasser. Leverandøren skal utarbeide arbeidsinstrukser for den enkelte eiendom, og være tilgjengelig for oppdragsgiver på døgnbetjent vakttelefon. Det vil være opp til tilbydere å vurdere hvilke områder som skal håndmåkes og hvor det ligger til rette for maskinbrøyting. Hovedytelsen skal inngå i en fastpris som leverandøren gir for inntil 12 utkall brøyting og 12 utkall strøing per område per sesong, fylling av strøkasser før sesongstart og vårfeiing med spyling.
Procedure identifier
2022-968974
Internal identifier
22/9831
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
1
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Rammeavtale for snørydding, strøing og vårfeiing - Helse, omsorg, kultur og beredskap
Description
Snørydding og strøing er en av basistjenestene til Oslobygg. Hovedytelsen skal inkludere snørydding, strøing og vårfeiing. Dette omfatter deponering av snø på eiendom, måking av inngangspartier, gang- og rømningsveier, brannkummer, biloppstillingsplasser og oppstillingsplasser for søppelkasser. Leverandøren skal utarbeide arbeidsinstrukser for den enkelte eiendom, og være tilgjengelig for oppdragsgiver på døgnbetjent vakttelefon. Det vil være opp til tilbydere å vurdere hvilke områder som skal håndmåkes og hvor det ligger til rette for maskinbrøyting. Hovedytelsen skal inngå i en fastpris som leverandøren gir for inntil 12 utkall brøyting og 12 utkall strøing per område per sesong, fylling av strøkasser før sesongstart og vårfeiing med spyling. Det skal gis en fastpris for hver ytelse pr. Utkall utover 12. I tillegg har oppdragsgiver behov for definerte tilleggsytelser. Disse skal prises utenom hovedytelsen og vil komme til utførelse etter bestilling fra oppdragsgiver. Detaljert beskrivelse fremgår av vedlegg 01 - Ytelsesbeskrivelse
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Snørydding og brøyting
Additional classification
Virksomhet i forbindelse med opprydding og hygiene i by- og landområder og lignende tjenester
Additional classification
Renholds- og feiingstjenester for gater
Additional classification
Gaterengjøring
Additional classification
Gatefeiing
5.1.2 Place of performance
Postal address
Oslo
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
60 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
• Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
* Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen -Oppdragsgiver vil innhente kredittrating som er basert på siste kjente regnskapstall. -Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente årsregnskap eller annen dokumentasjon dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
- Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen - Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Med tilsvarende oppdrag menes rammeavtaler/driftsavtaler av løpende karakter innen snørydding/brøyting. - Leverandøren skal ha en kvalitetssikring tilpasset kontraktens innhold. - Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=341287&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
17.10.2022 09:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
2 MONTH
Information about public opening
Date/time
17.10.2022 09:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
6
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Klagenemndssekretariatet ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Oslobygg KF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Oslobygg KF
Registration number
924 599 545
Postal address
Grenseveien 78C
Town
Oslo
Postcode
0661
Country
Norge
Contact point
Sjur Austbø
sjur.haug.austbo@obf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 90124802
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C. J. Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0164
Country
Norge
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemndssekretariatet
Postal address
Zander Kaaes gate 7
Town
BERGEN
Postcode
5015
Country
Norge
post@knse.no
Telephone
+47 55193000
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Oslobygg KF
Postal address
Grenseveien 78 C
Town
OSLO
Postcode
0663
Country
Norge
postmottak@obf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-968974 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
16.09.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
16.09.2022
Oslo kommune v/ Oslobygg KF
- Referanse
- 2022-968974
- Estimert verdi
- 60 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter